Тарифи і тарифні системи
Спеціальність: Транспортні технології (на автомобільному транспорті)
Код дисципліни: 6.275.03.E.055
Кількість кредитів: 3.50
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: Шраменко Наталія
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні:
1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК4).
Фахові:
1. Здатність оцінювати експлуатаційні, техніко-економічні, технологічні, правові, соціальні та екологічні складові організації перевезень (ФК8);
2. Здатність оптимізувати логістичні операції та координувати замовлення на перевезення вантажів від виробника до споживача, дотримуватись законів, правил та вимог систем управління якістю (ФК13);
3. Здатність організовувати та управляти перевезеннями вантажів (на автомобільному транспорті) (ФК16).
Фахові компетентості професійного спрямування (ФКС):
1. Здатність загального управління проектами у транспортних системах (ФКС 1.14)
Результати навчання: ПРН19 - Пояснювати експлуатаційну, техніко-економічну, технологічну, правову, соціальну та екологічну ефективність організації перевезень
ПРН17 - Розробляти ланцюги постачань та оцінювати їх ефективність. Установлювати зв’язки між різними ланцюгами постачань. Визначення функцій логістичних центрів. Аналізувати особливості супутніх інформаційних і фінансових потоків
ПРН8 - Розробляти, проектувати, управляти проектами у сфері транспортних систем та технологій
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пасажирські перевезення
Вантажні перевезення
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення цієї навчальної дисципліни студент набуває теоретичних та практичних знань і навиків щодо процесів формування тарифів на перевезення на автомобільному транспорті. Отримує уявлення про методи ціноутворення. Вчиться застосовувати отримані знання при на практиці.
Опис: Ціна. Ціноутворення. Методи ціноутворення. Ціноутворення на транпсорті. Основи формування тарифів на транспорті. Транспортні тарифи на вантажні перевезення автомобільним транспортом. Встановлення тарифів та призначення дотацій на пасажирські перевезення автомобільним транспортом. Собівартість транспортних послуг. Тарифна політика АТП на ринку транспортних послуг. Правове регулювання у сфері тарифоутворення.
Методи та критерії оцінювання: - письмові звіти з практичних робіт, усне опитування, контрольна робота;
- підсумковий контроль (80%, контрольний захід, залік): письмово-усна форма (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: - поточний контроль - 20 балів
- заліковий контроль - 80 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Житенко О.В., Ройко Ю.Я., Бойків М.М. Тарифи і тарифні системи. Конспект лекцій для студентів базового напряму 6.070101 «Транспортні технології». – Львів: Видавництво «Ліга- прес», 2014. – 146 сБ.А.Мандзій, Р.І.Желяк. Основи теорії сигналів. - Львів: ВД “Ініціатива”, 2008. – 240 с.
2. Нагорний Є.В. Комерційна робота на автомобільному транспорті /Є.В. Нагорний, Н.Ю. Шраменко: підручник. – Харків: ХНАДУ, 2010. – 324с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).