Технології корпоративного PR

Спеціальність: Міжнародна інформація
Код дисципліни: 6.291.02.O.040
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Міжнародна інформація
Лектор: кандидат політичних наук Дмитришин Н. М.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - знання наукових принципів та методології досліджень у сфері міжнародних відносин; - знання сучасного стану, закономірностей та основних тенденцій розвитку міжнародних відносин на регіональному та глобальному рівнях; - знання методів та засобів здійснення маніпулятивних інформаційних впливів через ЗМІ, Інтернет, соціальні мережі; - уміння визначати причини та передумови актуальних процесів у сфері міжнародних відносин та зовнішньої політики, насамперед тих, які стосуються Української держави; - уміння прогнозувати розвиток подій на міжнародній арені з використанням інформаційних технологій, зважаючи на існуючі закономірності; - уміння застосовувати одержані навики здійснення інформаційно-аналітичної діяльності для успішного виконання прикладних задач зі сфери міжнародних відносин; - здатність працювати в міжнародному та мультикультурному середовищі; - здатність діяти соціально відповідально, керуючись етичними міркуваннями; - здатність до адаптації та дії у новій ситуації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Соціальні медіаплатформи Іміджологія
Короткий зміст навчальної програми: Технології корпоративного PR – навчальна дисципліна, яка вивчається студентами напряму «Міжнародна інформація» з метою засвоєння матеріалу щодо історії зародження і розвитку корпоративного PR, його засад та принципів, набуття вмінь застосовувати методи, а також ознайомлення з сучасними тенденціями і можливими, найбільш ймовірними та бажаними майбутніми змінами в основних сферах даної діяльності. У межах дисципліни основну увагу зосереджено на вивченні таких питань і тем: загальнотеоретичні основи корпоративного PR, сучасні тенденції корпоративного PR.
Методи та критерії оцінювання: 1. Усне опитування. 2. Залікова робота.
Рекомендована література: 1. Тихомирова Є.Б. Корпоративні комунікації. - Посібник. - Луцьк: Вежа-Друк, 2013. - 216 с. 2. Шевченко О.В., Яковець А.В. PR: теорія і практика. Підручник – К.: Бізнесполіграф, 2011. – 464с. 3. Чумиков А.Н., Бочаров М.П. Связи с общественностью: теория и практика. - М., Дело, 2010, - 560c. 4. Персикова Т.Н. Корпоративная культура. - М.: Логос, 2011. - 286 с. 5. Чемякин Ю.В. Корпоративные СМИ: секреты эффективности. - Екатеринбург: Издательский дом «Дискурс Пи», 2006. - 184 с. 6. Редькіна О.С. (ред.) Корпоративна соціальна відповідальність: моделі та управлінська практика. - К.: Фарбований лист, 2011. - 480с. 7. Кричевский Н.А., Гончаров С.Ф. Корпоративная социальная ответственность. М.: Дашков и К, 2008 – 216с. 8. Благов Ю.Е. Корпоративная социальная ответственность. Эволюция концепции. М.: Высшая школа менеджмента, 2011. - 272с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).