Етика маркетингу
Спеціальність: Фінанси, банківська справа та страхування
Код дисципліни: 6.072.00.M.020
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Економіки і маркетингу
Лектор: • доц. Батьковець Наталія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: – вивчити теоретичні підходи до визначення функцій, принципів
та характеристик соціально-етичного маркетингу;
– використовувати маркетингові інструменти для побудови
маркетингової стратегії соціально-відповідального бізнесу;
– враховувати особливості моделі корпоративної соціальної
відповідальності при здійсненні підприємством маркетингової
діяльності на засадах етичного маркетингу;
– враховувати особливості поведінки споживачів при виході на
ринок екологічних продуктів;
– обґрунтовувати рішення щодо вибору концепції збуту
екологічної продукції;
– розробляти заходи із здійснення комунікаційної та товарної
політики на ринку екологічних товарів.
-– специфіку розв’язання етичних проблем маркетингової
діяльності;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит:
• Етика, естетика
• Риторика
кореквізит:
• Менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Основні концепції етики бізнесу; моральні стандарти організації; соціальна відповідальність бізнесу; Соціально-етичний маркетинг як нова філософія підприємництва. Соціально-етичний
маркетинг (СЕМ) як сучасна маркетингова концепція.
Теоретичні основи концепції СЕМ у розрізі елементів
комплексу маркетингу. Соціальна відповідальність у маркетингу.
Концепція корпоративної соціальної відповідальності
(КСВ) у маркетингу: сутність та історія становлення.
Взаємозв’язок соціально-етичногомаркетингу та корпоративної соціальної відповідальності (КСВ).
Концепція корпоративної соціальної відповідальності
(КСВ) у маркетингу: сучасні моделі КСВ та принципи
побудови КСВ-стратегії.
Методи та критерії оцінювання: • семестровий контроль (100%),
• поточний контроль (40%),
• екзаменаційний контроль (60%).
Рекомендована література: 1. Гончаров С.М. Соціально-етичний маркетинг: Навч. посібник. –
Рівне: НУВГП, 2011. – 241с.
2. Грищук В.К. Соціальна відповідальність: навчальний посібник. /В.К. Грищук. – Львів: Львівський державний університет
внутрішніх справ, 2012. – 152 с.
3. Зіновчук Н. В., Ращенко А. В. Екологічний маркетинг :
Навчальний посібник. / Н.В. Зіновчук, А.В. Ращенко.– Житомир:
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – 190 с.
4. Краплич, Р. Корпоративна соціальна відповідальність
українського бізнесу: Досвід Фундації Острозьких : Посібник для
бізнесу та неприбуткових організацій / Р. Краплич; Фундація ім.
князів-благодійників Острозьких.–Рівне, 2005. – 74 с.
5. Савельєв Є.В. Новітній маркетинг: Навч. посіб. / Є.В. Савельєв,
С.І. Чеботар, Д.А. Штефанич та ін.; За ред. Є.В. Савельєва. ? К.:
Знання, 2008. ? 420 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).