Інтернет-технології в освіті
Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 8.011.00.M.024
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: канд. пед. наук, Стечкевич Олег Орестович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Здатність розв’язувати складні проблеми науково-педагогічної діяльності на основі використання знань про сучасні Інтернет-технології, принципів та алгоритмів їх використання з метою управління інформаційними потоками, пошуку, аналізу, обробки, раціонального використання інформації у процесі організації освітнього процесу та наукової роботи. Здатність застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології для наукової та професійної комунікації
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Професійна педагогіка, Педагогічна практика, Дослідницький семінар «Освітні, педагогічні науки»
Короткий зміст навчальної програми: Інтернет-сервіси (технології Веб 2.0). Сервіси роботи з віртуальними дошки. Сервіси опрацювання ментальних карт. Сервіси роботи зі стрічками часу, хмарами слів та інфографіки. Сервіси онлайн презентацій, слайд-шоу і мережевих публікацій. Сервіси для створення навчальних карток, дидактичних ігор, інтерактивних вправ. Сервіси захоплення відео та створення онлайн-уроків.
Методи та критерії оцінювання: • виконання практичних робіт, усне опитування (50%)
• підсумковий контроль (50%)
Рекомендована література: 1. Екстрене дистанційне навчання в Україні: Монографія / За ред. В.М. Кухаренка, В.В. Бондаренка – Харків:. Вид-во КП «Міська друкарня», 2020. – 409 с
2. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології: Навчальний посібник. – Дніпро: НМетАУ, 2017. –230 с.
3. Вакалюк Т.А. Хмарні технології в освіті. Навчально-методичний посібник для студентів фізико-математичного факультету. – Житомир: вид-во ЖДУ, 2016. – 72 c
4. Відкрита освіта: інноваційні технології та менеджмент : кол. монографія / за наук. ред. М. О. Кириченка, Л. М. Сергеєвої. — Київ : Інтерсервіс, 2018. — 440 с.
5. Галицький О.В. Управління електронними освітніми ресурсами з використанням веб-орієнтованих комп’ютерних систем. ? Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ, 2021.
6. Маркова О. М. Хмарні технології як засіб навчання основ математичної інформатики студентів технічних університетів. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. – Кривий Ріг, 2018.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).