Виконання магістерської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Фармація, промислова фармація (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.226.00.O.018
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Технологія біологічно-активних сполук, фармації та біотехнологія
Лектор: Керівник магістерської кваліфікаційної роботи
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ЗК1. Здатність до письмової та усної комунікації українською та
англійською (чи іншою) мовами; уміння працювати у vіжнародному контексті;
ЗК2. Здатність знання та розуміння предметної області та
розуміння фаху; здатність навчатися, сприймати набуті знання в
предметній області та інтегрувати їх із уже наявними;
ЗК3. Здатність бути критичним та самокритичним для розуміння
факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на
комунікацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в
конкретних комунікаційних ситуаціях; уміння працювати
самостійно і в команді, здатність комунікувати з колегами з
питань галузі щодо наукових досягнень, як на загальному рівні,
так і на рівні спеціалістів;
ЗК4. Здатність гнучкого способу мислення, який дає можливість
зрозуміти й розв’язати проблеми та задачі, зберігаючи при цьому
критичне відношення до усталених наукових концепцій; здатність
продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до
системного мислення;
ЗК6. Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з
різних джерел; уміння проводити дослідження на відповідному
рівні, мати дослідницькі навички, що виявляються у здатності
формувати (роблячи презентації, або представляючи звіти) нові
продукти в обраній галузі, вибирати належні напрями і відповідні
методи для їх реалізації, беручи до уваги наявні ресурси;
ФК3. Здатність знаходити оптимальні шляхи розв’язання
наукових проблем у галузі промислової фармації;
ФК4. Здатність розробляти та реалізовувати науково-технічні
проєкти в галузі промислової фармації з урахуванням всіх
аспектів вирішуваної проблеми, включаючи технічні, виробничі,
експлуатаційні питання з метою створення екологічно безпечних
виробництв
Результати навчання: ЗН6. Знання принципів оцінки переваг та недоліків лікарських
засобів різних фармакотерапевтичних та фармакологічних груп на
основі їх хімічних, фізико-хімічних, біофармацевтичних,
фармакокінетичних, фармакодинамічних, фармакоекономічних
особливостей;
УМ5. Застосовувати знання з хімічних та фармацевтичних
технологій для впровадження у виробництво лікарських засобів
у різних лікарських формах;
КОМ1. Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову
комунікацію українською та іноземною мовами;
КОМ2. Здатність до використання різноманітних методів, зокрема
сучасних інформаційних технологій, для ефективного
спілкування на професійному та соціальному рівнях;
АіВ1. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати
відповідні рішення;
АіВ2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж
усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових
фахових знань;
АіВ3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи,
самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з
дотриманням вимог професійної етики;
АіВ4. Здатність демонструвати розуміння основних фахових засад,
охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити:
Промислова технологія фармацевтичних виробництв, ч.1, ч.2; Моделювання і проектування хіміко-фармацевтичних підприємств в системі GMP; Економіка хіміко-фармацевтичних підприємств; Наукові аспекти технології ветеринарних і біомедпрепаратів; Професійна та цивільна безпека. Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
кореквізити:
Захист магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Обгрунтування теми та мети магістерської кваліфікаційної роботи. Огляд літературних даних. Основна частина, що включає обгрунтування вибору методів отримання нових сполук. Експериментальна частина. Розрахункова частина. Проектування принципової апаратурно-технологічної схеми. Економічна частина. Висновки. Список використаної літератури. Додатки (презентація).
Опис: Анотація. Вступ. Огляд літературних даних. Основна частина, що включає обгрунтування вибору методів отримання нових сполук. Експериментальна частина. Розрахункова частина. Проектування принципової апаратурно-технологічної схеми. Економічна частина. Висновки. Список використаної літератури. Додатки (презентація).
Методи та критерії оцінювання: Попередній захист магістерської кваліфікаційної роботи
Критерії оцінювання результатів навчання: Магістерську кваліфікаційну роботу оцінюють за такими критеріями:
- відповідність роботи поставленому завданню;
- актуальність теми роботи;
- оцінка змісту усіх розділів роботи;
- обґрунтованість прийнятих у роботі технічних рішень;
- повнота огляду науково-технічної літератури та вміння її цитувати;
- науково-технічний рівень та якість розрахунків;
- оцінка обґрунтування змісту і якості пред’явленого комплексу конструкторсько-технологічної та іншої документації;
- оцінка правильності використання стандартів, інших нормативних документів;
- оцінка стилю та грамотності викладення пояснювальної записки, відповідність її оформлення до вимог стандартів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Технологічне обладнання біотехнологічної і фармацевтичної промисловості: підручник [для вищ. навч. закл.] / Стасевич М.В., Милянич., А.О., Стрельников Л.С., Крутських Т.В, Бучкевич І.Р., Зайцев О.І., Гузьова., І.О., Стрілець О.П., Гладух Є.В., Новіков В.П. – Львів: «Новий Світ-2000», 2018. –410 с.
2. Обладнання технологічних процесів фармацевтичних та біотехнологічних виробництв: навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад. / М. В. Стасевич, А. О. Милянич, І. О. Гузьова [та ін.]; за ред. В. П. Новікова. — Вид. 2-ге, стереотип. — Вінниця: Нова Книга, 2016. — 408 с.
3. Процеси і апарати хіміко-фармацевтичної промисловості. Навч посібник для фарм і хім спец. / Сидоров Ю.І., Чуєшов В.І., Новіков В.П. - Вінниця: Нова Книга, 2009. -816 с.
4. Сидоров Ю.I., Влязло Р.Й., Новiков В.П. Процеси і апарати мікробіологічної тa фармацевтичної промисловості. / Львів: Iнтелект-Захiд, 2008. — 737 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).