Управління маркетинговою діяльністю

Спеціальність: Менеджмент просторового розвитку
Код дисципліни: 7.073.17.E.017
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Регіональний та місцевий розвиток
Лектор: Козак Іванна Ігорівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування у студентів розуміння і навичок щодо прийняття та реалізації обґрунтованих управлінських рішень, спрямованих на забезпечення раціональної організації системи управління маркетинговою діяльністю комерційних підприємств як основи для забезпечення ефективного функціонування підприємства.
Завдання: Інтегральна компетентність Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог Загальні компетентності ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Спеціальні (фахові, предметні) компетентності СК2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани. СК7. Здатність розробляти проєкти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість. СК10. Здатність до управління організацією та її розвитком.
Результати навчання: Програмні результати навчання РН-02. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення. РН-03. Проектувати ефективні системи управління організаціями. РН-05. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні дисципліни: Фінансовий менеджмент Проєктний менеджмент Супутні і наступні дисципліни: Управління розвитком організацій Корпоративне управління
Короткий зміст навчальної програми: Зміст дисципліни Управління маркетинговою діяльністю передбачає вивчення основних положень, сутності, значення та завдань управління маркетинговою діяльністю, ознайомлення з системою маркетингового планування, формування комплексу знань щодо стратегічного маркетингового планування та розроблення маркетингових програм, опанування основних підходів щодо реалізації функції контролю в управлінні маркетинговою діяльністю.
Опис: 1. Маркетинговий менеджмент у системі управління підприємством 2. Сутність, значення і завдання управління маркетинговою діяльністю 3. Організація маркетингового менеджменту 4. Система маркетингового планування 5. Стратегічне маркетингове планування 6. Розроблення маркетингових програм 7. Контроль в управлінні маркетинговою діяльністю
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль на практичних заняттях проводиться з метою виявлення готовності до занять у таких формах: - вибіркове усне опитування перед початком занять; - фронтальне стандартизоване опитування за тестами протягом 5-10 хв.; - фронтальна перевірка виконання індивідуальних завдань; - оцінка активності студента у процесі занять, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень, доповнень попередніх відповідей Під час контролю знань та умінь студентів дотримуються такі вимоги: - індивідуальний характер контролю; - своєчасність та систематичність контролю; - об’єктивність та справедливість оцінювання; - врахування вікових особливостей студентів; - обґрунтоване та аргументоване оцінювання робіт та відповідей; - урізноманітнення форм та видів контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль - 40 балів Екзамен - 60 балів: 40 балів - письмова компонента 20 балів - усна компонента
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Борисенко О. С., Шевченко А. В., Фісун Ю. В., Крапко О. М. Маркетинговий менеджмент: навчальний посібник // за заг. ред. О. С. Борисенко, А. В. Шевченко, Ю. В. Фісун, О. М. Крапко. – К.: НАУ, 2022. – 204 с. 2. Дудар В. Управління маркетингом: електронний навч. посібник. Тернопіль: Західноукраїнський національний університет, 2022. – 85 с. 3. Управління маркетинговою діяльністю: ситуаційні вправи : навч. посібник / Г. Я. Левків, О. П. Подра, Г. З. Леськів, С. М. Гинда. Львів : ЛьвДУВС, 2019. 190 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Управління маркетинговою діяльністю (курсовий проєкт)

Спеціальність: Менеджмент просторового розвитку
Код дисципліни: 7.073.17.E.019
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Регіональний та місцевий розвиток
Лектор: Козак Іванна Ігорівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування у студентів розуміння і навичок щодо прийняття та реалізації обґрунтованих управлінських рішень, спрямованих на забезпечення раціональної організації системи управління маркетинговою діяльністю комерційних підприємств як основи для забезпечення ефективного функціонування підприємства.
Завдання: Інтегральна компетентність Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог Загальні компетентності ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Спеціальні (фахові, предметні) компетентності СК2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани. СК7. Здатність розробляти проєкти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість. СК10. Здатність до управління організацією та її розвитком.
Результати навчання: Програмні результати навчання РН-02. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення. РН-03. Проектувати ефективні системи управління організаціями. РН-05. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні дисципліни: Фінансовий менеджмент Проєктний менеджмент Супутні і наступні дисципліни: Управління розвитком організацій Корпоративне управління
Короткий зміст навчальної програми: Зміст дисципліни Управління маркетинговою діяльністю передбачає вивчення основних положень, сутності, значення та завдань управління маркетинговою діяльністю, ознайомлення з системою маркетингового планування, формування комплексу знань щодо стратегічного маркетингового планування та розроблення маркетингових програм, опанування основних підходів щодо реалізації функції контролю в управлінні маркетинговою діяльністю.
Опис: 1. Маркетинговий менеджмент у системі управління підприємством 2. Сутність, значення і завдання управління маркетинговою діяльністю 3. Організація маркетингового менеджменту 4. Система маркетингового планування 5. Стратегічне маркетингове планування 6. Розроблення маркетингових програм 7. Контроль в управлінні маркетинговою діяльністю
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень, визначень тощо в курсовому проєкті. Оцінку «відмінно» отримує студент, який оформив курсовий проєкт відповідно до встановлених вимог, повністю розкрив теоретичну та аналітичну частини, чітко сформулював та аргументував висновки. Оцінку «добре» одержує студент за роботу, в якій виконані всі зазначені вище вимоги, але є окремі недоліки стилістичного чи методичного характеру, недостатньо аргументовані висновки, завдання курсового проєкту виконані частково. Оцінку «задовільно» отримує студент, у якого робота містить окремі частини тексту без посилань на джерела, висновки аргументовані недостатньо, оформлення не в повному обсязі відповідає вимогам, завдання курсового проєкту виконані частково, без належних посилань на нормативно-правові документи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання курсового проєкту (100 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Борисенко О. С., Шевченко А. В., Фісун Ю. В., Крапко О. М. Маркетинговий менеджмент: навчальний посібник // за заг. ред. О. С. Борисенко, А. В. Шевченко, Ю. В. Фісун, О. М. Крапко. – К.: НАУ, 2022. – 204 с. 2. Дудар В. Управління маркетингом: електронний навч. посібник. Тернопіль: Західноукраїнський національний університет, 2022. – 85 с. 3. Управління маркетинговою діяльністю: ситуаційні вправи : навч. посібник / Г. Я. Левків, О. П. Подра, Г. З. Леськів, С. М. Гинда. Львів : ЛьвДУВС, 2019. 190 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).