Кваліфікаційний екзамен
Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.O.015
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: Членами кваліфікаційного екзамену можуть бути викладачі кафедри педагогіки та інноваційної освіти, які є кандидатом
( доктором філософії) чи доктором наук
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Кваліфікаційний екзамен передбачає перевірку спроможності випускників другого (магістерського ) рівня вищої освіти:
- розв’язувати спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі професійної комп’ютерної освіти, що пов’язані із застосуванням теорії та методики професійного навчання, відбором змісту та засобів навчання та виховання з урахуванням вимог сучасної освіти та ринку праці;
- бути здатним до розуміння предметної області професійної діяльності, здатності до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
- працювати самостійно у рамках обмеженого часу з наголосом на професійну сумлінність та унеможливлення плагіату;
- продемонструвати знання принципів та вимог до алгоритмів, особливостей інформаційних технологій, побудови інформаційних систем;
- продемонструвати знання прикладного програмного забезпечення, принципів його дії та особливостей використання.
Результати навчання: Результати навчання відповідно до освітньої програми (освітніх програм):
? працювати з інформаційними джерелами (законодавчими і
нормативними документами, науковою літературою, у т. ч. виданою
іноземними мовами, матеріалами Інтернету і даними статистичної та
фінансової звітності);
? викладати матеріал логічно та аргументовано;
? використовувати різні методи аналізу досліджуваної проблеми;
? застосовувати сучасні наукові методи для проведення емпіричних
досліджень;
? використовувати набуті знання для висловлення пропозицій та
обґрунтування рекомендацій щодо предмета дослідження;
? формулювати наукову новизну (для рівня магістр) і практичну
значимість роботи;
? узагальнювати результати, і робити висновки і формулювати
рекомендації щодо проведення подальших досліджень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Виконана програма магістерської підготовки, складений кваліфікаційний екзамен
Короткий зміст навчальної програми: Згідно з навчальними планами підготовки фахівців із вищою освітою, КЕ – один із видів державної атестації студентів, яку
проходять випускники освітніх рівнів «магістр» для підтвердження рівеня власної кваліфікації, демонстрації
уміння здійснювати науковий пошук і самостійно вирішувати наукові та практичні задачі.
Опис: Вступ (актуальність теми; мета, об’єкт та предмет дослідження; методи досліджень, елементи наукової новизни, практична значущість досліджень). Дослідницько-аналітичний розділ. Проектно–рекомендаційний розділ. Висновки. Список використаних джерел. Додатки
Методи та критерії оцінювання: Екзаменаційний контроль, відкритий захист перед екзаменаційною комісією. (100%), чіткість і аргументованість відповідей на запитання.
Критерії оцінювання результатів навчання: Здобувач освіти повинен продемонструвати знання теоретичного, нормативно-правового, статистичного і практичного матеріалу, вміти робити компетентнісні висновки і пропозиції.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи: підручник / Володимир Ортинський – Львів: Видавництво Львівської політехніки. – 500 с..
2. Тверезовська Н.Т. Методологія педагогічного дослідження [навч. посіб]/ Н.Т.Тверезовська. - К. : «Центр учбової Літератури », 2013. – 440 с.
3. Методика підготовки кваліфікаційної роботи магістра: навчально-методичний посібник / Л.Л. Сушенцева, Ю.М. Козловський, І.С. Колодій. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 88 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).