Іноземна мова за професійним спрямуванням
Спеціальність: Менеджмент просторового розвитку
Код дисципліни: 7.073.17.O.008
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Регіональний та місцевий розвиток
Лектор: Христина Кохалик
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні компетентності:
• ЗК 02. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності)
• ЗК 03. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій
Спеціальні компетентності:
• СК 03. Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного самоменеджменту
• СК 05. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління
• СК 11. Здатність використовувати іноземні мови у професійній діяльності
Результати навчання: Результати навчання:
РН 01. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах
РН 07. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті
РН 09. Вміти спілкуватись в професійних і наукових колах іноземною мовою
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Іноземна мова
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна передбачає удосконалення різних видів мовленнєвої діяльності для формування в студентів іншомовної професійної комунікативної компетентності. Студенти повинні засвоїти фахову лексику курсу; розвинути здатність до пошуку та опрацювання необхідної інформації з різних іноземних джерел, використовуючи інформаційно-комунікаційні технології; навчитись аргументовано висловлювати власну думку та вести бесіду на професійну тематику.
Опис: Назви тем
1. Професійна комунікація.
2. Мотивація та розвиток персоналу.
3. Управлінські стилі.
4. Побудова ділових взаємовідносин
5. Командна робота
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти здійснюється на основі результатів поточного контролю. Поточний контроль охоплює оцінювання виконаних студентами навчальних завдань за темами; оцінювання виступів з підготовленими презентаціями; підсумкове тестування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів у 100-бальній шкалі.
Поточний контроль включає аудиторну та самостійну роботу, зокрема перевірку виконання навчальних завдань за темами (40 балів), оцінювання презентацій (20 балів), підсумкове тестування (40 балів). Разом за дисципліну – 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Рекомендована література
Базова:
1. Cotton D., Falvey D., Kent S. (2011). Market Leader Upper Intermediate. Business English. Pearson Education Limited. 176 p.
2. Dubicka, I., Rosenberg, M., Dignen, B., Hogan, M., Wright, L. (2019). Business Partner B2+. Pearson Education Limited. 163 p.
3. Foley M., Hall D. (2012). MyGrammarLab Intermediate B1/B2. Pearson Education Limited, 395 p.
Допоміжна:
1. Evans, V. (2004). Successful Writing. Upper-Intermediate. Express Publishing. 138 p.
2. Grussendorf, M. (2011). English for Presentations. Oxford University Press. 76 p.
3. Murphy, R. (2019). English Grammar in Use. A Self-study Reference and Practice Book for Intermediate Learners of English. Cambridge University Press. 380 p.
4. Wyatt, R. (2007). Check your English Vocabulary for Business and Administration. London: A&C Black. 76 p.
Інформаційні ресурси:
• FREELANG Ukrainian-English and English-Ukrainian online dictionary Authors/copyrights - www.slovnyk.org.ua
• Online Business Dictionary -www.businessdictionary.com/
• Business & Finance Dictionary - http://dictionary.babylon.com/business/
• Business - Merriam-Webster Online - www.merriam-webster.com/dictionary/business
• Oxford University Press - http://global.oup.com/?cc=ua
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).