Хмарні технології

Спеціальність: Системний аналіз
Код дисципліни: 6.124.03.E.071
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: доцент Тарасов Дмитро Олександрович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування знань щодо управління інформацією з використанням сучасних технологій опрацювання даних, набуття навичок з управління інформаційними у потоками та користувачами у хмарних сервісах.
Завдання: Здатність вивчати та критично оцінювати нові методології проведення системного аналізу та застосування технологій консолідації даних і знань, ґрунтуючись на фахових у цих областях наукових літературних джерелах.
Результати навчання: Здатність володіти базовими знаннями в галузі хмарних обчислень для здійснення оптимального вибору та застосування хмарних сервісів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Адміністрування баз даних Управління ІТ-проектами Проблемно-орієнтоване програмування
Короткий зміст навчальної програми: Огляд хмарних сервісів. Технологія роботи хмарних сервісів. Інформаційна безпека хмарних сервісів. Розробка програмного забезпечення для хмарних сервісів. Законодавство та хмарні сервіси.
Опис: Моделі надання хмарних послуг. Архітектура хмарних сервісів. Надійність та доступність хмарних сервісів. Розгортання корпоративної ІС у хмарі, міграція у хмару. Пропозиції від провідних компаній надання хмарних послуг. Правові особливості використання та надання хмарних сервісів. Хмарні сервіси як заміна офісним додаткам. Досвід використання хмарних технологій в Україні.
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: рейтингове оцінювання результатів вибіркового усного опитування; виконання та захисту лабораторних робіт та виступів на лабораторних заняттях; тестування; активності на заняттях, внесених пропозицій та оригінальних рішень, уточнень і визначень; письмове опитування, тестовий контроль під час семестрового контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%); • підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Буров Є.В. Комп'ютерні мережі:підручник .-Л.:Магнолія-плюс,2006 .-262 с.-(іл.) 2. Литвинова С.Г. Хмарні сервіси Office 365 : навчальний посібник / С.Г. Литвинова, О.М. Спірін, Л.П. Анікіна. – Київ. : Компринт, 2015. – 170 c. 3. Microsoft Azure Documentation | Microsoft [Electronic resource]. – Access mode: Docs https://docs.microsoft.com/en-us/azure/ (last access: 1.12.16). – Title from the screen.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).