Етика маркетингу
Спеціальність: Фінанси, банківська справа та страхування
Код дисципліни: 6.072.00.M.020
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Економіки і маркетингу
Лектор: • доц. Лисяк Наталія Михайлівна, к.е.н., доц.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: знати:
• специфіку та історію виникнення етики бізнесу;
• основні поняття етики бізнесу і прийоми ділового спілкування;
• цілі, завдання і основні функції корпорації, фірми, організації;
• стратегію етичної поведінки в діловому світі;
• способи контролю етичної поведінки у компанії;
• стилі керівництва, етику поведінки керівника і підлеглого, особливості їх взаємин
вміти:
• застосовувати вимоги професійної етики у своїй майбутній професійній діяльності;
• розрізняти етичну та неетичну поведінку;
• аналізувати механізми підвищення етичного рівня організації;
• застосовувати норми ділового протоколу під час ведення професійних переговорів і оформлення контрактів
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит:
• Етика, естетика
• Риторика
кореквізит:
• Менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Основні концепції етики бізнесу; моральні стандарти організації; соціальна відповідальність бізнесу; основні принципи корпоративної етики; корпоративні кодекси ділової поведінки; етика та етикет ділової суперечки; бізнес комунікації; психологічні особливості ділових культур різних країн світу
Методи та критерії оцінювання: • семестровий контроль (100%),
• поточний контроль (30%),
• екзаменаційний контроль (70%).
Рекомендована література: 1. Афанасьєв І. Діловий етикет./К., 2008
2. Алехина И. Имидж и этикет делового человека.-М.2006
3. Ботавіна Р.Н. Етика ділових відносин: Уч. Посібник. - М.: Фінанси і статистика, 2002
4. Венедиктова В.1. Про ділову етику і етикет.-К.2004
5. Андреева И.В. Этика деловых отношений: Учебное пособие. – СПб.: Вектор, 2006. – 160 с.
6. Гах Й.М. Етика ділового спілкування: Навч. посібник для вузів. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 160 с
7. Палеха Ю.А. Ділова етика: Посібник для студ. вузів. – К.: Вид-во європейського ун-ту, 2004. – 312 с.