Аналітичні сховища даних

Спеціальність: Системний аналіз
Код дисципліни: 6.124.01.E.053
Кількість кредитів: 7.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.т.н. Микіч Христина Ігорівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: моделі та методи проектування та реалізації сховищ даних; прийняття рішень за технологією сховищ даних.
Завдання: Здатність ефективно проводити системний аналіз, здійснювати вибір концептуальної моделі середовища інформаційної системи на основі математичних моделей і методів прийняття рішень, параметризацію компонентів інтелектуальної системи підтримки прийняття рішень, моделювання бізнес-процесів, планування ІТ-проектів, управління вимогами в ІТ-проектах.
Результати навчання: ПР 1.7. Здатність володіти базовими технологіями розроблення та реалізації концептуального моделювання аналітичних сховищ даних.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Організація баз даних та знань
Короткий зміст навчальної програми: застосування на практиці основних методів, засобів та технологій сучасних сховищ даних.
Опис: Поняття гіперкубу даних та його зв’язок з універсальним відношенням. Операцій над гіперкубом даних: зрізу, обертання, згортки та деталізації. Інформаційні технології і концепція сховищ даних. Архітектура сховищ даних. Репозиторії метаданих. Інтеграція даних. Якість сховищ даних. Агрегація даних. Системи зберігання даних. Віртуалізація сховищ даних. Технології доступу до сховищ даних. Видобування даних у сховищах даних. Засоби створення сховищ даних.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань відбувається шляхом оцінювання виконаних лабораторних робіт та екзаменаційного контролю (письмової та усної компоненти) у формі тестових запитань.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль (100%, захист курсової роботи): письмово-усна форма.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Шаховська Н.Б., Пасічник В.В. Сховища даних. — Львів: Магнолія-2006. 2008. — 487 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Аналітичні сховища даних (курсова робота)

Спеціальність: Системний аналіз
Код дисципліни: 6.124.01.E.055
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Інформаційні системи та мережі
Лектор: к.т.н. Микіч Христина Ігорівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: моделі та методи проектування та реалізації сховищ даних; прийняття рішень за технологією сховищ даних.
Завдання: Здатність ефективно проводити системний аналіз, здійснювати вибір концептуальної моделі середовища інформаційної системи на основі математичних моделей і методів прийняття рішень, параметризацію компонентів інтелектуальної системи підтримки прийняття рішень, моделювання бізнес-процесів, планування ІТ-проектів, управління вимогами в ІТ-проектах.
Результати навчання: ПР 1.7. Здатність володіти базовими технологіями розроблення та реалізації концептуального моделювання аналітичних сховищ даних.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Організація баз даних та знань
Короткий зміст навчальної програми: застосування на практиці основних методів, засобів та технологій сучасних сховищ даних.
Опис: Поняття гіперкубу даних та його зв’язок з універсальним відношенням. Операцій над гіперкубом даних: зрізу, обертання, згортки та деталізації. Інформаційні технології і концепція сховищ даних. Архітектура сховищ даних. Репозиторії метаданих. Інтеграція даних. Якість сховищ даних. Агрегація даних. Системи зберігання даних. Віртуалізація сховищ даних. Технології доступу до сховищ даних. Видобування даних у сховищах даних. Засоби створення сховищ даних.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань відбувається шляхом оцінювання виконаних лабораторних робіт та екзаменаційного контролю (письмової та усної компоненти) у формі тестових запитань.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль (100%, захист курсової роботи): письмово-усна форма.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Шаховська Н.Б., Пасічник В.В. Сховища даних. — Львів: Магнолія-2006. 2008. — 487 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).