Державне регулювання економіки

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.024
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: к.е.н., доц. Скорик Г.І.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - Використовувати базові знання з історичних, культурних, політичних, соціальних, економічних засад розвитку суспільства. - Розуміти та використовувати технології вироблення, прийняття та реалізації управлінських рішень. - Використовувати методи аналізу та оцінювання програм сталого розвитку. - Використовувати дані статистичної звітності, обліку та спеціальних досліджень у професійній діяльності. - Здатність застосовувати в практичній управлінській діяльності знання з методології, методики та організації державного регулювання економіки. - Використовувати макроекономічні дані для здійснення аналізу, прогнозу сучасної економічної ситуації в країні, визначати основні фінансові показники. Програмні результати навчання: РН1. Використовувати базові знання з історичних, культурних, політичних, соціальних, економічних засад розвитку суспільства. РН 8. Розуміти та використовувати технології вироблення, прийняття та реалізації управлінських рішень. РН 13. Використовувати методи аналізу та оцінювання програм сталого розвитку. РН 16. Використовувати дані статистичної звітності, обліку та спеціальних досліджень у професійній діяльності РН 17. Здатність застосовувати в практичній управлінській діяльності знання з методології, методики та організації державного регулювання економіки. РН 22. Використовувати макроекономічні дані для здійснення аналізу, прогнозу сучасної економічної ситуації в країні, визначати основні фінансові показники.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: Політична економія Історія економіки та економічної думки Макроекономіка Мікроекономіка - кореквізити: Управління фінансами та державна бюджетна Публічні закупівлі Державна інвестиційна та інноваційна політика Регіональна політика та розвиток територій Антикризове управління
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна розглядає основні напрями та інструменти державної економічної політики, теоретичні основи формування та реалізації стратегії соціально-економічної політики держави, методи впливу її на соціально-економічні процеси; розкрито механізм реалізації бюджетної, податкової, грошово-кредитної, інвестиційної, цінової, антиінфляційної, регіональної, соціальної, зовнішньоекономічної та екологічної політики.
Методи та критерії оцінювання: Основними методами оцінювання студентів є усне опитування на практичних заняттях, виконання письмових самостійних робіт у вигляді тестів та двох проміжних контрольних робіт, виконання рефератів та підсумковий контроль у формі письмово-усного іспиту.
Рекомендована література: 1. Барінов В.В. Державне регулювання економіки: навч. посібник / В.В. Барінов, Г.І. Скорик. - Львів Видавництво Львівської політехніки, 2013. - 460 с. 2. Державне регулювання економіки: Навчальний посібник / Дідківська Л.І., Головко Л.С. – К., 2017. - 214с.; 3. Державне регулювання економіки: Навчальний посібник / Стеченко Д.М. – К., 2016. - 262 с.; 4. Державне регулювання економіки: Підручник / Швайка Л.А. – К., 2018. – 462с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Державне регулювання економіки (курсовий проєкт)

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.00.O.027
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: к.е.н., доц. Скорик Г.І.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - Використовувати базові знання з історичних, культурних, політичних, соціальних, економічних засад розвитку суспільства. - Розуміти та використовувати технології вироблення, прийняття та реалізації управлінських рішень. - Використовувати методи аналізу та оцінювання програм сталого розвитку. - Використовувати дані статистичної звітності, обліку та спеціальних досліджень у професійній діяльності. - Здатність застосовувати в практичній управлінській діяльності знання з методології, методики та організації державного регулювання економіки. - Використовувати макроекономічні дані для здійснення аналізу, прогнозу сучасної економічної ситуації в країні, визначати основні фінансові показники.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: Політична економія Історія економіки та економічної думки Макроекономіка Мікроекономіка - кореквізити: Управління фінансами та державна бюджетна Публічні закупівлі Державна інвестиційна та інноваційна політика Регіональна політика та розвиток територій Антикризове управління
Короткий зміст навчальної програми: Курсовий проект виконується при вивченні дисципліни „Державне регулювання економіки”, його основними завданнями є: закріпити теоретичні знання в галузі державного регулювання економіки; оволодіти практичними навичками визначення основних регулюючих заходів держави. Основний напрям виконання курсового проекту – це формулювання змісту, визначення методів державного регулювання, які ймовірно можуть застосовуватись у досліджуваному випадку, аналіз економічного змісту предмету регулювання з врахуванням позитивного ефекту для суспільних інтересів.
Методи та критерії оцінювання: Основними видами контролю результатів навчання студентів є: поточний та семестровий контроль. Поточний контроль (ПК) здійснюють під час індивідуально-консультативних занять з метою перевірки рівня виконання курсового проекту студентом. Поточний контроль здійснюється методом проведення усного експрес-контролю. Семестровий контроль здійснюється у формі проведення заліку. Оцінювання результатів навчання студента здійснюють відповідно до 100-бальної шкали оцінювання, встановленої в Національному університеті «Львівська політехніка»
Рекомендована література: 1. Барінов В.В. Державне регулювання економіки: навч. посібник / В.В. Барінов, Г.І. Скорик. - Львів Видавництво Львівської політехніки, 2013. - 460 с. 2. Державне регулювання економіки: Навчальний посібник / Дідківська Л.І., Головко Л.С. – К., 2017. - 214с.; 3. Державне регулювання економіки: Навчальний посібник / Стеченко Д.М. – К., 2016. - 262 с.; 4. Державне регулювання економіки: Підручник / Швайка Л.А. – К., 2018. – 462с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).