Моделювання динаміки бізнес-процесів
Спеціальність: Менеджмент
Код дисципліни: 6.073.01.E.051
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., доцент Матвій І.Є.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні:
1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу.
2. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
3. Здатність до проведення досліджень на відповідному рівні.
Фахові:
1. Здатність визначати перспективи розвитку організації.
2. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації,
формувати обґрунтовані рішення.
3. Уміння прогнозувати динаміку бізнес-процесів для потреб
стратегічного і оперативного планування діяльності організацій.
Результати навчання: 1. Демонструвати навички виявлення проблем та обґрунтування управлінських рішень.
2. Застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації
3. Демонструвати навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
4. Виконувати дослідження індивідуально та/або в групі під керівництвом лідера.
5. Уміння планувати різноманітні види діяльності, здійснювати побудову організаційних структур управління організаціями і підрозділами, використовувати ефективні системи мотивування працівників та оплати праці, забезпечувати ефективний контроль якості робіт і регулювання управлінських процесів.
6. Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Міжнародний бізнес, Маркетингові дослідження.
кореквізити: Дослідження ринків, Інвестиційний менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми: Завданням курсу є навчити студентів новітнім методам аналізу і вдосконалення менеджменту на підприємствах. Предметом вивчення дисципліни є бізнес-процеси підприємств і організацій, методи і підходи до їх удосконалення з метою підвищення ефективності роботи організації. Змістовне наповнення курсу становлять бізнес-процеси; сучасні інформаційні технології та їх вплив на бізнес-процеси; методи моделювання динаміки бізнес-процесів; принципи вдосконалення бізнес-процесів; інструментальні засоби моделювання динаміки бізнес-процесів; оцінка залежності ефективності бізнес-процесів від способів їх організації; проектування нових бізнес-процесів; впровадження нових бізнес-процесів у роботу підприємства; керування бізнес-процесами.
Опис: Формування нових підходів до організації діяльності підприємств. Поняття бізнес-процесу.
Процесний підхід та процесно-орієнтована організація.
Теоретичні основи управління бізнес-процесами.
Основні підходи та стандарти щодо моделювання динаміки бізнес-процесів.
Методологія моделювання динаміки бізнес-процесів.
Програмні засоби моделювання динаміки бізнес-процесів.
Методики опису різних предметних областей діяльності організації. Методи аналізу бізнес-процесів. Контролінг і моніторинг динаміки бізнес-процесів.
Методи та критерії оцінювання: ?поточний контроль – виконання практичних та лабораторних завдань;
?підсумковий контроль – письмовий контроль (письмова форма – тестування, задачі); усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: ?поточний контроль (30%): практичні роботи (10%), звіти з лабораторних робіт (20%);
?підсумковий контроль ( контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Оцінка «відмінно» (88-100 балів) відповідає всебічному системному і глибокому знанню програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу, основної і додаткової літератури; чіткому володінню понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових, так і нетипових проблемних ситуацій;
Оцінка «добре» (71-87 балів) відповідає знанню основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації з лекційного курсу; володінню основним понятійним апаратом, методами та інструментарієм, передбаченими програмою; вмінню безпомилково використовувати їх для вирішення як типових ситуацій, допускаючи окремі помилки;
Оцінка «задовільно» (50-70 балів) відповідає незнанню основного програмного матеріалу; володінню окремими поняттями, методами та інструментарієм, допускаючи при їх використанні суттєві помилки.
Оцінка «незадовільно» (0-49 балів) передбачає, що студент не розуміє суті поставлених питань та не знає основних понять курсу.
Рекомендована література: Рекомендована література
1. Управління бізнес-процесами: Навч. посібник. Рівне: НУВГП, 2014. 158 с. URL: http://ep3.nuwm.edu.ua/8812.
2. Інформаційні технології та моделювання бізнес-процесів: Навчальний посібник / О.М. Томашевський та ін. К.: Видавництво «Центр учбової літератури», 2012. 296 с.
3. Мельниченко С.В., Шеєнкова К.А. Управління бізнес-процесами в туризмі: монографія. К.: Київ. нац. торг.- екон. ун-т., 2015. 264 с.
4. Пономаренко В.С., Мінухін С.В., Знахур С.В. Теорія та практика моделювання бізнес-процесів: монографія. Харків: Видавництво ХНЕУ, 2013. 244 с.
5.Таранюк Л.М. Реінжиніринг бізнес - процесів промислових підприємств: теорія, методологія, практика: монографія. Суми: «Мрія-1», 2014. 608 с.
Навчально-методичне забезпечення
6.Електронний навчально-методичний комплекс «Моделювання динаміки бізнес-процесів».
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).