Логістика залізничного транспорту

Спеціальність: Організація перевезень та управління на залізничному транспорті
Код дисципліни: 6.275.04.E.052
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: Федунь Тарас Іванович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування бази знань, необхідної для розуміння принципів розвитку логістики, функціонування логістичних систем, видів логістики та її ролі в формуванні ланцюга постачань.
Завдання: 1. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та вирішувати практичні проблеми у галузі транспорту з використанням теорій та методів сучасної транспортної науки на основі системного підходу та з врахуванням комплексності та невизначеності умов функціонування транспортних систем. 2. Здатність організації та управління навантажувально-розвантажувальними роботами та складськими операціями на транспорті (ФК2); 3. Здатність організовувати взаємодію видів транспорту (ФК6); 4. Здатність оптимізувати логістичні операції та координувати замовлення на перевезення вантажів від виробника до споживача, дотримуватись законів, правил та вимог систем управління якістю (ФК7); 5. Здатність проектувати транспортні (транспортно-виробничі, транспортно-складські) системи і їх окремі елементи (ФК8); 6. Здатність організовувати міжнародні перевезення (ФК12).
Результати навчання: ПРН12 – Знаходити рішення щодо раціональних методів організації навантажувально-розвантажувальних робіт. Планувати графіки проведення навантажувально-розвантажувальних робіт. Вибирати механізми та засоби проведення навантажувально-розвантажувальних робіт; ПРН13 – Організовувати та управляти перевезеннями вантажів в різних сполученнях. Вибирати вид, марку, тип транспортних засобів та маршрутів руху. Контролювати хід виконання перевезення; ПРН16 – Вибирати ефективні технології взаємодії видів транспорту. Аналізувати можливості застосування різноманітних варіантів взаємодії видів транспорту; ПРН17 – Розробляти ланцюги постачань та оцінювати їх ефективність. Установлювати зв’язки між різними ланцюгами постачань. Визначати функції логістичних центрів. Аналізувати особливості супутніх інформаційних і фінансових потоків; ПРН18 – Досліджувати види і типи транспортних систем. Знаходити рішення оптимізації параметрів транспортних систем. Оцінювати ефективність інфраструктури та технології функціонування транспортних систем; ПРН24 – Вибирати інформаційні системи для організації перевезень. Експлуатувати автоматизовані системи керування та навігаційні системи у перевізному процесі. Використовувати електронні карти.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - Основи транспортно-експедиційної роботи - Вантажні перевезення - Проектування транспортно-складських комплексів - Проектування транспортних систем вантажних перевезень - Управління ланцюгом постачань
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення цієї навчальної дисципліни студент набуває теоретичних та практичних знань і навиків про поняття та основні завдання логістики, логістичні системи та рух логістичних потоків, види логістики та їх основні характеристики, системи управління запасами та розрахунок основних показників стану запасу, проектування ланцюга постачань, оцінки якості логістичних послуг. Весь комплекс такої інформації відповідає вимогам чинних норм та стандартів, а також прогресивним сучасним методам удосконалення транспортних систем.
Опис: Тема курсового проекту: «Формування ланцюга постачань мережі торгових центрів». Розрахунково-пояснювальна записка складається з таких розділів: Вступ. 1. Характеристика районів споживання товарів. 2. Характеристика товарообігу торгових центрів. 3. Планування роботи мережі торгових центрів. Висновки. Список літератури. Графічна частина.
Методи та критерії оцінювання: Звіт, який складається із пояснюючої записки та графічної частини і захищається в усній формі (100 %, залік)
Критерії оцінювання результатів навчання: Звіт, який складається із пояснюючої записки та графічної частини і захищається в усній формі (100 %, залік)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Крикавський Є., Похильченко О., Фертч М. Логістика та управління ланцюгами поставок: навчальний посібник. Л. – Видавництво Львівської політехніки, 2017. 804 с. 2. Денисенко М.П., Левковець П.Р., Михайлова Л.І. та ін. Організація а проектування логістичних систем: підручник. К. – Центр учбової літератури, 2010. – 336 с. 3. Логістика: конспект лекцій для студентів усіх форм навчання базового напрямку 6.070101 «Транспортні технології» / Укл.: Г.В. Півторак. – Львів, 2012. – 174 с. 4. Логістика: методичні вказівки до виконання практичних робіт для студентів усіх форм навчання базового напрямку 6.070101 «Транспортні технології» / Укл.: Г.В. Півторак, М.В. Бойків, М.М. Жук. – Львів, 2012. – 68 с. 5. Формування ланцюга постачань мережі торгових центрів: методичні вказівки до виконання курсового проекту з дисципліни «Логістика» для студентів усіх форм навчання спеціальності 275 «Транспортні технології» спеціалізації 275.03 «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)» / Укл.: М.М. Жук, Г.В. Півторак. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. – 28 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).