Іноземна мова для академічних цілей, частина 1

Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 8.053.00.O.001
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Іноземних мов гуманітарно-соціального спрямування
Лектор: Гаврилюк М.В., Фучила О.М., Байбакова І.М., Матвіїв-Лозинська Ю.О.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент- здобувач повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: РН 3. Володіти іноземною мовою для усного та письмового представлення результатів наукових досліджень, ведення фахового наукового діалогу, повного розуміння іншомовних наукових текстів. КОМ 2. Застосовувати сучасні інформаційно-цифрові інструменти і технології для забезпечення ефективних наукових та професійних комунікацій. КОМ 3. Презентувати результати своїх досліджень на наукових заходах, використовувати українську та/або іноземну мову (в першу чергу – англійську) у науковій, інноваційній та педагогічній діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Іноземна мова (рівень володіння В2 за ЗЄР) Дослідницький семінар у галузі соціальних та поведінкових наук
Короткий зміст навчальної програми: Програма навчальної дисципліни “Іноземна мова для академічних цілей” укладена для здобувачів вищої освіти третього рівня освітньо-наукової програми доктора філософії всіх спеціальностей, які володіють іноземною мовою на рівні, який відповідає В2 за ЗЄР (Загально Європейські рекомендації щодо навчання та викладання сучасних мов). В результаті успішного навчання за програмою даного курсу очікується підвищення рівня володіння мовою до С1, який є перехідним між рубіжнім та просунутим рівнями незалежного користувача мовою. Курс має практичне спрямування, надаючи здобувачам можливості набуття загальної професійної комунікативної компетенції у користуванні англійською мовою. Навчання здійснюється шляхом інтеграції мовленнєвих умінь та мовних знань в рамках знайомого загально-тематичного і ситуативного контексту відповідно до певної академічної та професійної сфери діяльності студентів. Самоосвіта вважається невід’ємною частиною даного навчального курсу, і особлива увага у програмі приділяється самостійній роботі студентів.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль та диференційований залік. Методи оцінювання знань: -усне та фронтальне опитування; -письмове опитування; -вибіркове усне опитування; -виступи на практичних заняттях; -тести; -оцінка активності; -оцінювання внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень; тощо. Залік -усне опитування; -тестовий контроль.
Рекомендована література: • English for academics (book 1) ( 2014) .Cambridge university press and the British Council, CUP • English for academics (book 2) ( 2014) .Cambridge university press and the British Council, CUP • Azar, B.S (1999) Understanding and Using English Grammar. New York: Pearson Education. – 437 p. • Ek, J.A. van and J.L.M.Trim (2001) Vantage. Cambridge: Cambridge University Press. – 187 p. • Evans, V. (1998) Successful Writing. Blackpill: Express Publishing. – 116 p. • Kay, S. & Jones, V. (2001) Inside Out. Oxford: MacMillan Publishers Limited. – 160 p. • Murphy R., English Grammar in Use. CEF Level: B1 Intermediate - B2 High Intermediate. Cambridge University Press. • Quick Placement Test (2001) Oxford: Oxford University Press. – 26 p.