GIS-технології в туризмі

Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.02.E.063
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Туризм
Лектор: к.г.н., ас. Лущик М. В.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: вивчення призначення, складу, структури та функцій геоінформаційних систем; складу геопросторової інформації, її перетворення, засобів відображення в ГІС
Завдання: Здатність використовувати GIS-технології в туризмі.
Результати навчання: вивчення призначення, складу, структури та функцій геоінформаційних систем; складу геопросторової інформації, її перетворення, засобів відображення в ГІС; формування сучасного уявлення про моделювання об’єктів реального світу; організацію та створення геопросторових даних, а також про початки ГІС – аналізу, набуття студентами практичних навичок аналізу існуючих рекреаційних можливостей підприємства та території щодо розв’язання задач менеджменту, користуючись ГІС-технологіями; проведення ідентифікації, класифікації та надання інформації за допомогою прикладних ГІС-технологій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: інформаційний супровід міжнародного туризму, інформаційні технології в туризмі.
Короткий зміст навчальної програми: 1.Загальна Характеристика ГІС. 2 Склад ГІС. 3 Растрові та векторні моделі просторових даних в ГІС. 4 TIN моделі подання поверхні. 5. Збір, обробка та організація даних в ГІС. 6. Аналітичні операції в ГІС. 7.Аналіз мереж. 8. ГІС-прикладання.
Опис: 1. Основи геоінформаційних систем і технологій 2. Класифікація геоінформаційних систем 3. Архітектура геоінформаційних систем 4. Подання даних в ГІС 5. Tехнології перетворення вхідних даних в ГІС 6. Візуалізація інформації в ГІС 7. Сучасні інструментальні засоби ГІС
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (35 %) – практичні заняття, усне опитування Підсумковий контроль (65%) – іспит
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (35 %) – практичні заняття, усне опитування Підсумковий контроль (65%) – іспит
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Что такое ArcGIS?/ESRI/ - Киев: ЕСОММ Со, 2003. - 45 с. Круазе С., Бут Б., Дальтон К., Митчел Э., Кларк К. Моделирование нашего мира (пособие ESRI по проектированию баз геоданных) – Москва: Дата+, 2002. – 245 с. Руководство по ГИС-анализу. Часть 1: Пространственные модели и взаимосвязи./Митчел Э./ESRI/ - Киев: ЕСОММ Со, 2000. - 179 с. Руководство по ГИС-анализу. Часть 1: Пространственные модели и взаимосвязи./Митчел Э./ESRI/ - Киев: ЕСОММ Со, 2000. - 179 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).