Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Організація перевезень і управління на транспорті (за видами транспорту)
Код дисципліни: 7.275.01.O.014
Кількість кредитів: 15.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: голова науково-методичної комісії спеціальності доктор техннічних наук, професор Форнальчик Є.Ю.
кандидат технічних наук, доцент Ройко Юрій Ярославович
кандидат технічних наук, доцент Жук Микола Миколайович
викладачі кафедри - керівники МКР
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Опанування:
- сучасних методів науково-аналітичного аналізу, які на всіх етапах виконання МКР забезпечать правильний вибір оптимальних та (або) раціональних рішень;
- основних положень у розв’язанні науково-прикладних задач із організації і безпеки дорожнього руху та оптимізації перевізних процесів з метою чіткого формулювання своїх пропозицій;
- методики організації та безпеки дорожнього руху, методику організації транспортних потоків, прогнозування обсягів вантажних і пасажирських перевезень;
- пошуку і застосування сучасних технологій та технічних засобів щодо впорядкування руху транспортних потоків;
- кваліфікованого оформлення розрахунково-пояснювальної записки і графічної (ілюстративної) частини МКР.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • проектний аналіз
• методи наукових досліджень
• проектування транспортних систем вантажних перевезень
• митні операції
• управління ланцюгом постачань
• транспортно-експедиторська діяльність
• організація та управління міськими пасажирськими перевезеннями
• надійність роботи водія
Короткий зміст навчальної програми: Структура магістерської кваліфікаційної роботи:
титульна сторінка;
завдання на розроблення МКР;
анотація (реферат) на українській та іноземній мовах;
зміст;
вступ;
основні розділи з підрозділами роботи, серед яких обов’язково і такі як «Аналіз стану питання в теорії і на практиці», «Методика теоретичних, лабораторних та експлуатаційних досліджень»,«Аналіз результатів досліджень та рекомендації»;
загальні висновки з роботи;
список використаних літературних джерел;
додатки.
Методи та критерії оцінювання: Рівень та повнота виконання оцінюються у відсотках експертною комісією, яка призначається на засіданні кафедри з числа науково-педагогічних працівників, які мають наукові та навчально-методичні праці із зазначених напрямків. Експерта комісія приймає рекомендаційне рішення, яке затверджується завідувачем кафедри про допуск здобувача другого (магістерського) рівня вищої освіти до публічного захисту.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Системологія на транспорті. Технологія наукових досліджень і технічної творчості [Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.] ; за ред. М. Ф. Дмитриченка. – К. : Знання України, 2007. – 318 с. – (5 кн./ Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.; кн. 2).
2. Безлюбченко О. С. Планування і благоустрій міст / О. С. Безлюбченко, О. В. Завальний, Т. О. Черноносова: Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. – Х. : ХНАМГ, 2011. – 191 с.
3. Доля В. К. Пасажирські перевезення / В. К. Доля. – Х. : Вид-во „Форт”, 2011. – 507 с.
4. Босняк М. Г. Вантажні автомобільні перевезення / М. Г. Босняк. – К. : Вид. дім «Слово», 2010. – 408 с.
5. Системологія на транспорті. Ергономіка [Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.] ; за ред. М. Ф. Дмитриченка. – К. : Знання України, 2008. – 255 с. – (5 кн./ Гаврилов Е. В., Дмитриченко М. Ф., Доля В. К. та ін.; кн. 5).
6. Транспортні системи та технології: Методичні вказівки до виконання магістерських кваліфікаційних робіт для студентів, які навчаються за освітньо-
професійними програмами «Організація перевезень і управління на транспорті (за
видами транспорту)», «Організація і регулювання дорожнього руху» та освітньо-
науковою програмою «Розумний транспорт і логістика для міст» спеціальності
275 «Транспортні технології (за видами)» спеціалізація 275.03 «Транспортні
технології (на автомобільному транспорті)» / Укл.: Є.Ю. Форнальчик, Ю.Я. Ройко,
М.М. Жук, В.В. Ковалишин, В.В. Гілевич, Т.М. Постранський, Афонін М.О. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2021. – 45 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).