Системний аналіз
Спеціальність: Транспортні технології (на автомобільному транспорті)
Код дисципліни: 6.275.03.E.047
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: к.т.н. Грицунь Олег Михайлович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ЗК 3. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні;
ЗК 6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність);
ЗК 13. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу
ФК 1. Здатність аналізувати та прогнозувати параметри і показники
функціонування транспортних систем та технологій з
урахуванням впливу зовнішнього середовища;
ФК 13. Здатність оцінювати плани та пропозиції щодо організації та
технології перевезень, складені іншими суб’єктами, та вносити
необхідні зміни, виходячи з техніко-експлуатаційних параметрів
та принципів функціонування об’єктів та пристроїв транспортної
інфраструктури, транспортних засобів.
ФКС. 1.3. Здатність управляти ланцюгами постачань та управління
запасами.
Результати навчання: 1. Досліджувати транспортні процеси, експериментувати, аналізувати та оцінювати параметри транспортних систем та технологій;
2. Формулювати, модифікувати, розробляти нові ідеї з удосконалення транспортних технологій;
3. Класифікувати та ідентифікувати транспортні процеси і системи. Оцінювати параметри транспортних систем. Виконувати системний аналіз та прогнозування роботи транспортних систем;
4. Оцінювати плани та пропозиції щодо організації та технології перевезень, складені іншими суб’єктами, та вносити необхідні зміни, виходячи з техніко-експлуатаційних параметрів та принципів функціонування об’єктів та пристроїв транспортної інфраструктури, транспортних засобів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи теорії транспортних процесів та систем
Короткий зміст навчальної програми: 1. Введення в теорію систем і системний аналіз.
2. Системи. Властивості й класифікація систем.
3. Основні етапи та методи системного аналізу.
4. Системний аналіз в економіці.
5. Системний аналіз організацій дорожнього руху.
Опис: 1. Скринінг інвестиційного проекту
2. Комерційний аналіз проекту.
3. Технічний аналіз проекту.
4. Екологічний аналіз проекту.
5. Інституційний аналіз проекту.
6. Соціальний аналіз проекту.
7 Фінансовий аналіз проекту.
8 Екологічний аналіз проекту.
9 Формування стадії ідентифікації інвестиційного проекту.
10 Розподіл діяльності за окремими стадіями проектного
циклу.
11 Показники ефективності інвестиційного проекту.
12 Інвестиційний проект щодо зниження собівартості
перевезення.
Методи та критерії оцінювання: • захист звітів до практичних в письмовій формі та оцінювання засвоєння лекційного матеріалу шляхом проведення контрольного заходу за тематикою лекцій у вигляді тесту (30%)
• складання екзаменаційної контрольної роботи з використанням віртуального-навчального середовища НУ «Львівська політехніка» (70%)
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з практичних робіт, усне опитування (40%)
• підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (60%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Анфилатов В.С. и др. Системный анализ в управлении. М.: Финансы и статистика, 2002.
2. Волкова В.Н., Денисов А.А. Основы теории систем и системного анализа. Учебник, издание 2. СПб.: Изд-во СПбГГУ, 1999.
3. Дивак М.П, Гладiй Г.М. Методичнi вказiвки до самостiйного вивчення роздiлу "Використання методiв iнтервального аналiзу для моделювання економiчних систем" курсу "Системний аналiз". Тернопiль, ТIНГ, 1994.
4. Калянов Г.Н. CASE - структурний системний аналіз. -М.:Лори 1996. 242.
5. Катренко А.В. Сиситемний аналіз об’єктів та процесів комп’ютеризації. Навчальний посібник. Львів, ?Новий світ-2000?, 2003. 424 с.
6. Перегудов Ф.И, Тарасенко Ф.П. Введение в системный анализ. М: Высшая школа, 1992.
7. Hawryszkiewych I.T. Introduction to system analysis and design. New York, 1992. 379р.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).