Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей

Спеціальність: Фармація, промислова фармація (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.226.00.O.015
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Технологія біологічно-активних сполук, фармації та біотехнологія
Лектор: професор Стасевич Марина Володимирівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Ознайомлення здобувачів з засадами планування та процесу підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей, методами їх проведення з урахуванням особливостей за напрямком підготовки, коректним оформленням результатів дослідження у роботах, навчити узагальнювати отримані результати та наукові факти у наукових публікаціях, проводити інформаційний пошук літературних джерел у сфері наукової діяльності та навчити основам фасилітації при візуальному представленні наукових результатів у презентаціях.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у студентів необхідних компетентностей: загальних компетентностей: •ЗК1. Здатність до письмової та усної комунікації українською та англійською (чи іншою) мовами; уміння працювати у міжнародному контексті; •ЗК6. Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел; уміння проводити дослідження на відповідному рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності формувати (роблячи презентації або представляючи звіти) нові продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси. фахових компетентностей: •ФК6. Здатність вільно спілкуватися державною та іноземними мовами на професійному рівні, необхідному для ведення професійної дискусії, підготовки наукових публікацій та документів; •ФК10. Здатність збирати з різних джерел, систематизувати та узагальнювати соціальну інформацію.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: •знати та розуміти аспекти професійно-наукової діяльності; •знати основи наукового дослідження та мати здатність виявляти нові ідеї, створювати інновації; •вміти організовувати науково-дослідну роботу та її реалізацію, узагальнювати отримані результати та наукові факти, об'єктивно оцінювати результати масових спостережень, виявляти приховані закономірності; •освоїти комп’ютерні технології та інструментарій у наукових дослідженнях та проводити комп'ютерний пошук даних з відповідних пошукових джерел; •коректно представляти результати досліджень у наукових робоах та на презентаціях.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: Наукові дослідження та семінари за їх тематикою Супутні і наступні навчальні дисципліни: Навчально-дослідницька практика Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи Виконання магістерської кваліфікайної роботи Захист магістерської кваліфікайної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Метою даної дисципліни є формування у здобувачів цілісного уявлення про методологію, методику, методи представлення результатів наукового дослідження, а також уміння практичного оформлення результатів. Даний курс допоможе студентам магістратури засвоїти основні етапи представлення наукового дослідження, принципи його організації, принципи пошуку та обробки наукової інформації, висування нових ідей, узагальнення отриманих результатів та наукових фактів, освоєння комп’ютерних інструментаріїв у представленні наукових досліджень.
Опис: Етапи представлення наукового дослідження, принципи його організації, принципи пошуку та обробки наукової інформації, висування нових ідей, узагальнення отриманих результатів та наукових фактів, освоєння комп’ютерних інструментаріїв у представленні наукових досліджень.
Методи та критерії оцінювання: підсумковий контроль (залік) : - поточний контроль – 80 % (індивідуальні завдання самостійної роботи); - тестовий контроль - 20 %
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання індивідуальних науково-дослідних та тестових завдань - 100 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Методологія наукових досліджень: факт, гіпотеза, теорія : підручник / І. З. Дуцяк [Електронний ресурс]. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020 2. Методика та організація наукових досліджень : Навч. посіб. / С. Е. Важинський, Т І. Щербак. – Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 260 с. 3. Каламбет С.В. Методолія наукових досліджень: Навч. посіб. / С.В. Каламбет, С.І. Іванов, Ю.В. Півняк Ю.В. – Дн-вськ: Вид-во Маковецький, 2015. – 191 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).