Проєктний аналіз

Спеціальність: Організація перевезень і управління на транспорті (за видами транспорту)
Код дисципліни: 7.275.01.O.002
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: к.т.н., ст. викладач - Рогальський Роман Богданович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є формування студентами бази знань, необхідної для проведення комерційного, технічного, соціального, екологічного, інституційного, фінансового і економічного аналізу при реалізації інвестиційних проектів транспортної інфраструктури. Завдання, які розв’язують студенти в процесі вивчення дисципліни, дозволяють сформувати в них уявлення про роботу фахівців при складанні та оцінюванні проектів.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: Загальних: 1. Здатність працювати в міжнародному контексті (ЗК1); 2. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети (ЗК2); 3. Здатність розробляти проекти та управляти ними (ЗК5); 4. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт (ЗК6); 5. Здатність генерувати нові ідеї (креативність) (ЗК8). Фахових: 1. Здатність до дослідження і управління функціонуванням транспортних систем та технологій (ФК1); 2. Здатність до управління надійністю та ефективністю транспортних систем і технологій (ФК8); 3. Здатність використовувати спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання складних задач у сфері транспортних систем та технологій (ФК11);
Результати навчання: - оволодіння навичками практичного застосування отриманих теоретичних знань до рішення конкретних завдань, передбачених курсовою роботою;; - вміти проводити аналіз інвестиційного проекту за будь-якими з його аспектів; - систематизація, закріплення, поглиблення й розширення придбаних студентом знань, умінь, навичок по даному комплексу навчальної дисципліни.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Економіка транспорту
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення цієї навчальної дисципліни студент набуває теоретичних знань та практичних умінь проведення комерційного, технічного, соціального, екологічного, інституційного, фінансового і економічного аналізу при реалізації інвестиційних проектів транспортної інфраструктури. Тут детально розглядаються доцільність та оптимальність застосування різних засобів і методів оцінювання проектів. Весь комплекс такої інформації відповідає вимогам чинних норм та стандартів, а також прогресивним сучасним методам удосконалення середовища руху.
Опис: Вибір рухомого складу. Розрахунок техніко-економічних показників рухомого складу. Розрахунок потреби рухомого складу. Розрахунок капітальних та експлуатаційних витрат. Розрахунок тарифів та доходів від перевезень. Розрахунок показників ефективності проекту.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань у студентів відбувається за такими методами: 1. Захист звітів до практичних робіт в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення досліджень. 2. Проведення письмового екзамену за результатами вивчення дисципліни, який складається з трирівневих теоретичних та практичних завдань. 4. Проведення усної компоненти за результатами написання екзамену, питання якої ґрунтуються на змісті практичних завдань.
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист звітів до практичних робіт в усній формі шляхом опитування теоретичного матеріалу за темою роботи та методикою проведення розрахунків (35 балів); Проведення екзаменаційного контролю (65 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Житенко О.В., Бойків М.В. Проектний аналіз. Конспект лекцій для студентів базового напряму «Транспортні технології» спеціальностей «Організація дорожнього руху» та «Організація перевезень та управління на транспорті», - 2013. – 148с. 2. Ковшун Н.Е. Аналіз та планування проектів. Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 344с 3. Рижиков В.С. Проектний аналіз: Навч. посібник. /В.С. Рижиков, М.М. Яковенко, О.В. Латишева, та ін. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 384 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).