Інноваційні технології в туризмі

Спеціальність: Туризмознавство
Код дисципліни: 7.242.01.O.008
Кількість кредитів: 7.00
Кафедра: Туризм
Лектор: к.е.н., ас. Габа М.І.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: надання майбутнім фахівцям знань з теоретичних основ інноваційного менеджменту в туризмі, розроблення та запровадження інноваційного туристичного продукту, використання інноваційних технологій в його формуванні, обслуговуванні туристів; формування навичок застосування нових інформаційних технологій комплектування, просування та продажу турів, формування знань щодо новітніх механізмів та методів управління міжнародними та вітчизняними підприємствами сфери туризму.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: - навички використання інформаційних та комунікативних технологій, впровадження комп’ютерних програм та використання існуючих. фахові компетентності: - здатність використовувати теорію і методи інноваційно-інформаційного розвитку на різних рівнях управління; - здатність до здійснення науково-дослідної роботи у сфері туризму та рекреації.
Результати навчання: Здатність демонструвати знання щодо розроблення та запровадження інноваційного туристичного продукту, використання інноваційних технологій в його формуванні, обслуговуванні туристів; здатність демонструвати знання щодо новітніх механізмів та методів управління міжнародними та вітчизняними підприємствами сфери туризму; здатність демонструвати знання сучасних досягнень інноваційних технологій в галузі туризму.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Менеджмент в туризмі, Організація туризму (Туроперейтинг). Управління якістю туристичних послуг. Управління проектами в туризмі
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна «Інноваційні технології в туризмі» є надзвичайно доцільною та актуальною, адже допоможе майбутнім фахівцям з туризму ознайомитися із інноваціями в своїй галузі та навчитися застосовувати їх для збільшення продуктивності роботи підприємства. Вона займає важливе місце у системі підготовки та магістрів зі спеціальності» «Туризмознавство» і відноситься до циклу дисциплін професійної підготовки. Набуті студентами навички і вміння отримають практичні застосування знань в майбутній роботі, будуть підтримкою фахівців для досягнення поставленої мети у роботі на підприємствах індустрії туризму в сучасних ринкових умовах.
Опис: Суть, види та етапи розвитку інновацій. Інноваційні процеси в туризмі. Державне регулювання інноваційної діяльності. Правові аспекти інноваційної діяльності. Інформаційні інноваційні технології в процесах туристичного обслуговування. Інноваційні проекти в туризмі.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється на основі результатів поточного та підсумкового контролів Поточний контроль (40%) здійснюється під час проведення занять: письмовий експрес-контроль; виконання практичних робіт; захист звітів з лабораторних робіт Підсумковий контроль (60%) здійснюється під час проведення екзамену: письмова компонента (50%); усна компонента (10%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль на аудиторних практичних заняттях - 20 балів, контроль на аудиторних лабораторних заняттях - 20 балів. Підсумковий контроль - екзамен (60 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Інноваційні технології в туризмі : Навчальний посібник / укл. А. Гуцол. – Северодонецьк : ПП «Поліграф-Сервіс», 2015. – 343 с. 2. Мельниченко С.В. Інформаційні технології у туристичній індустрії : підручник / С.В. Мельниченко, Н.І. Ведмідь. – К.: Київ. Нац. Торг. – екон. Ун-т, 2011. – 280 с. 3. Ткачук Л.М. Інноваційні технології в міжнародному туризмі. Навчальний посібник. – К.: КиМУ, 2007. – 68 с. 4. Йохна М.А. Економіка і організація інноваційної діяльності : навчальний посібник / М.А. Йохна, В.В. Стадник. – К.: Вид – й центр «Академія», 2005. – 25 с. 5. Дядечко Л. П. Економіка туристичного бізнесу : навч. посіб. / Л. П. Дядечко. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 224 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).