Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Інформаційні системи та технології (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.126.00.O.013
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: д.н.с.к., професор Кунанець Н.Е.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета дисципліни – навчити студентів з основними засадам підготовки наукових публікацій. Акцентовано увагу на питаннях формулювання теми, мети і завдань наукової публікації, висновків і пропозицій. Дисципліна також знайомить студентів з стандартами подання метаданих у списках використаних джерел.
Завдання: Основними завданнями, які ставляться при вивченні даної дисципліни, - досягти володіння студентами алгоритмами побудови структури статті та тез доповіді на конференцію, формуванню доповіді на наукову конференцію та презентації до неї. У відповідності до освітньо-кваліфікаційної характеристики майбутні магістри в галузі системного аналізу внаслідок вивчення дисципліни «Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей» повинні відповідати: ІНТ Здатність розв’язувати задачі дослідницького та інноваційного характеру у сфері інформаційних систем та технологій. ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК02. Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК03. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). ЗК05. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт у сфері ІСТ. фахові компетентності: СК03. Здатність проектувати інформаційні системи з урахуванням особливостей їх призначення, неповної / недостатньої інформації та суперечливих вимог. СК04. Здатність розробляти математичні, інформаційні та комп’ютерні моделі об’єктів і процесів інформатизації. СК05. Здатність використовувати сучасні технології аналізу даних для оптимізації процесів в інформаційних системах. СК08. Здатність проводити наукову та науково-педагогічну діяльність у сфері ІСТ.
Результати навчання: РН01. Відшуковувати необхідну інформацію в науковій і технічній літературі, базах даних, інших джерелах, аналізувати та оцінювати цю інформацію. РН02. Вільно спілкуватись державною та іноземною мовами в науковій, виробничій та соціально-суспільній сферах діяльності. РН11. Розв’язувати задачі цифрової трансформації у нових або невідомих середовищах на основі спеціалізованих концептуальних знань, що включають сучасні наукові здобутки у сфері інформаційних технологій, досліджень та інтеграції знань з різних галузей. РН12. Планувати та виконувати наукові дослідження у сфері ІСТ, формулювати і перевіряти гіпотези, обирати методи, обґрунтовувати висновки, презентувати результати. РН13. Розробляти і викладати спеціальні дисципліни з інформаційних систем та технологій у закладах вищої освіти.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Інформаційний маркетинг та менеджмент Наукові дослідження та семінари
Короткий зміст навчальної програми: Дана дисципліна систематизує здобуті теоретичні та практичні знання студентів, розширює знання з теорії та практики представлення результатів проведення наукових досліджень, формує вміння аналізувати, синтезувати та оформляти результати наукових досліджень. Дисципліна «Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентації наукових доповідей» належить до переліку обов’язкових навчальних дисциплін, що пропонуються в рамках циклу професійної підготовки магістрів зі спеціальності «Інформаційні системи та технології» на першому році навчання в магістратурі. Вона забезпечує загальний та професійний розвиток магістранта та спрямована на отримання поглиблених знань з методології науки та системи організації науково-дослідницької діяльності, необхідних для подальшої успішної самостійної експериментальної роботи. Вивчення ««Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей» сприяє організації науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах. Дана дисципліна подає підходи до підготовки наукових публікацій, з урахуванням видів виконуваних робіт – від курсової роботи до магістерської, підготовки наукових статей, відповідно до сучасних вимог провідних фахових журналів та міжнародних наукових конференцій.
Опис: Практична робота 1. Наукова стаття як вид наукової публікацій. Дотримання принципів доброчесності. Практична робота 2. Підготовка тез доповідей для презентації результатів досліджень Практична робота 3. Методика підготовки доповідей на наукових конференціях
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань відбувається : 1. Тестовий контроль теоретичних знань. 2. Оцінювання результатів виконання практичних завдань. 3. Оцінювання знань на основі захисту звітів лабораторних занять. 4. Контрольне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: 1. Практичні заняття (70 балів) 2. Самостійна робота (30 балів)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Іваненко О. Основи наукових досліджень / Олена Іваненко, Юлія Носачова, Ярослав Радовенчик.-К.: Кондор, 2020.- 132 с. 2.Основи наукових досліджень: навч. посіб. / за заг. ред. Т. В. Гончарук. — Тернопіль, 2014. — 272 с.. 3. Юрченко С.О. Основи наукових досліджень : навчальний посібник / С. О. Юрченко, О. Є. Юрченко – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2017. – 204 с.. 4. Данильян О. Г., Дзьобань О. П. Організація та методологія наукових досліджень: навч. посіб. Харків: Право, 2017. 448 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).