Сучасні глобалізаційні трансформації в туризмі

Спеціальність: Туризмознавство
Код дисципліни: 7.242.01.E.020
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Туризм
Лектор: к.е.н., ас. Габа М.І.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: формування у студентів систематичних знань щодо формуваннятенденцій до глобалізації трансформаційних процесів в індустрії туризму на дослідження співробітництва держав і соціальних організацій у політичній, економічній, культурній та інших областяхдля обґрунтування ефективної стратегії розвитку сучасного соціуму, а також виховання навичок “глобального мислення”.
Завдання: загальні компетентності: - діяти на засадах розуміння цивілізаційних гуманітарних цінностей та глобалізаційних процесів, пріоритетів національного розвитку; фахові компетентності: - здатність визначати основні наукові поняття та категорії вгалузі туризмознавства і застосовувати їх у професійній діяльності; - здатність до здійснення науково-дослідної роботи у сфері туризму та рекреації.
Результати навчання: Здатність демонструвати знання щодо формування тенденцій до глобалізації трансформаційних процесів в індустрії туризму та дослідження співробітництва держав і соціальних організацій у політичній, економічній, культурній та інших областях для обґрунтування ефективної стратегії розвитку сучасного соціуму; здатність демонструвати знання щодо організації комунікаційної взаємодії та вирішення конфліктних ситуацій за допомогою сучасних комунікаційних та інноваційних технологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи туризмознавства, Туроперейтинг. Міжнародний туризм, Міжнародний туристичний бізнес.
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Сучасні глобалізаційні трансформації в туризмі» є важливою складовою підготовки фахівців у галузі туризму. Ця дисципліна є дисципліною самостійного вибору навчального закладу циклу професійної підготовки фахівців рівня вищої освіти «магістр». Обсяг навчальної дисципліни – 3,5 кредити ЄКТС. Навчальна дисципліна “Сучасні глобалізаційні трансформації в туризмі” належить до числа новітніх навчальних курсів і є актуальною, тому що сучасна цивілізація перебуває на переломному етапі глобальної трансформації людства, якому загрожує загострення різноманітних глобальних проблем сучасності, глобальних криз і катастроф, в суспільстві зростає соціальна напруга, яка зачіпає всі верстви населення і всі сфери життєдіяльност суспільства. Дисципліна ознайомлює студентів з розвиток сучасного світу в контексті глобальноїтрансформації людства; вивченням та аналізом причини виникнення глобальних проблем сучасності в умовах антропогенного впливу на природу, людину,суспільство;з’ясуванням взаємовідносини людини і суспільства, людини і людини, людини і природи в умовах глобального розвитку.
Опис: Глобалізація та глобальний розвиток: сутність, підходи та перспективи. . Глобальні проблеми сучасності. Україна в контексті європейської та євроатлантичної інтеграції в умовах глобального розвитку. Глобальні трансформації в туризмі. Міжнародний туризм та глобалізація в сучасному світі.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота • Підсумковий контроль (60%) — залік.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль: практичні заняття - 30 балів, контрольна робота - 10 балів. Підсумковий контроль - 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Соснін О.В. Сучасні міжнародні системи та глобальний розвиток (соціально-політичні, соціально-економічні, соціально-антропологічні виміри): Навчальний посібник / О.В Соснін, В.Г Воронкова, О.Є.Постол – Київ: Центр навчальної літератури, 2015. – 556 с. 2. Валуйський О.О. Взаємозв’язок глобалізації та міжнародного туризму// Туризмологія: концептуальні засади теорії туризму: Монографія/ Кер.проекту В.С. Пазенок , В.К. Федорченко. - К.: ВЦ"Академія", 2013. - 368 с. 3. Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу Монографія. — 2-ге вид., випр. та доповн. — К. : Київ. нац.торг.- екон. ун-т, 2009. — 463 с. 4. Туризм як національний пріоритет: Колективна монографія / за редакцією І.М. Писаревського. – Х. ХНАМГ, 2010. – 284 c. 5. Мальська М .П. Міжнародний туризм і сфера послуг : підручник / М.П. Мальська, Н.В.Антонюк, Н.М Ганич. - К.: Знання, 2008 р. - 661 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).