Комп'ютерні технології в архітектурному проєктуванні

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.00.O.041
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна

Комп'ютерні технології в архітектурному проєктуванні (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.01.E.072
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Архітектурне проектування
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна

Комп'ютерні технології в архітектурному проєктуванні (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.01.E.073
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна

Комп'ютерні технології в архітектурному проєктуванні (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.02.E.102
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Містобудування
Лектор: Соломія Щегольська Роман Любицький
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета викладання дисципліни Основною метою викладання навчальної дисципліни «Комп’ютерне моделювання та анімація архітектурного середовища» є поглиблення у студентів знань та вмінь у галузі комп’ютерного моделювання за допомогою програм, які потрібні для практичної діяльності в галузі проектування, візуалізації, презентації архітектурних та містобудівних проектів. Загальна направленість дисципліни полягає у виробленні навичок у студентів щодо вміння подавати та представляти, і грамотно оформлювати свої архітектурні проекти за допомогою графічних програм. У засвоєнні методик комп'ютерного моделювання та обробки фотометричних даних отриманих при розробленні архітектурних та містобудівних проектів.
Завдання: В результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти: • використовувати різні типи програмного забезпечення для швидкого та якісного виконання робіт, повязаних із створенням об’єкту архітектури та містобудування; • застосовувати різноманітні композиційні моделі організації креслень та презентацій для висвітлення архітектурного задуму; • грамотно виконувати та презентувати проекти архітектури та містобудування, в залежності від обєму та завдання, а отже вміти деталізувати, передавати масштаб, навколишнє середовище, якнайкраще розкрити свою ідею; • здійснювати практичну діяльність в галузі архітектури та містобудування з використанням комп’ютерного моделювання. Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у студентів необхідних навичок: загальні навички: 1. Володіння культурою мислення, здатність до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановки мети і вибору шляхів її досягнення. 2. Володіння основними засобами, методами і способами отримання, зберігання, переробки інформації. 3. Уміння раціонально організувати власну діяльність та ефективно розпоряджатися власним часом. 4. Здатність до самонавчання, до самовдосконалення та продовження професійного розвитку. 5. Здатність знаходити організаційно-управлінські рішення і бути готовим нести за них відповідальність, мати навички професійної комунікації, взаємодії із іншими людьми, уміння працювати в групах . фахові компетентності: 1. Базові знання в галузі архітектури і містобудування, необхідні для освоєння професійно-орієнтованих дисциплін; 2. Компетентність у сучасних архітектурних теоріях та доктринах; 3. Компетентність у сучасних концепціях у містобудуванні; 4. Використання аналітичних методів і методів моделювання у проектуванні об’єктів архітектури та містобудування;
Результати навчання: 1. Знання професійно орієнтованих дисциплін спеціальності 191 Архітектура і містобудування 2. Знання державних проектних і санітарно-гігієнічних норм, на основі яких здійснюються перед проектний аналіз, розрахунки, пошукове, ескізне і робоче архітектурно-містобудівне проектування. 3. Знання сучасних досягнень інноваційних технологій в галузі архітектури і містобудування; 4. Знання технології проектного процесу в архітектурі і містобудуванні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: 1.Архітектурне проектування офіс з паркінгом у міському середовищі (курсовий проект) 2.Нове поселення (курсовий проект) 3.Архітектурне проектування сакральної споруди (курсовий проект) 4. Архітектурний проект (на стадії РП)
Короткий зміст навчальної програми: У процесі вивчення дисциплін студент знайомиться з вимогами до подачі архітектурних проектів, презентацій, портфоліо, особливостями комп’ютерного моделювання. Результатом вивчення є вионання найрізноманіних завдань різної складності та наповнення і зрештою їх представлення у вигляді архітектурного портфоліо.
Опис: Вступна лекція. Вибір програмного забезпечення для роботи та виконання завдань. Огляд портфоліо. 1.Схеми. Виконання схем в проекті. 2.Робота над ситуаційними схемами, SWOT-аналіз, передпроектні дослідження. 3. Використання інфографіки у схемах. 4.Робота над подачею фасадів. Накладання текстур в Adobe Photoshop. Робота з масками та шарами. 5.Розріз. Основні способи подачі розрізу будівлі в архітектурному портфоліо. Вибір стилю розрізу відповідно до стилю подачі проекту 6.Генплан. Оформлення генплану 7.Архітектурний колаж 8.Пошук архітектурної форми у вигляді діаграми 9.Функціонально-композиційна 3D модель багатофункційної будівлі (громадська/житлова) 10.Візуалізація будівлі в 3D. Накладання текстур в 3D. Створення тіней. Антураж і 11.Стафаж у архітектурному середовищі 12.Вписання 3D моделі проектованої будівлі у середовище (за допомогою фотографії) 13.План квартири у Adobe Photoshop 14.Написання CV (резюме) 15.Створення GIF (анімаційні зображення) 163D розріз по будівлі.
Методи та критерії оцінювання: У процесі поточного контролю студент виконує 14 завдань, кожне з них оцінються балами від 5 до 15 в залежності від складності.
Критерії оцінювання результатів навчання: 11 завдань по 5 балів 11х5=55б 1 завдання 15 балів: 1х15=15б 3 завдання по 10 балів: 10х3=30б
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Баверли Л. AUTO CAD – 2005 для архитекторов. М. Кудиц – Образ. 2005 – 608 с. 2. Ланців А. Autodesk Arhitektural Desktop 2006 от конструкций до проекта. – М. Кудиц – Пресс, 2006. – 784 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Комп'ютерні технології в архітектурному проєктуванні (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.03.E.120
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Дизайн архітектурного середовища
Лектор: Асистент д. філос. Катерина Янчук
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою навчальної дисципліни є ознайомити студентів із сучасним програмним забезпеченням для роботи із архітектурними об’єктами та виконання практичних завдань із проєктування, створення базових комплектів креслень, вивчення основ 3D моделювання на основі BIM-технологій та засобів архітектурної візуалізації.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: інтегральна компетентність (ІК) – Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері містобудування та архітектури, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, на основі застосування сучасних архітектурних теорій та методів, засобів суміжних наук. загальні компетентності (ЗК): ЗК 01. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК 07. Здатність приймати обґрунтовані рішення. Спеціальні (фахові) компетентності: CК 02. Здатність застосовувати теорії, методи і принципи фізико-математичних, природничих наук, комп’ютерних технологій для розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування. СК 04. Здатність дотримуватися вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил, технічних регламентів, інших нормативних документів у сферах містобудування та архітектури при здійсненні нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту будівель і споруд, створення безбар’єрного архітектурно-містобудівного середовища. СК 05. Здатність до аналізу і оцінювання природно-кліматичних, екологічних, інженерно-технічних, соціально-демографічних і архітектурно-містобудівних умов архітектурного проектування. СК 06. Здатність до виконання технічних і художніх зображень для використання в архітектурно-містобудівному, архітектурно-дизайнерському і ландшафтному проектуванні. СК 09. Здатність розробляти архітектурно-художні, об’ємно-планувальні, функціональні та конструктивні рішення, а також виконувати креслення, готувати документацію архітектурно-містобудівних проєктів. СК 10. Здатність до участі в підготовці архітектурно- планувальних завдань на проектування, в організації розробки архітектурно-містобудівних, архітектурно-середовищних і ландшафтних проєктів. СК 15. Здатність до здійснення комп’ютерного моделювання, візуалізації, макетування і підготовки наочних ілюстративних матеріалів до архітектурно-містобудівних проєктів.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: ПР 03. Застосовувати теорії та методи фізико-математичних, природничих, технічних та гуманітарних наук для розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування. ПР 07. Застосовувати програмні засоби, ІТ-технології та інтернет-ресурси для розв’язання складних спеціалізованих задач архітектури та містобудування. ПР 10. Застосовувати сучасні засоби і методи інженерної, художньої і комп’ютерної графіки, що використовуються в архітектурно-містобудівному проєктуванні. ПР 11. Застосовувати художньо-композиційні засади в архітектурно-містобудівному проєктуванні. ПР 18. Знати особливості участі в архітектурно-містобудівному конкурсному проєктуванні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: ОК 2.3. Рисунок, живопис, скульптура; Супутні і наступні навчальні дисципліни: ОК 2.7. Основи архітектурного проєктування; ОК 2.8. Типологія житла; ОК 2.9 Дизайн архітектурного середовища.
Короткий зміст навчальної програми: У рамках дисципліни вивчаються базові принципи та методи роботи із сучасним програмним забезпеченням для опрацювання архітектурних об’єктів на основі BIM-технологій. Вивчаються основні функціональні можливості таких програмних продуктів для ведення проектної діяльності. На лабораторних заняттях відпрацьовуються навички роботи зі створення BIM простору та видачі базового комплекту креслень.
Опис: 1. Вступ. Програмне забезпечення на основі BIM-середовищі для виконання завдань із архітектурного проектування. 2. Ознайомлення з можливостями програми по BIM – середовищу. 3. Розміщення будинку на земельній ділянці. Нанесення планувальних обмежень відповідно до нормативних документів 4. Побудова 3D моделі рельєфу та навколишнього ландшафту будівлі. 5. Генеральний план території. Моделювання ландшафтних елементів у 3D із використанням BIM. 6. Створення креслення та побудова 3D моделі генплану будівлі. 7. Виконання планів поверхів – креслення та 3D плани будівлі. Створення експлікацій 8. Побудова фасадів будівлі. План даху. 9. Виконання перетинів по будівлі із показом прилеглої території. 10. Створення специфікацій засобами BIM. 11. Особливості формування комплекту готових креслень. Збереження альбому для друку. 12. Опрацювання та деталізація 3D-моделі будівлі. Підготовка моделі для візуалізації у спеціалізованому програмному забезпеченні. 13. Ескізна 3D-візуалізація з використанням BIM-технологій. 14. Основи 3D-візуалізації у спеціалізованому програмному забезпеченні (Lumion/Enscape/3Dsmax тощо) Підсумкове заняття: захист, виставка та обговорення виконаних робіт.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль. Кожний етап виконання розрахунково-графічної роботи (завдання) оцінюється окремо. Семестрова оцінка є сумою всіх оцінок отриманих протягом семестру. Наприкінці курсу студент складає альбом із виконаних графічних завдань протягом семестру. До заліку у ВНС завантажується 1 файл – альбом креслень відповідно до вимог у форматі *.pdf (стиснутий до розміру 5 mb відповідно до обмежень ВНС). Підсумковий контроль. На останньому занятті проводиться захист та обговорення графічної роботи. Студент отримує оцінку за захист виконаних завдань.
Критерії оцінювання результатів навчання: - культура графічної подачі; - рівень деталізації; - композиція 3D візуалізації; - рівень деталізації; - обсяг опрацювання оточення об’єкту.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Черкес Б. С., Лінда С. М. Архітектура сучасності: остання третина ХХ – початок ХХІ століть : навч. посіб. ; Нац. ун-т «Львів. політехніка». Л. : Вид-во Львівської політехніки, 2010. 380 с. 2. Лінда С. М. Архітектурне проектування громадських будівель і споруд : навч посіб., 2-ге вид. Львів, 2013. 644 с. 3. Тімохін В. О. Основи дизайну архітектурного середовища : підруч. / В. О. Тімохін, Н. М. Шебек, Т. В. Малік та ін. К. : КНУБА, 2010. 400 с 4. Дмитренко А. Ю. Основи та методи архітектурного проектування : навч. посіб. Полтава : ПолтНТУ, 2011. 269 с. 5. Мардер А. П., Євреїнов Ю. М., Пламеницька О. А. та ін. Архітектура: короткий словник-довідник. К. Будівельник, 1995. 335 с. 6. Cardoso J. 3D Photorealistic Rendering: Interiors & Exteriors with V-Ray and 3ds Max / Jamie Cardoso. – Boca Raton: CRC Press, 2017. – 566 p. 7. CGTalk – Autodesk 3ds max [Електронний ресурс] http://forums.cgsociety.org/forumdisplay.php?f=6
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Комп'ютерні технології в архітектурному проєктуванні (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.04.E.138
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Архітектура та реставрація
Лектор: Михайло Петрович Хохонь- к.арх., асистент
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: В результаті вивчення дисципліни, фахівець повинен мати знання у системі та логіці, володінні засобами для коректного моделювання та анімації архітектурного середовища. Фахівець повинен вільно орієнтуватись у робочому полі програмного середовища, формувати модель на рівні складності одногодинного будинку та елементів історичних будівель, виконувати візуалізації, відео з анімацією архітектурного середовища, вміти оформити результати своєї роботи. Ця мета досягається шляхом демонстрацією базових навичок на занятті викладачем та паралельному повторенні цих вправ студетами, виконанням індивідуальних завдань курсового проекту.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: загальних: • вчитись та оволодівати сучасними знаннями; • застосовувати знання у практичних ситуаціях; • знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності ; • здатність пошукувати, обробляти та аналізувати інформацію з різних джерел, приймати обґрунтовані рішення та розв’язувати поставлені задачі. фахових: • Здатність застосовувати базові знання для моделювання архітектурних об’єктів у навчальній та професійній практиці; • застосовувати програмне забезпечення для виготовлення графічної документації, візуалізації та анімації архітектурних об’єктів та середовища.
Результати навчання: Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: - Розуміння роботи у ПЗ ArchiCAD для моделювання та Люміон для візуалізації та анімації. - Уміння скопіювати заданий об’єкт чи фрагмент архітектурного середовища. - Володіти необхідними вміннями для формування якісного графічного матеріалу представлення своєї роботи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Архітектурні конструкції Основи містобудування та ландшафтна архітектура Містобудівне проектування Архітектурне проектування інтер'єрів Реконструкція та реставрація архітектурних об'єктів, охорона пам'яток архітектури
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна «Комп'ютерні технології в архітектурному проектуванні» ґрунтується на наступних розділах: ознайомлення із сучасними методами моделювання та анімації архітектурного середовища, детальне ознайомлення з робочим середовищем програмного забезпечення, логіка роботи BIM проектування, робота зі шарами проекту, робота з модельними виглядами, підготовка документації, як верифікації моделі, експорт моделі у графічну програму для візуалізації та анімації, виконання візуалізації архітектурного об’єкта, анімація архітектурного середовища.
Опис: Дисципліна «Комп'ютерне моделювання та анімація архітектурного середовища» ґрунтується на наступних розділах: ознайомлення із сучасними методами моделювання та анімації архітектурного середовища, детальне ознайомлення з робочим середовищем програмного забезпечення, логіка роботи BIM проектування, робота зі шарами проекту, робота з модельними виглядами, підготовка документації, як верифікації моделі, експорт моделі у графічну програму для візуалізації та анімації, виконання візуалізації архітектурного об’єкта, анімація архітектурного середовища.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист самостійних робіт– 10 б. Виконання завдань – 40 б.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Михайленко В.Є., Ванін В.В., Ковальов С.М. Інженерна та комп’ютерна графіка: підручник для студентів вищих закладів освіти / За ред. В.Є.Михайленка. – Київ: Каравела, 2003. – 344 с. 2. Методичні вказівки до практичних та самостійних робіт із дисципліни «Архітектурне моделювання. Основи комп’ютерного моделювання з використанням програмного забезпечення компанії Graphisoft –ArchiCAD 16 /Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова; уклад.: В. С. Коваленко, С. В. Александрович, Д. М. Гура. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. – 24 с. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://eprints.kname.edu.ua/39875/ 3. IFC Reference Guide for ARCHICAD 20 / [Graphisoft]. – Budapest: Graphisoft, 2016. – 132 p. 4. Architectural Native BIM Submission Template for ARCHICAD 20 [Graphisoft] – Singapore: Graphisoft, 2016,– 116 p. 5. Основні вимоги до проектної та робочої документації (ГОСТ 21.101-97): ДСТУ Б А.2.4-4-99. [Чинний від 1997-12-10]. – К.: Держспоживстандарт України 1999. – 79 с. – (Національний стандарт України).
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).