Бізнес-планування та формування бізнес-моделі
Спеціальність: Економіка бізнесу
Код дисципліни: 6.051.03.E.079
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: кандидат економічних наук, доцент Панченко Анна Володимирівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Засвоєння теоретичних засад і принципів бізнес планування; ідентифікація бізнес-процесів підприємства; вивчення механізмів реалізації бізнес-моделі на підприємствах, дослідження вітчизняного та зарубіжного досвіду моделювання бізнесу; вміння практично застосувати прийоми і методи оцінки бізнес-моделей підприємств
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Економіка підприємства
Стратегія підприємства
Потенціал і розвиток підприємства
Короткий зміст навчальної програми: Теоретичні засади формування бізнес-моделей підприємств
Класифікація бізнес-моделей підприємств
Технологія формування бізнес-моделі підприємства
Сутність і функції бізнес планування
Інструменти і сучасні методи бізнес планування
Основні бізнес-процеси підприємства
Розробка та механізм реалізації бізнес-моделі на підприємстві
Ключові компетенції в системі бізнес-процесів підприємства
Вплив інтересів споживачів та стратегічних ресурсів на формування бізнес-моделі підприємств
Управління життєвим циклом бізнес-моделі підприємства
Сутність бізнес-потенціалу підприємства
Оцінка ефективності бізнес планування і бізнес-моделі підприємства
Діагностика зовнішнього середовища у процесі формування бізнес-моделі підприємства
Формування та розвиток бізнес-моделей вітчизняних та зарубіжних компаній
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань у процесі поточного та семестрового контролю.
Поточний контроль (50 балів):
- оцінювання знань студентів за результатами виконання поточних робіт;
- оцінювання знань студентів за результатами індивідуальних контрольних робіт;
Семестровий контроль (50 балів)
- оцінювання знань студентів за результатами заліку (письмова і усна компонента)
Рекомендована література: 1. Alexander Osterwalder. The business model ontology: a proposition in a design science approach. Faculty of Business and Economics of the University of Lausanne
Режим доступу: http://www.hec.unil.ch/aosterwa/PhD/Osterwalder_PhD_BM_Ontology.pdf
2. The business model: theoretical roots, recent development and future reasearch
Режим доступу: https://media.iese.edu/research/pdfs/DI-0862-E.pdf
3. Rozeia Mustafa, H. Werthner. Business Models and Business Strategy – Phenomenon of Explicitness. International Journal of Global Business & Competitiveness
Режим доступу: https://www.researchgate.net/publication/271411870_Business_Models_and_Business_Strategy_-_Phenomenon_of_Explicitness
4.Olexander Osterwalder. The business model ontology: a proposition in a design science approach/ Faculty of Business and Economics of the University of Lausanne
Режим доступу: http://www.hec.unil.ch/aosterwa/PhD/Osterwalder_PhD_BM_Ontology.pdf
5. Бізнес-планування підприємницької діяльності : навч. посіб. /
З. С. Варналій, Т. Г. Васильців, Р. Л. Лупак, Р. Р. Білик. Чернівці:
Технодрук, 2019. 264 с.
Режим доступу: http://www.lute.lviv.ua/fileadmin/www.lac.lviv.ua/data/kafedry/Ekonomiky/Docs/2020_Biznes-planuvannja_pidprijemnickoji_dijalnosti.pdf