Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Менеджмент інноваційної діяльності
Код дисципліни: 7.073.02.O.014
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: Члени ЕК: д.е.н., проф. Кундицький О. О., проф., д.е.н. Бойко Віталій Володимирович, проф., д.е.н. Лісовська Лідія Степанівна, доц., д.е.н. Новаківський Ігор Іванович, ст.досл., д.е.н. Кучер Анатолій Васильович, к.е.н. Бохонко Ірина Вадимівна.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ІНТ. Здатність розв'язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог
ЗК3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій; ЗК5. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів); СК2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани; СК6. Здатність формувати лідерські якості та демонструвати їх в процесі управління людьми; СК10. Здатність до управління організацією та її розвитком. ФКС 2. Здатність розкрити вплив глобалізаційних та інтеграційних процесів у міжнародному економічному просторі інноваційну діяльність вітчизняних підприємств, організацій, установ. ФКС 4. Уміння формувати ресурсне та інформаційне забезпечення інноваційної діяльності підприємства (організації, установи) з урахуванням динаміки факторів зовнішнього та внутрішнього середовища.
Результати навчання: ПРН5. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах;
ПРН9. Вміти спілкуватись в професійних і наукових колах державною та іноземною мовами;
ПРНС 2. Планувати, організовувати, контролювати та регулювати інноваційну діяльність на усіх рівнях економіки, використовувати сучасні механізми мотивування персоналу у сфері інноваційної діяльності.
КОМ2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
АiB2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб, здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи, Виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
кореквізити: -
Короткий зміст навчальної програми: Аналізування діяльності підприємства – об’єкта дослідження: загальна характеристика діяльності підприємства, характеристика системи менеджменту, діагностування виробничо-господарської діяльності, аналізування зовнішньоекономічної діяльності, аналізування досліджуваної управлінської або економічної сфери підприємства, ідентифікування проблем у досліджуваній управлінській або економічній сфері на підприємстві. Дослідження факторів впливу, ретроспективних та перспективних тенденцій розвитку конкретної управлінської або економічної сфери на підприємстві. Розроблення заходів щодо удосконалення досліджуваної управлінської або економічної сфери на підприємстві: обґрунтування та характеристика комплексного заходу щодо удосконалення досліджуваної управлінської або економічної сфери підприємства, підготовка технологічного та організаційного забезпечення комплексного заходу, фінансово-економічне обґрунтування комплексного заходу щодо удосконалення досліджуваної управлінської або економічної сфери на підприємстві.
Опис: Анотація. Вступ (актуальність теми; мета, об’єкт та предмет дослідження; методи досліджень, елементи наукової новизни, практична значущість досліджень). Дослідницько-аналітичний розділ. Проектно–рекомендаційний розділ. Висновки. Список використаних джерел. Додатки.
Методи та критерії оцінювання: Публічний захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Форми та методи оцінювання: оцінка змісту роботи, оцінювання представлення роботи та відповідей на питання, відгук керівника та рецензія рецензента.
Критерії оцінювання результатів навчання: публічний захист магістерської кваліфікаційної роботи перед екзаменаційною комісією (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Галаз Л. В., Лісовська Л.С. Управління бізнесом: навчальний посібник. Львів: Растр-7, 2024. 268 c. 2. Рачинська Г. В., Копець Г.Р. Економіка підприємств: навчальний посібник. Львів: Растр-7, 2024. 228 c. 3. Карий О.І. та інші Менеджмент інноваційної діяльності: 1001 тест: збірник тестових завдань: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2018. 264 c. 4. Карий О.І. та інші Менеджмент організацій і адміністрування: 1001 тест : збірник тестових завдань: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2018. 278 c. 5. Карий О. І. та інші Публічне адміністрування: навч. посіб. Львів: ЛА "Піраміда", 2018. 227 c. 6. Новаківський І.І. та інші Інформаційно-комунікаційний менеджмент в організаціях: навч. посіб. Львів: Видавництво ННВК "АТБ", 2018. 210 c. 7. Гальків Л.І. та інші Оцінювання та підвищення ефективності інноваційних процесів: монографія. Львів: Растр-7, 2019. 250 c. 8. Новаківський І. І. та інші Інформаційні системи в менеджменті: адаптивний підхід.: підручник. Львів: Видавничий дім «Кондор», 2019. 440 c. 9. Фещур Р. В. та інші Прийняття проектних рішень: підручник. Львів: Растр-7, 2019. 402 c. 10. Гальків Л.І., Мрихіна О.Б. Організування і проведення наукових досліджень: 1001 тест для магістрів (Спецкурс для спеціальностей 051 "Економіка", 073 "Менеджмент"): навч. посіб. Львів: Растр-7, 2021. 198 c. 11. Кулиняк І.Я. та інші Організування туристичної діяльності: 1 001 тест: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2021. 310 c. 12. Матвій І.Є., Сорочак О.З. Проектний менеджмент: прикладні аспекти: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2021. 332 c. 13. Матвій І. Є. та інші Управління змінами та проектами: навч. посіб. Львів: Центр Європи, 2017. 169 c. 14. Мірошник Р. О. та інші Організація та проектування операційних систем: навч. посіб. Львів: Центр Європи, 2017. 174 c. 15. Подольчак Н.Ю. та інші Управління економічними ризиками: 1001 тест: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2017. 268 c.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).