Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Фармація, промислова фармація (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.226.00.O.019
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Технологія біологічно-активних сполук, фармації та біотехнологія
Лектор: Керівник магістерської кваліфікаційної роботи
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ЗК1. Здатність до письмової та усної комунікації українською та
англійською (чи іншою) мовами; уміння працювати у міжнародному контексті;
ЗК7. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних
груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів
економічної діяльності);
ФК8. Здатність обґрунтовувати практичну цінність результатів
проведених наукових досліджень та виконаних технічних
розрахунків і презентувати науковий матеріал у вигляді
доповідей в усній формі перед фаховою аудиторією
Результати навчання: ЗН6. Знання принципів оцінки переваг та недоліків лікарських
засобів різних фармакотерапевтичних та фармакологічних груп на
основі їх хімічних, фізико-хімічних, біофармацевтичних,
фармакокінетичних, фармакодинамічних, фармакоекономічних
особливостей;
УМ8. Презентувати державною та іноземними мовами науковий
матеріал у вигляді доповідей в усній формі перед фаховою
аудиторією; аргументувати результати та практичну значимість
проведених наукових досліджень;
КОМ1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову
комунікацію українською та іноземною мовами;
КОМ2. Здатність до використання різноманітних методів, зокрема
сучасних інформаційних технологій, для ефективного
спілкування на професійному та соціальному рівнях;
АіВ1. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати
відповідні рішення;
АіВ2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж
усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових
фахових знань;
АіВ3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи,
самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з
дотриманням вимог професійної етики;
АіВ4. Здатність демонструвати розуміння основних фахових засад,
охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити:
Промислова технологія фармацевтичних виробництв, ч.1, ч.2; Моделювання і проектування хіміко-фармацевтичних підприємств в системі GMP; Економіка хіміко-фармацевтичних підприємств; Наукові аспекти технології ветеринарних і біомедпрепаратів; Професійна та цивільна безпека. Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи.Виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Обгрунтування теми та мети магістерської кваліфікаційної роботи. Огляд літературних даних. Основна частина, що включає обгрунтування вибору методів отримання нових сполук. Експериментальна частина. Розрахункова частина. Проектування принципової апаратурно-технологічної схеми. Економічна частина. Висновки. Список використаної літератури. Додатки (презентація).
Опис: Анотація. Вступ. Огляд літературних даних. Основна частина, що включає обгрунтування вибору методів отримання нових сполук. Експериментальна частина. Розрахункова частина. Проектування принципової апаратурно-технологічної схеми. Економічна частина. Висновки. Список використаної літератури. Додатки (презентація).
Методи та критерії оцінювання: Публічний захист перед Екзаменаційною комісією (100 балів)
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання обгрунтування теми, мети, актуальності, новизни кваліфікаційної роботи; правильності виконаних розрахунків та технічних креслень; внесених пропозицій, оригінальних рішень, тощо. Оцінювання доповіді за основними результатами виконаної кваліфікаційної роботи, а також відповідей на питання.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Технологічне обладнання біотехнологічної і фармацевтичної промисловості: підручник [для вищ. навч. закл.] / Стасевич М.В., Милянич., А.О., Стрельников Л.С., Крутських Т.В, Бучкевич І.Р., Зайцев О.І., Гузьова., І.О., Стрілець О.П., Гладух Є.В., Новіков В.П. – Львів: «Новий Світ-2000», 2018. –410 с.
2. Обладнання технологічних процесів фармацевтичних та біотехнологічних виробництв: навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад. / М. В. Стасевич, А. О. Милянич, І. О. Гузьова [та ін.]; за ред. В. П. Новікова. — Вид. 2-ге, стереотип. — Вінниця: Нова Книга, 2016. — 408 с.
3. Процеси і апарати хіміко-фармацевтичної промисловості. Навч посібник для фарм і хім спец. / Сидоров Ю.І., Чуєшов В.І., Новіков В.П. - Вінниця: Нова Книга, 2009. -816 с.
4. Сидоров Ю.I., Влязло Р.Й., Новiков В.П. Процеси і апарати мікробіологічної тa фармацевтичної промисловості. / Львів: Iнтелект-Захiд, 2008. — 737 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).