Бізнес-план (курсова робота)

Спеціальність: Фінанси, банківська справа та страхування
Код дисципліни: 6.072.11.E.060
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Економіки і маркетингу
Лектор: Кандидат економічних наук, старший викладач Ангелко Ірина Володимирівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Р2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності; Р4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію; Р9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень; Р10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта; Р11. Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта; Р12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним; Р13. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити: маркетинг; економіка підприємства; маркетингова товарна політика; - кореквізити: стратегічний маркетинг; маркетингова політика ціноутворення
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна має на меті системно подати теоретико-методичні та прикладні аспекти бізнес-планування, створення та розвитку підприємства, зокрема акцентується увага на процедурних аспектах підготовчої, початкової та основної стадій розробки і презентації бізнес-плану; методичних проблемах розробки головних структурних частин бізнес-плану – опису підприємства і його продукції (послуг), галузевих характеристик, результатів дослідження ринку, плану з маркетингу, виробничого, організаційного планів, оцінки ризиків, фінансового плану; обґрунтуванні інформаційно-аналітичного та методичного забезпечення процесу бізнес-планування.
Методи та критерії оцінювання: - Поточний контроль (відповіді на практичних заняттях, виконання та захист індивідуальної роботи) – 80 балів; - Підсумкове тестування – 20 балів
Рекомендована література: 1. ЕКМК «Бізнес-Планування». URL: http://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=4987 2. Бізнес-планування підприємницької діяльності: навч. посіб. / З.С. Варналій, Т.Г. Васильців, Р.Л. Лупак, Р.Р. Білик. Чернівці: Технодрук, 2019. 264 с. 2. Бескровна Л.О. Бізнес-планування підприємства: навч. посіб. / Л.О. Бескровна. Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2012. 124 с. 3. Бізнес-планування: навч. посіб. / Т.Г. Васильців, Я.Д. Качмарик, В.І. Блонська, Р.Л. Лупак. К.: Знання, 2013. 173 с. 4. Бочко О.Ю. Основи планування діяльності підприємств невиробничої сфери: навч. посіб. / О.Ю. Бочко, В.Ф. Проскура. К.: Ліра-К, 2014. 218 с. 5. Бурик А.Ф. Планування діяльності підприємства: навч. посіб. / А.Ф. Бурик. К.: ЦУЛ, 2013. 260 с. 6. Данилюк М.О. Планування і контроль на підприємстві: навч. посіб. / М.О. Данилюк. К.: Ліра-К, 2015. 328 с.