Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Організація перевезень і управління на транспорті (за видами транспорту)
Код дисципліни: 7.275.01.O.013
Кількість кредитів: 10.50
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: Канд. техн. наук, доцент Гілевич Володимир Васильович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати: методику збору та аналіз інтенсивностей руху; методи прогнозування зміни інтенсивності та складу потоку; використання технічних засобів організації дорожнього руху; методи організації руху на перехрестях та окремих ділянках вулиць і доріг; методи оцінки безпеки руху на перехрестях і окремих ділянках доріг та ін. Вміти: збирати та аналізувати інформацію з дорожньо-транспортних пригод на перехрестях та ділянках доріг; проводити облік та аналіз інтенсивності і складу транспортних потоків на перехрестях; розміщувати, встановлювати та ремонтувати технічні засобів організації дорожнього руху; проводити ремонтні роботи з підвищення експлуатаційних властивостей покрить автомобільних доріг та ін.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Інформаційне забезпечення учасників дорожнього руху; • Загальний курс транспорту.
Короткий зміст навчальної програми: Студенти в процесі проходження навчальної практики ознайомлюються з організаційною структурою, особливостями функціонування та нормативно-правовою базою організації, де проводиться практика, які відображаються у формах, меті, засобах, методах організації діяльності, професійних цінностях, традиціях тощо.
Методи та критерії оцінювання: Звіт з навчальної практики, який складається із пояснювальної записки та захищається в усній формі (100%, залік).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Автомобільні дороги: ДБН В.2.3-4:2007.- К.: Мінрегіонбуд України, 2007. – 91 с. 2. Аленіч М.Д., Савченко В.Я., ТитаренкоО.М.Інженерне обладнання автомобільних доріг.-К.: УТУ. 1998.-128с. 3. Босняк М.Г. Вантажні автомобільні перевезення. – К.: Слово, 2010 - 407с. 4. Босняк М.Г. Пасажирські автомобільні перевезення. – К.: Слово, 2009 - 268с. 5. Вулиці та дороги населених пунктів. ДБН В.2.3-5-2001. - К.: Держбуд України, 2001- 50 с. 6. Гаврилов Е.В., Дмитриченко М.Ф. та ін., Організація дорожнього руху.- К. Знання України, 2007. – 450с. 7. Гончаренко Ф.П., Гончаренко Ю.Ф.,. Підвищення безпеки дорожнього руху в темну пору доби. – К. Знання 1999. – 157 с. 8. Ф.П. Гончаренко. Керування безпекою руху засобами дорожньої служби. – К.: Знання, 1999. –274 с. 9. Дмитриченко М.Ф., Яцківський П.Ю. та ін., Основи теорії транспортних процесів і систем. – К.: Слово, 2009.- 335с. 10. Клинкенштейн Г.И.,Афанасьєв М.Б., Организация дорожного движения. М. «Траспорт», 2001. – 247с. 11. Кременец Ю.А., Печерський М.П. Технические средства организации дорожного движения. - М.:ИКЦ Академкнига, 2001 – 279с. 12. Пістун І.П., Березовський А.П. Городецький І.М., Охорона праці на автомобільному транспорті. – Львів.: Тріада плюс, 2009. – 157с.