Комп'ютерно-інформаційні технології автосервісу
Спеціальність: Автомобільний транспорт
Код дисципліни: 7.274.01.E.017
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Автомобільний транспорт
Лектор: доцент Юськів Василь Миколайович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Завдання навчальної дисципліни відповідно до освітньої програми
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
фахові компетентності професійного спрямування (ФКС):
Використання сучасних ком’ютерно-інформаційних технологій автосервісу для обслуговування та ремонту автомобілів(ФКС 2.1).
Створення та використання моделей виробничо технічної бази автосервісу для оптимізації та управління якістю технічного обслуговування і ремонту автомобілів (ФКС2.2).
Результати навчання:
Вміння спілкватись., включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською) (КОМ1);
Здатність використовувати різноманітні методи, зокрема сучасні інформаційні технології, для ефективного спілкуванн на професійному та соціальному рівнях(КОМ2);
Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення (АіВ1);
. Здатність усвідомлювати потребу навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань (АіВ2).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: 1. Алгоритми і методи
комп'ютерного діагностування автомобілів
2.Силові агрегати автомобілів
3.Організація автосервісу
Короткий зміст навчальної програми: Системи технічного обслуговування і ремонту автомобілів. Характеристика змісту основних технологій і робіт з ТО і ПР кузовів вантажних та легкових автомобілів. Діагностування а також методи і способи ремонту кузовів. Обладнання та матеріали, які застосовують при виконанні ремонту кузовів. Чинники, які впливають на якість ремонту кузовів.
Опис: Вступ. Тема 1. Система автосервісу.
1.1. Можливості комп’ютеризації окремих видів діяльності.
1.2.Підсистема підтримання та відновлення працездатності автомобіля.
1.3.Підсистема постачання.
Тема 2. Організацї виробничих процесів автосервісу.
2.1 Організація виробництва
2.2. Оптимізація виробничих потужностей
2.3.Оперативне управління.
2.4. Аналіз тенденцій розвитку СТОА.
2.5. Організація виконання технічних впливів.
Тема 3. Інформаційніі технології.
3.1. Основні поняття та визнаення.
3.2. Інформаційної технології, їх структура, складові
Тема 4. Нові інформаційні технології.
4.1. Технологія вибору баз даних та керування ними.
4.2. Технології інтелектувального аналізу
4.3 Технології експертних систем та бази знань,.
4.4. Особливості використання автоматизованих систем
Тема 5. Мережні технології.
5.1. Характеристика серверів. Електронна комерція
5.2 Особливості роботи з глобальними комп’ютерними мережами
Тема 6. Особливості вибору та використання комп’ютерно-інформаційних систем
Автосервіс, як інформаційна система
Вдосконалення системи обслуговування автомобілів.
Особливості програмного забезпечення «Carbook»
Реєстрація клієнтів на СТО в програмі «Carbook».
Створення попередніх замовлень в програмі «Carbook»..
Додавання видів робіт в програмі «Carbook».
Запчастини в програмі «Carbook».
Діагностування в програмі «Carbook».
Методи та критерії оцінювання: Контрольні заходи, які проводяться в університеті, визначають відповідність рівня набутих студентами знань, умінь та навичок вимогам нормативних документів щодо вищої освіти й забезпечують своєчасне коригування навчального процесу. Для оцінювання рівня досягнення результатів навчання з дисципліни "Комп’ютерно-інформаційні технології автосервісу" використовуються такі види контролю: вхідний, поточний і підсумковий.
Вхідний контроль проводиться на першому практичному занятті з метою визначення рівня підготовки студентів з дисциплін, які є базовими для цього курсу. За результатами вхідного контролю розробляються заходи з надання індивідуальної допомоги студентам.
Поточний контроль проводиться на всіх видах аудиторних занять (лекції, практичні заняття) з метою перевірки рівня підготовки студентів за визначеною темою (навчальним елементом). Основна мета поточного контролю – забезпечення зворотного зв’язку між викладачами та студентами, управління навчальною мотивацією студентів. Інформація, одержана при поточному контролі, використовується як викладачем – для коригування методів і засобів навчання, так і студентами – для планування самостійної роботи. Поточний контроль проводиться у формі усного опитування, тестування, виступів студентів при обговоренні теоретичних питань тощо. Результати поточного контролю є важливою інформацією для визначення підсумкової оцінки з дисципліни при семестровому контролі.
Вихідний контроль проводиться на останньому практичному занятті з метою визначення рівня засвоєння теоретичного матеріалу, набуття практичних вмінь з дисципліни.
Підсумковий контроль забезпечує оцінювання результатів навчання студентів під час семестрового контролю, який проводиться відповідно до навчального плану у вигляді семестрового екзамену в терміни, встановлені графіком навчального процесу та в обсязі навчального матеріалу, визначеного робочою програмою дисципліни. Форма проведення семестрового контролю - письмова компонента (тестування) та усна компонента. Зміст і структура екзаменаційних білетів (контрольних завдань), критерії оцінювання визначаються рішенням кафедри автомобільного транспорту та зазначаються у робочій програмі навчальної дисципліни й доводяться до відома студентів на першому занятті.
Критерії оцінювання результатів навчання: Максимальна оцінка в балах стаціонарна форма навчання
Практичні Письмова Усна Разом за
завдання компонента компонента дисципліну
40 50 10 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Соснин Д.А., Яковлев В.Ф. Новейшие автомобильные электронные системы.
? М.: СОЛОН-Пресс, 2005. ? 240 с.
2. Угрюмов Е.П. Цифровая схемотехника. СПб.: БХВ-Петербург, 2004. ? 258с.
3. Буров Є. Комп’ютерні мережі. 2-ге оновлене і доп. вид. Львів: БаК, 2003. ? 584 с.
4. Соснин Д.А. Автотроника. Электрооборудование и системы бортовой авто- матики современных легковых автомобилей: Уч. пособие. М.: СОЛОН-Р, 2005.
? 272 с.
5. Олссон Г., Пиани Дж. Цифровые системы автоматизации и управления. СПб.: Невский Диалект, 2001. ? 557 с.
Допоміжна література:
1. Мельников В.П. Информационное обеспечение систем управления учебник
/ В.П. Мельников –1-е изд. – М.: Академия, 2010. – 336 с.
2. Малафеев С.И. Основы автоматики и системы автоматического управления: учебник / С.И. Малафеев – 1-е изд. – М.: Академия, 2010. – 336 с.
3. Благовещенская М.М. Информационные технологии систем управления тех- нологическими процессами / М.М. Благовещенская, Л.А. Злобин. – М.: Высш. шк., 2005.
4. Советов, Б.Я. Интеллектуальные системы и технологии: учебник / Б.Я. Со- ветов – 1-е изд. – М.: Академия, 2013. – 320 с.
9. Інформаційні ресурси
1. Авторинок: підсумки минулого року та прогнози на 2015 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://groshi-v-kredit.org.ua/avtorynok-pidsumky-mynuloho-roku-ta-prohnozy-na-2015-j.html
2. Ринок послуг автосервісу України 2010 році [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://autoshkola.net/articles/article-16/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).