Комп'ютерно-інформаційні технології автосервісу

Спеціальність: Автомобільний транспорт
Код дисципліни: 7.274.01.E.017
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Автомобільний транспорт
Лектор: доцент Юськів Василь Миколайович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета викладання дисципліни Набуття студентами знань і вмінь розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі автомобільного транспорту або у процесі навчання, що передбачає застосування комп’ютерно-інформаційних технологій.
Завдання: Завдання навчальної дисципліни відповідно до освітньої програми Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: фахові компетентності професійного спрямування (ФКС): Використання сучасних ком’ютерно-інформаційних технологій автосервісу для обслуговування та ремонту автомобілів(ФКС 2.1). Створення та використання моделей виробничо технічної бази автосервісу для оптимізації та управління якістю технічного обслуговування і ремонту автомобілів (ФКС2.2).
Результати навчання: Вміння спілкватись., включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською) (КОМ1); Здатність використовувати різноманітні методи, зокрема сучасні інформаційні технології, для ефективного спілкуванн на професійному та соціальному рівнях(КОМ2); Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення (АіВ1); . Здатність усвідомлювати потребу навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань (АіВ2).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: 1. Алгоритми і методи комп'ютерного діагностування автомобілів 2.Силові агрегати автомобілів 3.Організація автосервісу
Короткий зміст навчальної програми: Системи технічного обслуговування і ремонту автомобілів. Характеристика змісту основних технологій і робіт з ТО і ПР кузовів вантажних та легкових автомобілів. Діагностування а також методи і способи ремонту кузовів. Обладнання та матеріали, які застосовують при виконанні ремонту кузовів. Чинники, які впливають на якість ремонту кузовів.
Опис: Вступ. Тема 1. Система автосервісу. 1.1. Можливості комп’ютеризації окремих видів діяльності. 1.2.Підсистема підтримання та відновлення працездатності автомобіля. 1.3.Підсистема постачання. Тема 2. Організацї виробничих процесів автосервісу. 2.1 Організація виробництва 2.2. Оптимізація виробничих потужностей 2.3.Оперативне управління. 2.4. Аналіз тенденцій розвитку СТОА. 2.5. Організація виконання технічних впливів. Тема 3. Інформаційніі технології. 3.1. Основні поняття та визнаення. 3.2. Інформаційної технології, їх структура, складові Тема 4. Нові інформаційні технології. 4.1. Технологія вибору баз даних та керування ними. 4.2. Технології інтелектувального аналізу 4.3 Технології експертних систем та бази знань,. 4.4. Особливості використання автоматизованих систем Тема 5. Мережні технології. 5.1. Характеристика серверів. Електронна комерція 5.2 Особливості роботи з глобальними комп’ютерними мережами Тема 6. Особливості вибору та використання комп’ютерно-інформаційних систем Автосервіс, як інформаційна система Вдосконалення системи обслуговування автомобілів. Особливості програмного забезпечення «Carbook» Реєстрація клієнтів на СТО в програмі «Carbook». Створення попередніх замовлень в програмі «Carbook».. Додавання видів робіт в програмі «Carbook». Запчастини в програмі «Carbook». Діагностування в програмі «Carbook».
Методи та критерії оцінювання: Контрольні заходи, які проводяться в університеті, визначають відповідність рівня набутих студентами знань, умінь та навичок вимогам нормативних документів щодо вищої освіти й забезпечують своєчасне коригування навчального процесу. Для оцінювання рівня досягнення результатів навчання з дисципліни "Комп’ютерно-інформаційні технології автосервісу" використовуються такі види контролю: вхідний, поточний і підсумковий. Вхідний контроль проводиться на першому практичному занятті з метою визначення рівня підготовки студентів з дисциплін, які є базовими для цього курсу. За результатами вхідного контролю розробляються заходи з надання індивідуальної допомоги студентам. Поточний контроль проводиться на всіх видах аудиторних занять (лекції, практичні заняття) з метою перевірки рівня підготовки студентів за визначеною темою (навчальним елементом). Основна мета поточного контролю – забезпечення зворотного зв’язку між викладачами та студентами, управління навчальною мотивацією студентів. Інформація, одержана при поточному контролі, використовується як викладачем – для коригування методів і засобів навчання, так і студентами – для планування самостійної роботи. Поточний контроль проводиться у формі усного опитування, тестування, виступів студентів при обговоренні теоретичних питань тощо. Результати поточного контролю є важливою інформацією для визначення підсумкової оцінки з дисципліни при семестровому контролі. Вихідний контроль проводиться на останньому практичному занятті з метою визначення рівня засвоєння теоретичного матеріалу, набуття практичних вмінь з дисципліни. Підсумковий контроль забезпечує оцінювання результатів навчання студентів під час семестрового контролю, який проводиться відповідно до навчального плану у вигляді семестрового екзамену в терміни, встановлені графіком навчального процесу та в обсязі навчального матеріалу, визначеного робочою програмою дисципліни. Форма проведення семестрового контролю - письмова компонента (тестування) та усна компонента. Зміст і структура екзаменаційних білетів (контрольних завдань), критерії оцінювання визначаються рішенням кафедри автомобільного транспорту та зазначаються у робочій програмі навчальної дисципліни й доводяться до відома студентів на першому занятті.
Критерії оцінювання результатів навчання: Максимальна оцінка в балах стаціонарна форма навчання Практичні Письмова Усна Разом за завдання компонента компонента дисципліну 40 50 10 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Соснин Д.А., Яковлев В.Ф. Новейшие автомобильные электронные системы. ? М.: СОЛОН-Пресс, 2005. ? 240 с. 2. Угрюмов Е.П. Цифровая схемотехника. СПб.: БХВ-Петербург, 2004. ? 258с. 3. Буров Є. Комп’ютерні мережі. 2-ге оновлене і доп. вид. Львів: БаК, 2003. ? 584 с. 4. Соснин Д.А. Автотроника. Электрооборудование и системы бортовой авто- матики современных легковых автомобилей: Уч. пособие. М.: СОЛОН-Р, 2005. ? 272 с. 5. Олссон Г., Пиани Дж. Цифровые системы автоматизации и управления. СПб.: Невский Диалект, 2001. ? 557 с. Допоміжна література: 1. Мельников В.П. Информационное обеспечение систем управления учебник / В.П. Мельников –1-е изд. – М.: Академия, 2010. – 336 с. 2. Малафеев С.И. Основы автоматики и системы автоматического управления: учебник / С.И. Малафеев – 1-е изд. – М.: Академия, 2010. – 336 с. 3. Благовещенская М.М. Информационные технологии систем управления тех- нологическими процессами / М.М. Благовещенская, Л.А. Злобин. – М.: Высш. шк., 2005. 4. Советов, Б.Я. Интеллектуальные системы и технологии: учебник / Б.Я. Со- ветов – 1-е изд. – М.: Академия, 2013. – 320 с. 9. Інформаційні ресурси 1. Авторинок: підсумки минулого року та прогнози на 2015 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://groshi-v-kredit.org.ua/avtorynok-pidsumky-mynuloho-roku-ta-prohnozy-na-2015-j.html 2. Ринок послуг автосервісу України 2010 році [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://autoshkola.net/articles/article-16/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).