Академічне підприємництво
Спеціальність: Психологія
Код дисципліни: 8.053.00.O.008
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: д.е.н., проф. Чухрай Наталія Іванівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Здатність продемонструвати глибинні знання історичних та сучасних концептуально-методологічних та методичних засад підприємницької діяльності.
2. Здатність продемонструвати глибинні знання теоретико-прикладних засад широкого спектру різновидів та сфер наукових досліджень.
3. Здатність продемонструвати глибинні знання історичних та сучасних концептуально-методологічних та методичних засад академічного підприємництва.
4. Здатність продемонструвати глибинні знання вітчизняного і зарубіжного наукового доробку та практичного досвіду у сфері академічного підприємництва.
5. Інтегрувати та застосовувати одержані знання з різних міжпредметних сфер у процесі розв’язання теоретико-прикладних завдань у конкретній області дослідження.
6. Обирати і застосовувати методологію та інструментарій наукового дослідження при здійсненні теоретичних й емпіричних досліджень у сфері академічного підприємництва.
7. Проводити наукові дослідження та виконувати наукові проекти на засадах ідентифікування актуальних наукових проблем, визначення цілей та завдань, формування та критичного аналізування інформаційної бази, обґрунтування та комерціалізації результатів дослідження, формулювання авторських висновків і пропозицій.
8. Здійснювати економіко-математичне моделювання та соціально-економічне діагностування різних процесів та об’єктів у сфері маркетингу інновацій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Статистичні методи психологічного дослідження.
кореквізити: Управління науковими проектами.
Короткий зміст навчальної програми: Вступ до академічного підприємництва. Формування команди та лідерство у академічному підприємництві. Виявлення та оцінювання ринкових можливостей. Основи бізнес-планування у академічному підприємництві. Комерціалізація технологічних інновацій. Економічні засади започаткування бізнесу. Основи прийняття інвестиційних рішень у академічному підприємництві. Фінансово-кредитне забезпечення підприємницької діяльності
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль (30 %); контрольна робота (70%).
Рекомендована література: 1. Матвій І. Є., Грибик І. І., Смолінська Н. В., Матвій С. І. Управління змінами та проектами: навч. посіб.: навчальний посібник. Львів: Центр Європи, 2017. 169 c.
2. Чухрай Н.І., Лісовська Л.С. Управління інноваціями: навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. 280 с.
3.Чухрай Н.І., Лісовська Л.С. Економіка інноваційного підприємства: навчальний посібник. Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2016. 324 c.
4. Чухрай Н.І. Маркетинг інновацій: Підручник. Вид-во НУ “Львівська політехніка”, 2011. 262с.
5. Чухрай Н.І. Товарна інноваційна політика: Підручник. К.: Кондор, 2006. 356 с.
6. Карковська В. Я., Новаківський І. І. Управління інноваційними проектами: навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. 316 c.
7. Косар Н. С., Мних О. Б., Крикавський Є. В., Леонова С. В. Маркетингові дослідження: підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 460 с.
8. Фінансовий менеджмент: навчальний посібник / За наук. ред. С. В. Князя. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. 224 с.
9. Чухрай Н. І., Просович О. П. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства: підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. 500с.
10. Офіційний сайт Державного комітету статистики. Режим доступу: www.ukrstat.gov.ua
11. Портал про інвестиції. Режим доступу: http://investycii.org.
12. Спільнокошт – краудфандинг в Україні. Велика Ідея. Режим доступу:
https://biggggidea.com
12. Kickstarter. – Режим доступу: https://www.kickstarter.com