Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.O.014
Кількість кредитів: 15.00
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: Науковим керівником магістерської кваліфікаційної роботиможе бути викладач кафедри педагогіки та інноваційної освіти, який є кандидатом чи доктором наук
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: виконання кваліфікаційної роботи передбачає перевірку спроможності випускників другого (магістерського ) рівня вищої освіти:
- розв’язувати спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі професійної комп’ютерної освіти, що пов’язані із застосуванням теорії та методики професійного навчання, відбором змісту та засобів навчання та виховання з урахуванням вимог сучасної освіти та ринку праці;
- бути здатним до розуміння предметної області професійної діяльності, здатності до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
- працювати самостійно у рамках обмеженого часу з наголосом на професійну сумлінність та унеможливлення плагіату;
- продемонструвати знання принципів та вимог до алгоритмів, особливостей інформаційних технологій, побудови інформаційних систем;
- продемонструвати знання прикладного програмного забезпечення, принципів його дії та особливостей використання;
Результати навчання: • здатність продемонструвати базові знання методології та інструментарію наукових педагогічних досліджень;
• здатність проводити дослідження за темою кваліфікаційної роботи магістра і інтерпретувати його результати;
• вміння прийняти практичні рішення, які придатні для безпосередньої реалізації, що має знайти своє відображення і розвиток при подальшому виконанні кваліфікаційної роботи магістра.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: виконана програма магістерської підготовки, в тому числі складений кваліфікаційний екзамен
Короткий зміст навчальної програми:
Підготовка магістра у закладі вищої освіти передбачає обов’язкове
виконання студентом дослідницької роботи, яка покликана формувати у нього узагальнення та систематизацію набутих теоретичних та практичних знань, навичок роботи з різноманітними інформаційними джерелами, здійснення
самостійних наукових розвідок, формулювання наукової проблеми та пошук шляхів її вирішення.
Опис: Вступ (актуальність теми; мета, об’єкт та предмет дослідження; методи досліджень, елементи наукової новизни, практична значущість досліджень). Дослідницько-аналітичний розділ. Проектно–рекомендаційний розділ. Висновки. Список використаних джерел. Додатки
Методи та критерії оцінювання:
Аналіз виконання поставлених завдань, відгук наукового керівника, зовнішнє рецензування, публічний, відкритий захист перед екзаменаційною комісією. (100%), чіткість і аргументованість відповідей на запитання.
Критерії оцінювання результатів навчання: Випускна кваліфікаційна робота повинна відповідати встановленим вимогам і має бути виконана автором самостійно на основі опрацьованого найновішого теоретичного, нормативно-правового, статистичного і практичного матеріалу, містити власні розробки, висновки і пропозиції, бути належно структурованою та технічно оформленою.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи: підручник / Володимир Ортинський – Львів: Видавництво Львівської політехніки. – 500 с..
2. Тверезовська Н.Т. Методологія педагогічного дослідження [навч. посіб]/ Н.Т.Тверезовська. - К. : «Центр учбової Літератури », 2013. – 440 с.
3. Методика підготовки кваліфікаційної роботи магістра: навчально-методичний посібник / Л.Л. Сушенцева, Ю.М. Козловський, І.С. Колодій. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 88 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).