Основи адміністративного менеджменту

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.001
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: к.е.н.. доцент Корчинська О.О.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Основною метою вивчення дисципліни «Основи адміністративного менеджменту» є підвищення ефективності управління організаційними структурами завдяки правильному використанню менеджерами різних рівнів принципів та інструментів адміністрування, створенню цілісної системи адміністративного управління організацією. Мета вивчення дисципліни також полягає в поглибленому вивченні сутності, змісту державного і муніципального управління, його суб'єктів і об'єктів, видів, форм і особливостей, функцій, методів, технологій, керуючого впливу державної служби.
Завдання: Завданням вивчення навчальної дисципліни «Основи адміністративного менеджменту» є узагальнення та обґрунтування процесів формування управлінських навичок та застосування практичних даних при управлінні. Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: -вивчення термінологічної бази з адміністративного менеджменту; -обґрунтування ролі адміністрації та менеджера-адміністратора в системі адміністративного менеджменту; -вивчення функцій та процесу адміністративного управління.
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: - знати: базові знання в галузі публічного управління та адміністрування, - знати: уміння розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні рішення -уміти: здатність до визначення напрямів розвитку держави, галузі, територій, підприємства, інших об’єктів управління (публічного адміністрування) -уміти: здатність аналізувати державну та регіональну політику в сфері безпеки, інноваційно-інвестиційній, економічній, конкурентній, екологічній та соціальних сферах, розробляти та реалізовувати заходи щодо удосконалення їх формування та реалізації, виходячи зі змісту державно-управлінських технологій, механізмів розвитку громадянського суспільства та конкуренційного розвитку підприємств, ринків, регіонів та держави.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: - - кореквізит: політична економія
Короткий зміст навчальної програми: Адміністративне управління – молода сфера наукового знання, яка дуже швидко розвивається. В Україні за останні роки збільшився інтерес до цих знань через те, що проблема підготовки кваліфікованих професійних державних службовців стала вимогою сьогодення. Країни Заходу першими започаткували наукову організацію праці державних службовців. Їх досвід досліджується українськими науковцями. Державні структури, забезпечуючи виконання законів, за якими живе країна, мають бути озброєні знаннями з питань управління, зокрема знаннями з питань управління державними організаціями. Вони повинні вміти виконувати функції планування, організації, мотивації, контролю працівників організації, які забезпечують досягнення її цілей. Саме вивчення дисципліни «Основи адміністративного менеджменту» забезпечує у визначальній мірі підготовку таких спеціалістів. Теорія адміністративно управління – одна з молодих теорій управління суспільством – розвивається, набуває досвіду. Предметом вивчення дисципліни є система наукових методів управління адміністративною системою.
Опис: Теоретико-методологічні засади адміністративного менеджменту в Україні. Концептуальні засади адміністративного менеджменту. Апарат управління. Основні принципи та процеси у адміністративному менеджменті. Методи адміністративного менеджменту. Організація, контроль та мотивування персоналу. Організація роботи в адміністративно-державній установі. Аналіз та регулювання в адміністративному менеджменті. Адміністрування управлінських рішень. Критерії ефективності діяльності керівника адміністративно-державної установи.
Методи та критерії оцінювання: Екзаменаційний контроль – 60%; поточний контроль – 40%.
Критерії оцінювання результатів навчання: Кожне практичне заняття проводиться опитування студентів з використанням різних інтерактивних способів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1). Бородіна О. А. Адміністративний менеджмент : навч. посіб. / О. А. Бородіна, Я. О. Ходова; за заг. ред. О. А. Бородіна. – Маріуполь : ПДТУ, 2015. – 84 с. 2). Державне управління : навч. посіб. / А. Ф. Мельник, О. Ю. Оболенський, А. Ю. Васіна, Л. Ю. Гордієнко ; за ред. А. Ф. Мельник. – К. : Знання-Прес, 2003. – 343 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).