Організування туристичної діяльності
Спеціальність: Менеджмент інноваційної діяльності
Код дисципліни: 7.073.02.E.020
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: к.е.н., доц. Кулініч Тетяна Володимирівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: .
Результати навчання: ? здатність продемонструвати знання і розуміння теоретико – прикладних засад здійснення інноваційних процесів, їхнього організаційного, ресурсного, правового та управлінського супроводу;
? вміння інтегрувати та застосовувати набуті теоретичні знання на практиці для розв’язання управлінських завдань у сфері інноваційної діяльності;
? вміння розробляти, оцінювати та обґрунтовувати варіанти інноваційного розвитку підприємств (організацій, установ) у динамічному внутрішньому і нестабільному зовнішньому середовищі та визначати оптимальну структуру ресурсів для їхнього впровадження;
? здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: прореквізити:
кореквізити: Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності туристичної організації
Короткий зміст навчальної програми: Сутність і соціально-економічні категорії туризму. Туристичні ресурси та туристичне районування. Регулювання туристичної діяльності. Організаційні основи туристичної діяльності. Формування туристичного продукту. Просування та реалізація і туристичного продукту. Послуги розміщення та харчування в туризмі. Транспортне забезпечення в туризмі. Екскурсійне обслуговування в туризмі. Безпека туристичних подорожей і туристичні формальності.
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: письмові звіти з лабораторних і практичних робіт, усне опитування, контрольні роботи (тільки для студентів заочної форми навчання) (40 %)
• підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Організування туристичної діяльності: навч. посібник / О.Є. Кузьмін, А.В. Дубодєлова, І.Я. Кулиняк, Х.Ю. Малкуш. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 355 с.
2. Дурович А.П. Организация туризма / А.П. Дурович. – СПб.: Питер, 2009. – 320 с.
3. Качмарек Я. Туристический продукт. Замысел. Организация. Управление: учеб. пособ: пер. с польск. / Я Качмарек, А. Стасяк, Б. Володарчик. – М., 2008. – 280 с.
4. Кіптенко В.К. Менеджмент туризму: підруч. / В.К. Кіптенко – К.: Знання, 2010. – 502 с.
5. Кифяк В.Ф. Організація туризму: навч. посіб. / В.Ф. Кифяк. – Чернівці: Книги ХХІ, 2008. – 344 с.
6. Любіцева О.О. Туристичні ресурси України: навч. посіб. / О.О. Любіцева, Є.В. Панкова, В.Г. Стафійчук. – К.: Альтпрес, 2007. – 369 с.
7. Мальська М.П. Основи туристичного бізнесу: навч. посіб. / М.П. Мальська, В.В. Худо, В.І. Цибух. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.
8. Мармуль Л.О. Організаційно-економічний механізм функціонування туристично-рекреаційних підприємств: монографія / Л.О. Мармуль, О.А. Сарапіна. – К.: ННЦІАЕ, 2006. – 182 с.
9. Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу: монографія – 2е вид., випр. та доповн. / Т.І. Ткаченко - К.: КНТЕУ, 2009. – 463 с.
10. Новини туристичної індустрії [Електронний ресурс]. – URL: http://www.tourismnews.com.ua
11. Офіційний сайт Державного агентства України з туризму та курортів [Електронний ресурс]. – URL: www.tourism.gov.ua.
12. Туристичний сайт Львівщини [Електронний ресурс]. – URL: http://www.tour.lviv.ua.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).