Моделювання систем доставки вантажів
Спеціальність: Організація перевезень і управління на транспорті (за видами транспорту)
Код дисципліни: 7.275.01.E.020
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Транспортні технології
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Моделювання систем доставки вантажів (курсовий проєкт)
Спеціальність: Організація перевезень і управління на транспорті (за видами транспорту)
Код дисципліни: 7.275.01.E.022
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: к.т.н., доцент Афонін Максим Олександрович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
Інтегральної:
1. Здатність особи розв’язувати складні задачі і проблеми транспортної галузі у сфері професійної (наукової) діяльності за певним видом транспортних систем і технологій та у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень і здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальних:
1. Здатність працювати в міжнародному контексті (ЗК1);
2. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності (ЗК4);
3. Здатність розробляти проекти та управляти ними (ЗК5).
Фахових:
1. Здатність до використання сучасних технологій транспортно-експедиторської діяльності (ФК3);
2. Здатність до управління ланцюгами поставок та логістичними центрами (ФК4);
3. Здатність до управління вантажними перевезеннями за видами транспорту (ФК5);
4. Здатність врахувати вплив митних процедур при формуванні транспортних технологій (ФК10);
5. Здатність налагоджувати довготривалу співпрацю зі споживачами, суб’єктами транспортно-експедиційної діяльності, фінансово-кредитними установами, страховими компаніями при організації інтермодальних перевезень (ФКС1.2);
6. Здатність забезпечити процес перевезень необхідною кількістю транспортних засобів та визначити місця їх застосування (ФКС1.3);
7. Здатність визначати вимоги до системи інформаційної підтримки технологічного процесу перевезень, організації систем вантажних перевезень (ФКС2.2).
Результати навчання: • Розробляти технології вантажних та пасажирських перевезень за видами транспорту на основі досліджень і релевантних даних ;
• Розробляти і застосовувати сучасні технології транспортно-експедиторського обслуговування;
• Аналізувати та оцінювати ефективність ланцюгів поставок і логістичних центрів, здійснювати розрахунки відповідних показників.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Проектний аналіз.
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення цієї дисципліни передбачає набуття студентами знань і вмінь щодо гнучкого підходу в доставці дрібногуртових вантажів. Така гнучкість досягається набуттям здобувачами компетентностей щодо управління транспортними технологіями на основі результатів моделювання.
Опис: Системи доставки вантажів. Особливості термінальної системи. Загальна характеристика систем доставки вантажів. Функції терміналів. Конфігурація логістичних центрів. Принципи роботи термінальної системи перевезень. Класифікація та види терміналів. Особливості роботи з документацією та наданням послуг у логістичних центрах. Стратегії розташування логістичних центрів. Методи розрахунку розміщення розподільчих центрів.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий (заліковий) контроль – захист курсового проекту
Критерії оцінювання результатів навчання: • виконання та захист курсового проекту - усна форма (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Rodrigue, Jean-Paul. The geography of transport systems. Routledge, 2020.
2. Kim, Kap, and Hans-Otto Gunther. Container terminals and cargo systems. Vol. 140. Berlin: Springer, 2006.
3. Дмитриченко М. Ф. Міжнародні перевезення: навч. посібник / М. Ф. Дмитриченко, І. А. Вікович, І.Л. Самсін, Р.В. Зінько. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 308 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).