Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.01.O.055
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: Керівником бакалаврської роботи призначається викладач кафедри адміністративного та фінансового менеджменту відповідним наказом.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета виконання бакалаврської роботи — визначення рівня підготовленості студента до розв’язання комплексу прикладних завдань відповідно до узагальненого об’єкта діяльності на основі застосування теоретичних знань і практичних навичок, отриманих у процесі всього періоду навчання.
Завдання: Загальні компетентності: ? здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського ( вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні; ? здатність бути критичним і самокритичним; ? здатність до адаптації та дії в новій ситуації; ? здатність працювати в команді; ? здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; ? здатність здійснювати комунікацію, виходячи із цілей спілкування та конкретної ситуації; Фахові компетентності спеціальності: ? здатність забезпечувати належний рівень вироблення та використання управлінських продуктів, послуг чи процесів; ? здатність забезпечувати дотримання нормативно - правових та морально-етичних норм поведінки; ? здатність використовувати систему електронного документообігу; ? здатність здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій; ? здатність розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності; ? здатність до дослідницької та пошукової діяльності в сфері публічного управління та адміністрування;
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1) ідентифікувати, аналізувати та оцінювати вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на діяльність організації; 2) визначати та прогнозувати стратегічні перспективи функціонування організацій; 3) реалізовувати конкретні види управління на засадах виконання загальних функцій менеджменту, формування методів менеджменту, розроблення управлінських рішень, здійснення керівництва; 4)здійснювати управління фінансово-економічними результатами діяльності організацій; 5) здатність обирати та практично застосовувати сучасне програмно-технічне та інформаційно-комунікаційне забезпечення у сфері публічного управління та адміністрування; 6) володіння методами та технологіями роботи фінансових підрозділів підприємства, передовий вітчизняний і зарубіжний досвід організації та здійснення інформаційно-аналітичного забезпечення функціонування системи фінансово-економічної безпеки; 7) системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей в стратегічному управлінні розвитку організації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: -
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська робота є підсумковою кваліфікаційною роботою, яка дає можливість виявити рівень засвоєння студентом теоретичних знань та практичної підготовки, здатність до самостійної роботи за обраною спеціальністю на первинних посадах відповідно до узагальненого об’єкта діяльності. Кваліфікаційна робота є одним із видів індивідуальних робіт студента, оригінальним, завершеним дослідженням у галузі знань «Публічне управління та адміністрування» та містить сукупність результатів, положень, що пропонуються для публічного захисту.
Опис: Основні етапи підготовки та виконання бакалаврської роботи: - вибір та затвердження теми; - складання та затвердження завдання на бакалаврську роботу; - проведення досліджень; - опрацювання та викладення результатів досліджень; - оформлення бакалаврської роботи; - попередній захист бакалаврської роботи на випусковій кафедрі та допуск її до захисту у екзаменаційній комісії (ЕК); - зовнішнє рецензування бакалаврської роботи; - захист бакалаврської роботи на засіданні ЕК.
Методи та критерії оцінювання: Державна атестація бакалавра передбачає захист бакалаврської роботи, яка є підсумком навчання за спеціальністю. До захисту бакалаврської роботи допускаються студенти, які успішно та повною мірою виконали навчальний план.
Критерії оцінювання результатів навчання: Критеріями оцінювання бакалаврської роботи є: - чіткість, повнота та послідовність розкриття кожного питання плану і теми роботи в цілому; - науковість стилю викладання; - відсутність орфографічних і синтаксичних помилок; - правильне оформлення роботи відповідно до стандартів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Адміністративний менеджмент: навчальний посібник / Н. Я. Михаліцька, М. Р. Верескля, В. С. Михаліцький. Львів: ЛьвДУВС, 2019. 320 с 2. Менеджмент: графічна і таблична візуалізація: навч. посібн. / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник, І.С. Процик, С.Б. Романишин, Р.З. Дарміць. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 208 c. 3. Бородіна О. А. Адміністративний менеджмент : навч. посіб. / О. А. Бородіна, Я. О. Ходова; за заг. ред. О. А. Бородіна. – Маріуполь : ПДТУ, 2015. – 84 с. 4. Дунда С.П., Побережна М.П. Адміністративний менеджмент: Конспект лекцій для студ. напр. 6.030601 «Менеджмент» денної та заочн. форм навч. – К.: НУХТ, 2013. – 122 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.02.O.078
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: Скорик Г.І.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - Поглиблені знання з публічного управління та адміністрування; - Розуміння інструментів та стратегій аналізу ринку, функціонування приватного підприємства та публічної організації; - Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей; - Досліджувати, аналізувати, прогнозувати та планувати економічні, соціальні та інші явища в державі та регіонах, та використовувати отримані результати для прийняття типових для обраної спеціальності управлінських рішень; - Ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу систем управління публічних та приватних структур; - Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних, економічних, міжнародних та екологічних інтересів; - Оцінювати можливі результати від реалізації публічного управління та адміністрування та аргументовано захищати доцільність прийняття та реалізації управлінських рішень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Антимонопольне регулювання, конкурентоспроможність національного виробника,публічне адміністрування, основи адміністративного менеджменту,управління фінансами та державна бюджетна політика, державне регулювання економіки, державні закупівлі, теорія галузевих ринків, антикризове управління.
Короткий зміст навчальної програми: • анотація; • зміст; • вступ; • теоретична частина; • дослідницько-аналітична частина; • рекомендаційна частина; • висновки; • список використаної літератури.
Методи та критерії оцінювання: Захист роботи перед державною екзаменаційною комісією 100%
Рекомендована література: - Михальчишин Н.Л. Теоріямонополій та антимонопольного регулювання: Конспект лекцій. – Львів: ВидавництвоНаціональногоуніверситету „Львівськаполітехніка”, 2006. – 82 с. - ; Антимонопольна діяльність: Підручник / В.Д. Лагутін, Л.С. Головко, Ю.І. Крегул та ін.; За ред. В.Д. Лагутіна. – К.: КНТЕУ, 2005. – 580 с. - Михальчишин Н.Л. Основи антимонопольної діяльності: Навчальний посібник. – Львів: Вид-во „Манускрипт”, 2008. – 336 с. Борисенко З.М. Основи конкурентної політики: Підручник. – К.: Таксон, 2004. – 704 с. – (Exprofesso).

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.07.O.100
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Теоретична та прикладна економіка
Лектор: Скорик Г.І.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - Поглиблені знання з публічного управління та адміністрування; - Розуміння інструментів та стратегій аналізу ринку, функціонування приватного підприємства та публічної організації; - Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей; - Досліджувати, аналізувати, прогнозувати та планувати економічні, соціальні та інші явища в державі та регіонах, та використовувати отримані результати для прийняття типових для обраної спеціальності управлінських рішень; - Ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу систем управління публічних та приватних структур; - Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних, економічних, міжнародних та екологічних інтересів; - Оцінювати можливі результати від реалізації публічного управління та адміністрування та аргументовано захищати доцільність прийняття та реалізації управлінських рішень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Антимонопольне регулювання, конкурентоспроможність національного виробника,публічне адміністрування, основи адміністративного менеджменту,управління фінансами та державна бюджетна політика, державне регулювання економіки, державні закупівлі, теорія галузевих ринків, антикризове управління.
Короткий зміст навчальної програми: • анотація; • зміст; • вступ; • теоретична частина; • дослідницько-аналітична частина; • рекомендаційна частина; • висновки; • список використаної літератури.
Методи та критерії оцінювання: Захист роботи перед державною екзаменаційною комісією 100%
Рекомендована література: - Михальчишин Н.Л. Теоріямонополій та антимонопольного регулювання: Конспект лекцій. – Львів: ВидавництвоНаціональногоуніверситету „Львівськаполітехніка”, 2006. – 82 с. - ; Антимонопольна діяльність: Підручник / В.Д. Лагутін, Л.С. Головко, Ю.І. Крегул та ін.; За ред. В.Д. Лагутіна. – К.: КНТЕУ, 2005. – 580 с. - Михальчишин Н.Л. Основи антимонопольної діяльності: Навчальний посібник. – Львів: Вид-во „Манускрипт”, 2008. – 336 с. Борисенко З.М. Основи конкурентної політики: Підручник. – К.: Таксон, 2004. – 704 с. – (Exprofesso).

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.08.O.122
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Адміністративний та фінансовий менеджмент
Лектор: Керівником бакалаврської роботи призначається викладач кафедри адміністративного та фінансового менеджменту відповідним наказом.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета виконання бакалаврської роботи — визначення рівня підготовленості студента до розв’язання комплексу прикладних завдань відповідно до узагальненого об’єкта діяльності на основі застосування теоретичних знань і практичних навичок, отриманих у процесі всього періоду навчання.
Завдання: Загальні компетентності: ? здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського ( вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні; ? здатність бути критичним і самокритичним; ? здатність до адаптації та дії в новій ситуації; ? здатність працювати в команді; ? здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; ? здатність здійснювати комунікацію, виходячи із цілей спілкування та конкретної ситуації; Фахові компетентності спеціальності: ? здатність забезпечувати належний рівень вироблення та використання управлінських продуктів, послуг чи процесів; ? здатність забезпечувати дотримання нормативно - правових та морально-етичних норм поведінки; ? здатність використовувати систему електронного документообігу; ? здатність здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій; ? здатність розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності; ? здатність до дослідницької та пошукової діяльності в сфері публічного управління та адміністрування;
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: 1) ідентифікувати, аналізувати та оцінювати вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на діяльність організації; 2) визначати та прогнозувати стратегічні перспективи функціонування організацій; 3) реалізовувати конкретні види управління на засадах виконання загальних функцій менеджменту, формування методів менеджменту, розроблення управлінських рішень, здійснення керівництва; 4)здійснювати управління фінансово-економічними результатами діяльності організацій; 5) здатність обирати та практично застосовувати сучасне програмно-технічне та інформаційно-комунікаційне забезпечення у сфері публічного управління та адміністрування; 6) володіння методами та технологіями роботи фінансових підрозділів підприємства, передовий вітчизняний і зарубіжний досвід організації та здійснення інформаційно-аналітичного забезпечення функціонування системи фінансово-економічної безпеки; 7) системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей в стратегічному управлінні розвитку організації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: -
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська робота є підсумковою кваліфікаційною роботою, яка дає можливість виявити рівень засвоєння студентом теоретичних знань та практичної підготовки, здатність до самостійної роботи за обраною спеціальністю на первинних посадах відповідно до узагальненого об’єкта діяльності. Кваліфікаційна робота є одним із видів індивідуальних робіт студента, оригінальним, завершеним дослідженням у галузі знань «Публічне управління та адміністрування» та містить сукупність результатів, положень, що пропонуються для публічного захисту.
Опис: Основні етапи підготовки та виконання бакалаврської роботи: - вибір та затвердження теми; - складання та затвердження завдання на бакалаврську роботу; - проведення досліджень; - опрацювання та викладення результатів досліджень; - оформлення бакалаврської роботи; - попередній захист бакалаврської роботи на випусковій кафедрі та допуск її до захисту у екзаменаційній комісії (ЕК); - зовнішнє рецензування бакалаврської роботи; - захист бакалаврської роботи на засіданні ЕК.
Методи та критерії оцінювання: Державна атестація бакалавра передбачає захист бакалаврської роботи, яка є підсумком навчання за спеціальністю. До захисту бакалаврської роботи допускаються студенти, які успішно та повною мірою виконали навчальний план.
Критерії оцінювання результатів навчання: Критеріями оцінювання бакалаврської роботи є: - чіткість, повнота та послідовність розкриття кожного питання плану і теми роботи в цілому; - науковість стилю викладання; - відсутність орфографічних і синтаксичних помилок; - правильне оформлення роботи відповідно до стандартів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Адміністративний менеджмент: навчальний посібник / Н. Я. Михаліцька, М. Р. Верескля, В. С. Михаліцький. Львів: ЛьвДУВС, 2019. 320 с 2. Менеджмент: графічна і таблична візуалізація: навч. посібн. / О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник, І.С. Процик, С.Б. Романишин, Р.З. Дарміць. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 208 c. 3. Бородіна О. А. Адміністративний менеджмент : навч. посіб. / О. А. Бородіна, Я. О. Ходова; за заг. ред. О. А. Бородіна. – Маріуполь : ПДТУ, 2015. – 84 с. 4. Дунда С.П., Побережна М.П. Адміністративний менеджмент: Конспект лекцій для студ. напр. 6.030601 «Менеджмент» денної та заочн. форм навч. – К.: НУХТ, 2013. – 122 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Публічне управління та адміністрування
Код дисципліни: 6.281.22.O.145
Кількість кредитів: 12.00
Кафедра: Публічне врядування
Лектор: Керівником бакалаврської роботи призначається НПП кафедри
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета виконання бакалаврської роботи - систематизація, закріплення та розширення теоретичних і практичних знань зі спеціальності та їх використання для розв’язання конкретних, управлінських і соціальних проблем; - дослідження сучасних проблем державного управління і місцевого самоврядування; - удосконалення навиків самостійної роботи та опанування методики досліджень у розв’язанні запропонованої в роботі проблематики; - визначення рівня аналітичних навиків і підготовленості студентів до роботи в державних органах та органах місцевого самоврядування
Завдання: Загальні компетентності: Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями Здатність бути критичним і самокритичним. Здатність працювати в команді. Здатність планувати та управляти часом. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. Здатність спілкуватися іноземною мовою. Навички міжособистісної взаємодії. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності) Фахові компетентності Здатність використовувати в процесі підготовки і впровадження управлінських рішень сучасні ІКТ. Здатність здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій. Здатність готувати проєкти управлінських рішень та їх впроваджувати. Здатність до дослідницької та пошукової діяльності у сфері публічного управління та адміністрування. Здатність у складі робочої групи проводити прикладні дослідження у сфері публічного управління та адміністрування.
Результати навчання: Реалізовувати інноваційні управлінські рішення та заходи щодо адаптації і впровадження найкращих вітчизняних та зарубіжних практик у діяльності органів публічного управління та адміністрування. Аналізувати та застосовувати законодавство у сфері публічного управління та адміністрування. Використовувати державну та іноземну мову для забезпечення результативної професійної діяльності. Здійснювати стратегічне управління на регіональному та місцевому рівнях, застосовуючи загальнонаукові та спеціальні методи стратегічного планування, реалізації стратегій та оцінювання їх економічності, ефективності та результативності. Уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження у сфері публічного управління та адміністрування. Використовувати дані статистичної звітності, обліку та спеціальних досліджень у професійній діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: -
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська робота є підсумковою кваліфікаційною роботою, яка дає можливість виявити рівень засвоєння студентом теоретичних знань та практичної підготовки, здатність до самостійної роботи за відровідною темою дослідження. Кваліфікаційна робота є одним із видів індивідуальних робіт студента, оригінальним, завершеним дослідженням у галузі знань «Публічне управління та адміністрування» та містить сукупність результатів, положень, що пропонуються для публічного захисту.
Опис: Основні етапи підготовки та виконання бакалаврської роботи: - вибір та затвердження теми та керівника; - складання та затвердження завдання на бакалаврську роботу; - проведення досліджень; - опрацювання та викладення результатів досліджень; - оформлення бакалаврської роботи; - обговорення бакалаврської роботи на випусковій кафедрі та допуск її до захисту у екзаменаційній комісії (ЕК); - рецензування бакалаврської роботи; - захист бакалаврської роботи на засіданні ЕК
Методи та критерії оцінювання: Державна атестація бакалавра передбачає захист бакалаврської роботи, яка є підсумком навчання за спеціальністю. До захисту бакалаврської роботи допускаються студенти, які успішно та повною мірою виконали навчальний план. У разі виявлення в магістерській роботі академічного плагіату (оприлюднення частково або повністю наукових результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження або відтворення опублікованих текстів інших авторів без відповідного посилання), робота знімається з розгляду незалежно від стадії проходження без права її повторного захисту. Рішення про зняття з розгляду роботи, у якій виявлено академічний плагіат, ухвалюється кафедрою або екзаменаційною комісією
Критерії оцінювання результатів навчання: Критеріями оцінювання бакалаврської роботи є: - чіткість, повнота та послідовність розкриття кожного питання плану і теми роботи в цілому; - науковість стилю викладання; - відсутність орфографічних і синтаксичних помилок; - правильне оформлення роботи відповідно до стандартів; - структурованість, чіткість та змістовність доповіді на захисті; - повнота відровідей студента на запитання членів екзаменаційної комісії
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Публічне управління в Україні: проблеми та перспективи розвитку: монографія / за заг. ред. чл.-кор. НАН України, д. е. н., проф. В. С. Загорського, проф. П. М. Петровського. Львів : ЛРІДУ НАДУ, 2021. 256 с. ISBN 978-617-644-059-8 Організаційно-правові засади публічного управління та адміністрування : конспект лекцій / Укладач А.Л. Помаза-Пономаренко. – Х. : НУЦЗУ, 2020. – 54 с. Державна служба : підручник : у 2 т. / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України ; редкол.: Ю.В. Ковбасюк (голова), О.Ю. Оболенський (заст. голови), С.М. Серьогін (заст. голови) [та ін.]. - К.; Одеса: НАДУ, 2013. – Т. 2. – 348с. Енциклопедія державного управління : у 8 т. / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України ; наук.-ред. колегія : Ю. В. Ковбасюк (голова) та ін. - К.: НАДУ, 2011 Конституція України прийнята на п’ятій сесії Верховної Ради України від 28 червня 1996 р. [Електронний ресурс] // Законодавство України. — Режим доступу: www.zakon.rada.gov.ua Про державну службу: Закон України від 10.12.2015 р. № 889-VIII. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/889-19#Text Про службу в органах місцевого самоврядування: Закон України від 7 червня 2001 р. № 2493-III. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2493-14#Text
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).