Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Туризмознавство
Код дисципліни: 7.242.01.O.012
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Туризм
Лектор: д.е.н., проф. Теребух А.А.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи покликана максимально підготувати магістрів до практичної роботи, підвищити рівень їх професійної підготовки, закріпити навики практичної роботи, забезпечити набуття вмінь та навиків роботи на підприємствах, установах, оволодіти професійним досвідом для їх підготовки до самостійної трудової діяльності. Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи передбачає збір матеріалів для виконання кваліфікаційної роботи і передбачає збір матеріалів для виконання магістерської кваліфікаційної роботи. Під час її проходження студент має ознайомитися з практичною роботою щодо створення та супроводу програмного забезпечення і, продовживши роботу над магістерською кваліфікаційною роботою, зробити попередні практичні кроки до її реалізації.
Завдання: Інтегральна компетентність (ІНТ): Здатність розв’язувати складні задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері туризму і рекреації. Загальні компетентності (ЗК): ЗК2. Здатність вести професійну діяльність у міжнародному та вітчизняному середовищі. ЗК3. Здатність спілкуватися іноземною мовою. Спеціальні (фахові) компетентності (СК): СК2. Здатність планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження у сфері туризму та рекреації. СК3. Здатність до управління туристичним процесом у публічному секторі, в туристичній дестинації, туристичному підприємстві на різних ієрархічних рівнях. СК5. Здатність оперувати інструментами збору, обробки інформації, аналізувати та управляти туристичною інформацією.
Результати навчання: Програмні результати проходження практики В результаті проходження практики повинні бути досягнуті такі програмні результати: Результати навчання (РН): РН1. Спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки, критичне осмислення проблем у сфері туризму та рекреації і на межі галузей знань. РН2. Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур у сфері туризму і рекреації. РН5. Здійснювати комплексний аналіз і оцінювання функціонування туристичного ринку різних ієрархічних рівнів, прогнозувати тенденції його розвитку. РН6. Аналізувати та оцінювати діяльність суб’єктів туристичного ринку, планувати результати їх стратегічного розвитку. РН13. Аналізувати стан, прогнозувати зміни та раціонально використовувати туристично-рекреаційний потенціал в умовах глобалізацій них викликів в цілому та у Львівській області зокрема. РН15. Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення туристичного законодавства, національних і міжнародних стандартів з обслуговування туристів. Комунікація (КОМ): КОМ 1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською); КОМ 2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. Автономія і відповідальність (АіВ): АіВ 1. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Логістика туризму Міжнародне право Професійна та цивільна безпека Філософія туризму Інноваційні технології в туризмі Стратегічний менеджмент та маркетинг Управління сталим розвитком туризму Сучасні глобалізаційні трансформації в туризмі
Короткий зміст навчальної програми: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи є завершальним етапом навчання за другим (магістерським) рівнем вищої освіти. Вона передує виконанню студентами кваліфікаційних робіт і передбачає збір матеріалів для виконання магістерської кваліфікаційної роботи, а також узагальнення здобутих студентами знань, практичних умінь і навиків, оволодіння професійним досвідом з метою їх підготовки до самостійної трудової діяльності. Практику студенти проходять після завершення повного теоретичного курсу, передбаченого навчальним планом.
Опис: Студенти повинні дотримуватися під час проходження практики прийнятих на базі практики правил внутрішнього трудового розпорядку, техніки безпеки і охорони праці. Завдання для практикантів встановлює керівник практики від підприємства. Завдання практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи складається з загальної та індивідуальної частин. 1. Загальна частина завдання практики безпосередньо пов’язана з роботами, що проводяться на базі практики. В ній дається аналітична характеристика об’єкта дослідження (туристичного підприємства або туристичної дестинації). 2. Частина індивідуального завдання практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи – це підготовка магістерської кваліфікаційної роботи. Індивідуальне завдання студент отримує від керівника магістерської кваліфікаційної роботи, виходячи із змісту її узгодженої теми перед початком проходження практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи. Усі завдання студент записує в спеціальний бланк завдання практики, про виконання яких потім має прозвітуватися.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни проводиться у відповідності до Положення «Про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання здобувачів вищої освіти», що затверджене Ректором Національного університету «Львівська політехніка» 10 липня 2024 р. Оцінювання навчальних досягнень здобувача освіти здійснюють за 100-бальною шкалою оцінювання, встановленої в Університеті
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання навчальних досягнень здобувача освіти здійснюють за 100-бальною шкалою оцінювання. 100-88 балів - відмінно 87–71 балів-добре 70–50 балів-задовільно 49-00-Не атестований
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Бланк І.О., Гуляєва Н.М Інвестиційний менеджмент: підручник / A.A. Мазаракі (заг. ред.).-К., 2003.-397с. Мальська М. П. Готельний бізнес: теорія та практика. Підручник / Мальська М. П., Пандяк І. Г. - 2- вид. перероб. та доп. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 472 с. Коробейникова, Я. С. Управління якістю туристичних послуг : конспект лекцій / Я. С. Коробейникова. - Івано-Франківськ : ІФНТУНГ, 2015. - 119 с. Пащук О.В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: Навч. посіб./ О.В. Пащук – К.: ВД "Професіонал", 2005. – 558 с. Романович Ж.А., Калачов С. Л. Сервісна діяльність: Підручник./ Ж.А. Романович, С. Л. Калачов – М.: 2008. – 284 с. Галасюк С. С. Організація туристичних подорожей та екскурсійної діяльності. [текст] навч. посіб. / С. С. Галасюк, С. Г. Нездоймінов. – К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 178 с. Організація екскурсійної діяльності. Опорний конспект лекцій. Укладач О.О. Каролоп.- К.: Видавничий центр КНТЕУ. - 2002. – 45 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).