Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Туризмознавство
Код дисципліни: 7.242.01.O.013
Кількість кредитів: 15.00
Кафедра: Туризм
Лектор: Д.е.н., професор Теребух А. А.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою магістерської кваліфікаційної роботи є виконання комплексу наукових і прикладних завдань відповідно до узагальненого об’єкта діяльності на основі застосування системи теоретичних знань і практичних навичок для вирішення конкретних завдань щодо вдосконалення управління на підприємствах/організаціях та дестинацій, ініціювання впровадження новацій у діяльність туристичних підприємств/організацій/дестинацій та розвиток туризму в цілому
Завдання: ЗК5. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. ЗК7. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми. СК1. Здатність застосовувати у професійній діяльності категорійно-термінологічний апарат, концепції, методи та інструментарій системи наук, що формують науковий базис туризму та рекреації. СК2. Здатність планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження у сфері туризму та рекреації. СК5. Здатність оперувати інструментами збору, обробки інформації, аналізувати та управляти туристичною інформацією. СК6. Здатність до аналізу, прогнозування, планування бізнес-процесів та геопросторового планування у сфері туризму та рекреації. СК7. Здатність розробляти та впроваджувати інновації в діяльності суб’єктів туристичного ринку. СК8. Здатність упроваджувати в практику передовий міжнародний досвід рекреаційно-туристичної діяльності СК9. Здатність аналізувати, оцінювати та планувати інклюзивність і доступність логістичних потоків сфери туризму і рекреації в сучасних умовах розвитку України/ ФКС1.1. Здатність здійснювати маркетинговий стратегічний аналіз, застосовувати інструменти стратегічного менеджменту у сфері туризму. ФКС1.2. Здатність визначати стратегічні орієнтири сталого розвитку суб’єктів господарювання у сфері туризму. ФКС2.1. Здатність здійснювати інтелектуальний аналіз даних у туристичній галузі.
Результати навчання: РН2. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур у сфері туризму і рекреації. РН5. Здійснювати комплексний аналіз і оцінювання функціонування туристичного ринку різних ієрархічних рівнів, прогнозувати тенденції його розвитку. РН6. Аналізувати та оцінювати діяльність суб’єктів туристичного ринку, планувати результати їх стратегічного розвитку. РН9. Розробляти та реалізовувати проєкти у сфері туризму та рекреації на засадах економічної, соціальної і екологічної ефективності. РН10. Приймати ефективні рішення у сфері туризму та рекреації щодо розв’язання широкого кола проблем, зокрема безпеки і якості туристичного обслуговування. РН13. Аналізувати стан, прогнозувати зміни та раціонально використовувати туристично-рекреаційний потенціал в умовах глобалізацій них викликів в цілому та у Львівській області зокрема. РН14. Спеціалізовані знання про принципи і практики інклюзивності та доступності сфери туризму і рекреації РН15. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення туристичного законодавства, національних і міжнародних стандартів з обслуговування туристів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Міжнародний туризм, Управління проектами в туризмі, Інноваційні технології в туризмі, Стратегічний маркетинг, Стратегічний менеджмент.
Короткий зміст навчальної програми: Анотація; зміст магістерської кваліфікаційної роботи; вступ; теоретико-методологічна частина; дослідницько-аналітична частина; проектно-рекомендаційна частина; висновки та пропозиції; список використаних джерел; додатки.
Опис: Анотація; зміст магістерської кваліфікаційної роботи; вступ; теоретико-методологічна частина; дослідницько-аналітична частина; проектно-рекомендаційна частина; висновки та пропозиції; список використаних джерел; додатки.
Методи та критерії оцінювання: Контроль відсутній.
Критерії оцінювання результатів навчання: Шкала переведення оцінок захисту кваліфікаційної роботи: 94- відмінно 80 - добре 60 - задовільно
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Бланк І.О., Гуляєва Н.М Інвестиційний менеджмент: підручник / A.A. Мазаракі (заг. ред.).-К., 2003.-397с. Мальська М. П. Готельний бізнес: теорія та практика. Підручник / Мальська М. П., Пандяк І. Г. - 2- вид. перероб. та доп. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 472 с. Коробейникова, Я. С. Управління якістю туристичних послуг : конспект лекцій / Я. С. Коробейникова. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2015. - 119 с. Пащук О.В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: Навч. посіб./ О.В. Пащук – К.: ВД "Професіонал", 2005. – 558 с. Романович Ж.А., Калачов С. Л. Сервісна діяльність: Підручник./ Ж.А. Романович, С. Л. Калачов – М.: 2008. – 284 с. Галасюк С. С. Організація туристичних подорожей та екскурсійної діяльності. [текст] навч. посіб. / С. С. Галасюк, С. Г. Нездоймінов. – К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 178 с. Організація екскурсійної діяльності. Опорний конспект лекцій. Укладач О.О. Каролоп.- К.: Видавничий центр КНТЕУ. - 2002. – 45 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Старосольських, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).