Організація автосервісу
Спеціальність: Автомобільний транспорт
Код дисципліни: 7.274.01.E.018
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Автомобільний транспорт
Лектор: к.т.н., доцент Глобчак Михайло Васильович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: У результаті вивчення дисципліни “Основи автосервісу” студентам повинні бути надані знання форм та методів організації автосервісного виробництва (основного та допоміжного), його структури і методів управління.
Результати навчання: 1. Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними.
2. Розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні обґрунтовані рішення.
3. Уміти організовувати діяльність функціональних підрозділів автомобільних підприємств.
4. Знати форми та методи організації автосервісного виробництва (основного та допоміжного), його структуру і методи управління.
5. Організовувати процес технічного обслуговування автомобілів, баз даних автомобілів і клієнтів, планувати і обліковувати кошти на експлуатацію автомобілів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Економіка і управління підприємством
• Організація експлуатації автомобілів
• Комп'ютерно-інформаційні технології автосервісу
Короткий зміст навчальної програми: Сутність автосервісу. Функціональний аспект організації. Організація виробництва. Забезпечення якості автосервісу та його продукції. Сертифікація СТО. Ціна на товари та послуги. Робота з клієнтами. Оперативне управління виробництвом.
Опис: Поняття автосервісу. Функціональні аспекти видів діяльності: продаж автомобілів та запчастин, підтримання та відновлення працездатності автомобіля, забезпечення запасними частинами, використання автомобіля, безпеки руху та усунення негативних наслідків використання транспорту.
Особливості розвитоку автомобільного паркуУкраїни, та його вплив автосервіс. Види і класифікація автосервісних підприємств.
Системи технічного обслуговування і ремонту на СТОА. Створення конкурентних послуг автосервісу. Сегментація ринку. Маркетингова діяльність.
Якість продукції автосервісу. Виробничі дільниці та технологічне устаткування..
Особливості роботи з клієнтами. Визначення стану автомобіля. Відхилення від замовлень видача автомобіля. Робота з клієнтом після ремонту.
Організація виробництва. Підготовка виробництва. Організація виробничих процесів та оперативне управління, аналіз стану виробництва та тенденції розвитку.
Допоміжне виробництво. Інфраструктура СТО. Вдосконалення системи обслуговування автосевісів. Особливості програмного забезпечення «Carbook»
Облік та аналіз попиту. Оперативне управління СТОА. Планування виконання замовлень та завантаження постів. Персонал автосервісу.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (30 %): виконання задач та індивідуальних завдань.
• Підсумковий контроль (60 % контрольний захід; 10% усна компонента; екзамен).
Критерії оцінювання результатів навчання: Екзаменаційний контроль: письмова компонента - 60 балів; усна компонента -10 балів
Разом за дисципліну - 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Марков О. Д. Інжиніринг систем автосервісу : підручник/ О. Д. Марков, В. П. Матейчик, В. П. Волков – Харків.., ХНАДУ, 2021 – 508 с.
2. Марков О. Д. Організація автосервісу. Львів: Оріяна-Нова, 1998. 332 с.
3. Лудченко О. А. Технічна експлуатація і обслуговування автомобілів: Технологія: Підручник. — К.:Вища шк., 2007. — 527 с.: іл.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).