Актуальні проблеми андрагогічних досліджень
Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 8.011.00.M.022
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: Іванна Гузій
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Здатність продукувати інноваційні наукові ідеї, оволодівати методологією наукової та педагогічної діяльності, вирішувати комплексні проблеми в процесі інноваційно-дослідницької та професійної діяльності, проводити оригінальні наукові дослідження у галузі освіти, педагогіки на міжнародному та національному рівні.
Здатність вибудовувати дидактичну стратегію навчання задля забезпечення оптимального розвитку особистості, уявлень про потенційні можливості щодо організації освітнього процесу у сучасній освіті в умовах розвивального навчання та андрагогічної парадигми.
Застосовувати спеціалізовані уміння/навички і методи, необхідні для розв’язання значущих проблем у сфері педагогіки/освіти, науки та/або інновацій, розширення та переоцінки вже існуючих знань і професійної практики
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Загальна педагогіка
Психологія, філософія освіти
Короткий зміст навчальної програми: У процесі вивчення дисципліни розглядаються питання розвитку існуючих уявлень про інтеграційні процеси до рівня науково-теоретичних понятть інтеграції в освіті; формуються системні знання про історію розвитку інтеграційних процесів в освіті XX-ХХІ століть.
Ознайомлення аспірантів із специфікою освіти дорослих як суспільною проблемою, із сутністю процесів інтеграції дорослих в сучасних умовах, психолого-педагогічних аспектів організації адаптації дорослої людини у контексті інтеграційних процесів, із теоретичними засадами андрагогіки як педагогічної науки, а також із психолого-педагогічними засадами формування дорослої людини як суб'єктом андрагогіки у системі педагогічних наук.
Методи та критерії оцінювання: - спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю;
- усне опитування (фронтальне, індивідуальне, комбіноване);
- письмовий контроль знань і умінь здійснюється за допомогою виконання індивідуальних завдань (ессе, презентації, реферати);
- виконання контрольних (тематичних) робіт та тестових завдань.
Рекомендована література: 1. Козловський Ю., Дольнікова Л. Педагогіка : навч. посіб. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. 232 с.
2. Козловський Ю.М. Педагогіка: підручник / Ю.М. Козловський, В.Л. Ортинський, Л.В. Дольнікова. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. –320с.
3. Вихрущ, В.О. "Андрагогіка": навч.-мет.посіб. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. 312 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).