Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Менеджмент просторового розвитку
Код дисципліни: 7.073.17.O.012
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Регіональний та місцевий розвиток
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні компетентності:
ЗК 1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні
ЗК 2. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності)
ЗК 3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій
ЗК 4. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети
ЗК 5. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів)
ЗК 6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність)
ЗК 7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
Спеціальні компетентності:
СК 1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів
СК 2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани
СК 3. Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного самоменеджменту
СК 4. Здатність до ефективного використання та розвитку ресурсів організації
СК 5. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління
СК 6. Здатність формувати лідерські якості та демонструвати їх в процесі управління людьми
СК 7. Здатність розробляти проєкти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість
СК 8. Здатність використовувати психологічні технології роботи з персоналом
СК 9. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію
СК 10. Здатність до управління організацією та її розвитком
СК 11. Здатність використовувати іноземні мови у професійній діяльності
СК 12. Здатність здійснювати управління просторовим розвитком складних систем із використанням сучасних інформаційних ресурсів і проводити прикладні дослідження в сфері менеджменту
СК 13. Здатність проектувати ефективні організаційні структури, генерувати інноваційні ідеї; організовувати та здійснювати результативні комунікації із стейкхолдерами.
Результати навчання: Студенти повинні
РН 1. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в нередбачуваних умовах
РН 2. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення
РН 3. Проектувати ефективні системи управління організаціями
РН 4. Обґрунтовувати та управляти проектами, генерувати підприємницькі ідеї
РН 5. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах
РН 7. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті
РН 8. Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення задач управління організацією.
РН 11. Забезпечувати особистий професійний розвиток та планування власного часу
Вміти:
РН 9. Спілкуватись в професійних і наукових колах державною та іноземною мовами
РН 12. Делегувати повноваження та керівництво організацією (підрозділом)
РН 13. Планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу)
РН 14. Здійснювати управління просторовим розвитком складних систем з використанням сучасних інформаційних ресурсі, стандартних методик аналізу і розраховувати показники їх розвитку
РН 15. Застосовувати сучасні підходи та інструменти в управлінні розвитком суб’єктів господарювання різних видів економічної діяльності, комерційних і некомерційних організацій різних сфер діяльності
Мати навички:
РН 6. Прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність
РН 10. Демонструвати лідерські навички та вміння працювати у команді, взаємодіяти з людьми, впливати на їх поведінку для вирішення професійних задач
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Наступні навчальні дисципліни:
- виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Рекомендована структура практики відповідає тематиці магістерської кваліфікаційної роботи та включає аналізування діяльності та виявлення проблем і напрямів подальшого розвитку об’єкта дослідження.
Опис: Практика до магістерської кваліфікаційної роботи повинна включати збір та аналіз даних, необхідних для виявлення проблем і напрямів подальшого розвитку об’єкта дослідження.
Практика складається з трьох основних етапів:
- на першому етапі передбачається вивчення загальної характеристики структурного підрозділу організації, підприємства чи установи – бази практики: цілі діяльності, організаційна структура, ресурсне та інформаційне забезпечення;
- на другому – аналіз та оцінка діяльності підрозділу; ознайомлення з функціональними обов’язками та змістом роботи окремих посадових осіб відповідно до функціональних обов’язків; характеристика технології прийняття управлінських рішень та підготовки різноманітних документів; аналіз інформації та документів, що надходять до підрозділу, із зазначенням джерела, оперативності, ефективності й засобів обробки та аналізу; аналіз змісту та ефективності аналітичної та прогностичної діяльності підрозділу;
- на третьому – формуються результати, отримані в ході практики відповідно до посади (знання, вміння, навички); розробляються висновки та пропозиції за результатами практики щодо вирішення завдань практики та реалізації змісту практики; пропозиції щодо удосконалення організації та змісту відповідно до предмету та завдань практики, удосконалення структури, розподілу обов’язків, завдань та діяльності структурного підрозділу організації, підприємства, установи; підготовка звіту до захисту та отримання відгуків.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання відбувається на основі звітування про проходження практики.
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист звіту про проходження практики до магістерської кваліфікаційної роботи (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Програма практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи спеціальності 073 "Менеджмент", ОПП "Менеджмент просторового розвитку" (2024)
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).