Міжнародне інвестування

Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.04.E.090
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Зовнішньоекономічна та митна діяльність
Лектор: Малиновська Юлія, к.е.н., доцент
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у майбутніх менеджерів сучасного економічного мислення та розуміння закономірностей міжнародної інвестиційної діяльності, дослідження перспектив розвитку міжнародної інвестиційної діяльності в Україні та у глобальному масштабі, а також формування знань і набуття аналітичних та практичних навичок у сфері інвестування
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у здобувачів освіти компетентностей: інтегральна компетентність: здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі менеджменту або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів відповідної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов; загальні компетентності: ЗК7. Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК14. Здатність працювати у міжнародному контексті фахові компетентності: ФК3. Здатність визначати перспективи розвитку організації. ФК13. Розуміти принципи і норми права та використовувати їх у професійній діяльності. ФКС 3.4. Уміння реалізовувати та забезпечувати співпрацю із контрагентами в межах міжнародної інвестиційної діяльності, міжнародних кредитно-розрахункових та валютних операцій, операцій на міжнародному фондовому ринку
Результати навчання: ПРН4. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень. ПРН 18. Здатність продемонструвати базові знання у сфері стратегічного, операційного, інноваційного, антикризового, фінансового, інвестиційного, антисипативного, креативного управління організаціями та їх підрозділами. ПРН 20. Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння процесів реалізації зовнішньоекономічних операцій, їх організаційного, фінансового, ресурсного , юридичного, логістичного, митного, транспортного, експедиційного, страхового, управлінського супроводу ПРН21. Здатність продемонструвати поглиблені знання і розуміння процесів міжнародної співпраці та міжнародного бізнесу, інтегрування та глобалізації, факторів та параметрів сучасного міжнародного економічного середовища ПРН26. Уміння досліджувати іноземні ринки, формувати технології зовнішньоекономічних операцій, укладати та виконувати угоди з іноземними контрагентами, розробляти міжнародні проекти.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: СК2.6. Управління бізнесом Кореквізити ВБ 3.5. Управління міжнародною конкурентоспроможністю ВБ 3.9. Міжнародні кредитно-розрахункові та валютні операції
Короткий зміст навчальної програми: Інвестування в системі міжнародного бізнесу. Теорії міжнародного інвестування. Портфельна теорія Г. Марковіца як парадигма сучасного міжнародного інвестування. Міжнародна підприємницька інвестиційна діяльність . Сутність і мотивація міжнародної інвестиційної діяльності. Міжнародні інвестиційні операції з цінними паперами. Міжнародний інвестиційний ринок. Моделювання інвестиційних процесів. Бюджетування та ефективність інвестиційних процесів. Інвестиційні стратегії в глобальному середовищі. Регулювання міжнародної інвестиційної діяльності. Міжнародна інвестиційна діяльність в Україні в умовах воєнного стану.
Опис: Інвестування в системі міжнародного бізнесу. Теорії міжнародного інвестування. Портфельна теорія Г. Марковіца як парадигма сучасного міжнародного інвестування. Сутність і мотивація міжнародної інвестиційної діяльності. Міжнародна підприємницька інвестиційна діяльність. Міжнародні інвестиційні операції з цінними паперами. Міжнародний інвестиційний ринок. Аналіз і оцінювання міжнародних інвестиційних проектів. Моделювання міжнародних інвестиційних процесів. Інвестиційні стратегії в глобальному середовищі. Регулювання міжнародної інвестиційної діяльності. Міжнародна інвестиційна діяльність в Україні в умовах воєнного стану
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: усне експрес-опитування; письмове розв’язання тестових вправ, теоретичних питань та задач; доповіді та презентації; виконання та захист індивідуальної контрольної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Усне опитування, оцінка активності, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень i визначень - 20 Письмове розв’язання тестових вправ, теоретичних питань та задач - 20 Підготовка презентацій, доповідей та виступів- 30 Виконання та захист контрольної роботи -30
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Czinkota M. R., Ronkainen I. A., Gupta S. International Business. 9th ed. Cambridge : Cambridge University Press, 2021. 588 p. 2. Fung H.-G., Xu X.-E., Yau J. Advances in International Investments: Traditional and Alternative Approaches. Singapore : World Scientific Publishing Company, 2018. 308 p. 3. Radi Y. Rules and Practices of International Investment Law and Arbitration (Law in Context). Cambridge : Cambridge University Press, 2020. 582 p. 4. Solnik B., McLeavey D. International Investments: United States Edition (The Addison-Wesley Series in Finance). 5th ed. Virginia : AIMR, 2003. 748 p. 5. Адамик В. В. Міжнародна інвестиційна та інноваційна діяльність. Тернопіль : Крок, 2014. 238 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).