Інтер'єр та просторовий дизайн
6.B2.03.05 Інтер'єр та просторовий дизайн
Кваліфікація: Бакалавр з дизайну
Рік вступу: 2025
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 8 семестрів
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Кількість кредитів: 240 кредитів ЄКТС на базі повної загальної середньої освіти
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Шостий рівень НРК (перший цикл РК ЄПВО, шостий рівень ЄРК)
Галузь знань: Культура, мистецтво та гуманітані науки
Особливі умови вступу: Творчий конкурс
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Повне виконання навчальної програми та захист бакалаврської кваліфікаційної роботи
Характеристика освітньої програми: Освітньо-професійна програма ґурнується на загальновідомих поло-женнях та результатах сучасних наукових досліджень з культури і мистецтва, дизайну предметно-просторового середовища. Акценти на компетенціях спрямованих на оволодіння теоретичними та практичними основами дизайну предметно-просторового середовища.
Професійна підготовка в області дизайну інтер’єру та просторового дизайну, зокрема підготовка випускників здатних до аналізу, прогнозування, прийняття рішень при розробленні та впровадженні комплексних дизайнерських проектів у тому числі і в історичному середовищі.
Програмні результати навчання: 1. Застосовувати набуті знання і розуміння предметної області та сфери професійної діяльності у практичних ситуаціях.
2. Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово з професійних питань, формувати різні типи документів професійного спрямування згідно з вимогами культури усного і писемного мовлення.
3. Збирати та аналізувати інформацію для обґрунтування дизайнерського проекту, застосовувати теорію і методику дизайну, фахову термінологію (за професійним спрямуванням), основи наукових досліджень.
4. Визначати мету, завдання та етапи проектування.
5. Розуміти і сумлінно виконувати свою частину роботи в команді; визначати пріоритети професійної діяльності.
6. Усвідомлювати відповідальність за якість виконуваних робіт, забезпечувати виконання завдання на високому професійному рівні.
7. Аналізувати, стилізувати, інтерпретувати та трансформувати об’єкти для розроблення художньо-проектних вирішень.
8. Оцінювати об’єкт проектування, технологічні процеси в контексті проектного завдання, формувати художньо-проектну концепцію.
9. Створювати об’єкти дизайну засобами проектно-графічного моделювання.
10. Визначати функціональну та естетичну специфіку формотворчих засобів дизайну в комунікативному просторі.
11. Розробляти композиційне вирішення об’єктів дизайну у відповідних техніках і матеріалах.
12. Дотримуватися стандартів проектування та технологій виготовлення об’єктів дизайну у професійній діяльності. Здійснювати проектну діяльність у контексті сучасних підходів універсального та екологічного дизайну, а також доктрини сталого розвитку
13. Знати надбання національної та всесвітньої культурно-мистецької спадщини, розвивати етнокультуру засобами дизайну. Розробляти концепції та проектні пропозиції відновлення пошкоджених воєнними діями інтер’єрів, об’єктів їх предметного наповнення, та елементів просторового дизайну .
14. Використовувати у професійній діяльності прояви української ментальності, історичної пам’яті, національної самоідентифікації та творчого самовираження; застосовувати історичний творчий досвід, а також успішні українські та зарубіжні художні практики.
15. Розуміти українські етнокультурні традиції у стильових вирішеннях об’єктів дизайну, враховувати регіональні особливості етнодизайну у мистецьких практиках.
16. Враховувати властивості матеріалів та конструктивних побудов, застосовувати новітні технології у професійній діяльності.
17. Застосовувати сучасне загальне та спеціалізоване програмне забезпечення у професійній діяльності (за спеціалізаціями).
18. Відображати морфологічні, стильові та кольоро-фактурні властивості об’єктів дизайну.
19. Розробляти та представляти результати роботи у професійному середовищі, розуміти етапи досягнення успіху в професійні кар’єрі, враховувати сучасні тенденції ринку праці, проводити дослідження ринку, обирати відповідну бізнес-модель розробляти бізнес-план професійної діяльності у сфері дизайну.
20. Розуміти специфіку розвитку ринку праці пов’язаного з дизайнерською діяльністю і вміти адаптуватись до неї використовуючи набуті знання та досвіди.
21. Вміти виконувати проекти, котрі враховують потреби всіх груп користувачів та сприяють рівності можливостей різних вікових груп, а також людей з особливими потребами
22. Розробляти проєкти, розраховані на різні просторові досвіди, в тому числі ті, котрі випливають з інтеграції у середовище технологій імерсивної присутності.
23. Вміти використовувати різні типи комунікаційних та презентаційних технік, для успішного позиціонування на ринку праці.
Професійні профілі випускників: Робочі місця у сфері дизайну як: головний дизайнер (художник-конструктор), головний дизайнер (художник-конструктор) проекту, дизайнер (художник-конструктор), дизайнер інтер'єру , дизайнер меблів, дизайнер-виконавець інтер'єру, дизайнер-виконавець меблів, дизайнер-виконавець промислових виробів та об'єктів, дизайнер-дослідник, технік-дизайнер (будівництво), фахівець з ландшафтного дизайну, керівник (студії за видами мистецтва та художньої творчості, любительського об'єднання, клубу за інтересами та ін.)
Доступ до подальшого навчання: Здобуття другого (магістерського) рівня
Інші особливості програми: програма дає можливість студенту формувати власну освітню траекторію на основі трьох ліній, а семе: "Дизайн інтер’єру та обладнання", "Просторовий дизайн", "Дизайн в історичному інтер’єрі".