Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Менеджмент інноваційної діяльності
Код дисципліни: 7.073.02.O.013
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: Науковим керівником магістерської кваліфікаційної роботи може бути викладач кафедри менеджменту організацій, який є кандидатом чи доктором еконамічних наук
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ІНТ. Здатність розв'язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог.
ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні;
ЗК3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій;
ЗК4. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети;
ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність);
СК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів;
СК2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани:
СКЗ. Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя ефективного самоменеджменту;
СК7. Здатність розробляти проекти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість;
Фахові компетентності спеціалізації (ФКС):
СК8. Здатність використовувати психологічні технології роботи з персоналом.
СКО. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати реалізацію; ФКС 1. Здатність застосовувати отримані поглиблені знання класичної та сучасної теоретико-методологічної та методикоприкладної бази управління інноваційною діяльністю підприємств, організацій, установ; ФКС 4. Уміння формувати ресурсне та інформаційне забезпечення інноваційної діяльності підприємства (організації, установи) з урахуванням динаміки факторів зовнішнього та внутрішнього середовища;
ФКС 5. Здатність виявляти та всебічно використовувати наявні ринкові можливості, підтримувати баланс зовнішніх і внутрішніх резервів інноваційного розвитку та максимізації перспективних доходів підприємства (організації, установи).
Результати навчання: ПРНІ. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах;
ПРН4. Обгрунтовувати та управляти проектами, генерувати підприємницькі ідеї;
ПРН11. Забезпечувати особистий професійний розвиток планування власного часу;
ПРН13. Вміти планувати і здійснювати інформаційне, методичне. матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу).
ПРНС 5. Розробляти, оцінювати та обгрунтовувати варіанти інноваційного розвитку підприємств (організацій, установ) у динамічному внутрішньому і нестабільному зовнішньому середовищі та визначати оптимальну структуру ресурсів для їхнього впровадження.
КОМ2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізитами до виконання магістерської кваліфікаційної роботи здобувачами вищої освіти є обов’язкові і вибіркові освітні компоненти, рівень знань яких буде продемонстровано студентом перед Екзаменаційною комісією, та проходження практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Кореквізитами виконання магістерської кваліфікаційної роботи здобувачами вищої освіти є Захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Анотація. Вступ (актуальність теми; мета, об’єкт та предмет дослідження; методи досліджень, елементи наукової новизни, практична значущість досліджень). Дослідницько-аналітичний розділ. Проектно–рекомендаційний розділ. Висновки. Список використаних джерел. Додатки.
Опис: Підготовка магістерської кваліфікаційної роботи до захисту: розробка графічного матеріалу, підписання роботи науковим керівником, консультантами, отримання відгуку з підприємства, відгуку наукового керівника, проходження попереднього захисту, підписання роботи завідувачем кафедри, проходження рецензування. Організація захисту магістерської кваліфікаційної роботи: підготовка виступу з доповіддю та ілюстративного матеріалу до неї. Захист магістерської кваліфікаційної роботи: прилюдна доповідь з демонстрацією основних положень результатів дослідження, відповіді на запитання членів державної екзаменаційної комісії та інших присутніх на захисті фахівців.
Методи та критерії оцінювання: За умови вчасного виконання магістерської кваліфікаційної роботи відповідно до вимог рекомендувати її до захисту в Державній Екзаменаційній комісії
Критерії оцінювання результатів навчання: Якість магістерської кваліфікаційної роботи оцінюється з урахуванням таких критеріїв: • актуальність теми магістерської кваліфікаційної роботи, її відповідність сучасному рівню розвитку науки, техніки і виробництва; • самостійність виконання магістерської кваліфікаційної роботи, розв’язання поставленої задачі, проектного рішення, виконання розрахунків, графіків, економічного аналізу, уміння студента самостійно працювати з літературними та іншими джерелами; • ступінь творчого підходу студента до виконання роботи, ініціативність та уміння порівнювати й аналізувати варіанти рішень, вибирати оптимальні;
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Галаз Л. В., Лісовська Л.С. Управління бізнесом: навчальний посібник. Львів: Растр-7, 2024. 268 c. 2. Рачинська Г. В., Копець Г.Р. Економіка підприємств: навчальний посібник. Львів: Растр-7, 2024. 228 c. 3. Карий О.І. та інші Менеджмент інноваційної діяльності: 1001 тест: збірник тестових завдань: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2018. 264 c. 4. Карий О.І. та інші Менеджмент організацій і адміністрування: 1001 тест : збірник тестових завдань: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2018. 278 c. 5. Карий О. І. та інші Публічне адміністрування: навч. посіб. Львів: ЛА "Піраміда", 2018. 227 c. 6. Новаківський І.І. та інші Інформаційно-комунікаційний менеджмент в організаціях: навч. посіб. Львів: Видавництво ННВК "АТБ", 2018. 210 c. 7. Гальків Л.І. та інші Оцінювання та підвищення ефективності інноваційних процесів: монографія. Львів: Растр-7, 2019. 250 c. 8. Новаківський І. І. та інші Інформаційні системи в менеджменті: адаптивний підхід.: підручник. Львів: Видавничий дім «Кондор», 2019. 440 c. 9. Фещур Р. В. та інші Прийняття проектних рішень: підручник. Львів: Растр-7, 2019. 402 c. 10. Гальків Л.І., Мрихіна О.Б. Організування і проведення наукових досліджень: 1001 тест для магістрів (Спецкурс для спеціальностей 051 "Економіка", 073 "Менеджмент"): навч. посіб. Львів: Растр-7, 2021. 198 c. 11. Кулиняк І.Я. та інші Організування туристичної діяльності: 1 001 тест: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2021. 310 c. 12. Матвій І.Є., Сорочак О.З. Проектний менеджмент: прикладні аспекти: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2021. 332 c. 13. Матвій І. Є. та інші Управління змінами та проектами: навч. посіб. Львів: Центр Європи, 2017. 169 c. 14. Мірошник Р. О. та інші Організація та проектування операційних систем: навч. посіб. Львів: Центр Європи, 2017. 174 c. 15. Подольчак Н.Ю. та інші Управління економічними ризиками: 1001 тест: навч. посіб. Львів: Растр-7, 2017. 268 c.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).