Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей
Спеціальність: Інформаційні системи та технології (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.126.00.O.013
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: д.н.с.к., професор Кунанець Н.Е.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Основними завданнями, які ставляться при вивченні даної дисципліни, - досягти володіння студентами алгоритмами побудови структури статті та тез доповіді на конференцію, формуванню доповіді на наукову конференцію та презентації до неї.
У відповідності до освітньо-кваліфікаційної характеристики майбутні магістри в галузі системного аналізу внаслідок вивчення дисципліни «Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей» повинні відповідати:
ІНТ Здатність розв’язувати задачі дослідницького та інноваційного характеру у сфері інформаційних систем та технологій.
ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК02. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК03. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
ЗК05. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт у сфері ІСТ.
фахові компетентності:
СК03. Здатність проектувати інформаційні системи з урахуванням особливостей їх призначення, неповної / недостатньої інформації та суперечливих вимог.
СК04. Здатність розробляти математичні, інформаційні та комп’ютерні моделі об’єктів і процесів інформатизації.
СК05. Здатність використовувати сучасні технології аналізу даних для оптимізації процесів в інформаційних системах.
СК08. Здатність проводити наукову та науково-педагогічну діяльність у сфері ІСТ.
Результати навчання: РН01. Відшуковувати необхідну інформацію в науковій і технічній літературі, базах даних, інших джерелах, аналізувати та оцінювати цю інформацію.
РН02. Вільно спілкуватись державною та іноземною мовами в науковій, виробничій та соціально-суспільній сферах діяльності.
РН11. Розв’язувати задачі цифрової трансформації у нових або невідомих середовищах на основі спеціалізованих концептуальних знань, що включають сучасні наукові здобутки у сфері інформаційних технологій, досліджень та інтеграції знань з різних галузей.
РН12. Планувати та виконувати наукові дослідження у сфері ІСТ, формулювати і перевіряти гіпотези, обирати методи, обґрунтовувати висновки, презентувати результати.
РН13. Розробляти і викладати спеціальні дисципліни з інформаційних систем та технологій у закладах вищої освіти.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Інформаційний маркетинг та менеджмент
Наукові дослідження та семінари
Короткий зміст навчальної програми: Дана дисципліна систематизує здобуті теоретичні та практичні знання студентів, розширює знання з теорії та практики представлення результатів проведення наукових досліджень, формує вміння аналізувати, синтезувати та оформляти результати наукових досліджень.
Дисципліна «Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентації наукових доповідей» належить до переліку обов’язкових навчальних дисциплін, що пропонуються в рамках циклу професійної підготовки магістрів зі спеціальності «Інформаційні системи та технології» на першому році навчання в магістратурі. Вона забезпечує загальний та професійний розвиток магістранта та спрямована на отримання поглиблених знань з методології науки та системи організації науково-дослідницької діяльності, необхідних для подальшої успішної самостійної експериментальної роботи.
Вивчення ««Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей» сприяє організації науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах.
Дана дисципліна подає підходи до підготовки наукових публікацій, з урахуванням видів виконуваних робіт – від курсової роботи до магістерської, підготовки наукових статей, відповідно до сучасних вимог провідних фахових журналів та міжнародних наукових конференцій.
Опис: Практична робота 1. Наукова стаття як вид наукової публікацій. Дотримання принципів доброчесності.
Практична робота 2. Підготовка тез доповідей для презентації результатів досліджень
Практична робота 3. Методика підготовки доповідей на наукових конференціях
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань відбувається :
1. Тестовий контроль теоретичних знань.
2. Оцінювання результатів виконання практичних завдань.
3. Оцінювання знань на основі захисту звітів лабораторних занять.
4. Контрольне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: 1. Практичні заняття (70 балів)
2. Самостійна робота (30 балів)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Іваненко О. Основи наукових досліджень / Олена Іваненко, Юлія Носачова, Ярослав Радовенчик.-К.: Кондор, 2020.- 132 с.
2.Основи наукових досліджень: навч. посіб. / за заг. ред. Т. В. Гончарук. — Тернопіль, 2014. — 272 с..
3. Юрченко С.О. Основи наукових досліджень : навчальний посібник / С. О. Юрченко, О. Є. Юрченко – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2017. – 204 с..
4. Данильян О. Г., Дзьобань О. П. Організація та методологія наукових досліджень: навч. посіб. Харків: Право, 2017. 448 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).