Корпоративна культура в сфері підприємництва

Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 7.076.01.O.007
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: д.е.н., проф.Олександра Фарат
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни та результати навчання: формування у студентів теоретичних та прикладних знань щодо сутності поняття корпоративної культури, методів діагностики та корекції, використання корпоративної культури для зміцнення іміджу підприємства та поліпшення його цілісності.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: загальних: ЗК 1. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК 4. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). фахових: СК 3. Здатність до ефективного управління діяльністю суб’єктів господарювання в сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: РН1. Вміти адаптуватися та проявляти ініціативу і самостійність в ситуаціях, які виникають в професійній діяльності. РН4. Застосовувати бізнес-комунікації для підтримки взаємодії з представниками різних професійних груп. РН6. Вміти розробляти та впроваджувати заходи для забезпечення якості виконуваних робіт і визначати їх ефективність. РН9. Розробляти і приймати рішення, спрямовані на забезпечення ефективності діяльності суб’єктів господарювання у сфері підприємницької, торговельної та/або біржової діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Соціально-економічний аналіз підприємницького середовища Кореквізити: Стратегія і тактика поведінки на товарних ринках
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна «Корпоративна культура в сфері підприємництва» є обов’язковою навчальною дисципліною і спрямована на формування у студентів теоретичних та прикладних знань щодо сутності поняття корпоративної культури, методів діагностики та корекції, використання корпоративної культури для зміцнення іміджу підприємства та поліпшення його цілісності.
Опис: Тема 1. Сутність корпоративної культури, її функції та завдання Основні завдання корпоративної культури Структура, види і функції корпоративної культури Складові концептуальної моделі корпоративної культури. Принципи формування корпоративної культури. Структура корпоративної культури. Тема 2. Зовнішні атрибути корпоративної культури Девізи, символи Організаційні обряди, ритуали, звичаї, традиції, легенди Мова як чинник і символічний код формування корпоративної культури та фінансової грамотності Тема 3. Роль і місце корпоративної культури в сфері підприємництва Системи менеджменту і корпоративна культура Креативний менеджмент і корпоративна культура – як модель інноваційного розвитку організації Фактор корпоративної культури у гармонізації відносин між суб’єктами ринку Тема 4. Взаємозв’язок корпоративної культури із системою управління персоналом організації Роль корпоративної культури в управлінні персоналом Різновиди переміщення спеціалістів і службовців в організації Тема 5. Культурні сценарії діяльності організації Культура мислення, спілкування Корпоративний імідж в системі культурного сценарію діяльності Тема 6. Фінансова грамотність у сфері підприємництва Основи фінансової грамотності Правила фінансової грамотності Правила розрахунку власного бюджету
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (100%): виконання практичного завдання, письмовий експрес-контроль, виконання підсумкової контрольної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: For the performance of all types of mandatory individual work (OIR), the maximum number of points is assigned according to the following criteria: timeliness of execution; self-sufficiency of execution; correctness of the methodology for solving the problem and the algorithm for its implementation; reliability of results; correspondence of units of measurement; reasoning for conclusions; compliance of the report with the established requirements.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Гах Й.М. Етика ділового спілкування: Навч. посібник. - К.: Центр навчальної літератури, 2012. - 160 с. 2.Герасимчук А.А., Тимошенко О.І. Етика та етикет. - К.: ЄУ. - 2011. - 350 с. 3.Дерлоу Дес. Ключові управлінські рішення. Технологія прийняття рішень: Пер. з англ. - К.: Наукова думка, 2011. - 242 с. 4.Зусін В.Я. Етика та етикет ділового спілкування: Навч. посібник. -2-е вид., перероб. і доп. - К.: Центр навчальної літератури, 2012. - 224 с. 5.Кубрак О.В. Етика ділового та повсякденного спілкування: Навч. посібник. - Суми: ВДТ Університетська книга, 2016. - 288 с. 6.Малахов В.Г. Етика: Курс лекцій. - К.: Либідь, 2010. - 304 с. 7.Мартыненко Н.М. Основы менеджмента: Учебник. - К.: Каравелла, 2013. - 496 с. 8.Палеха Ю.І. Ділова етика: Навчально-методичний посібник. - К.: ЄУФІМБ, 2012.- 250с. 9.Палеха Ю.І. Етика ділових відносин: Навч. Посібник. - К.: Кондор, 2010. - 356 с. 10.Сердюк О.Д. Теорія та практика менеджменту: Навч. посібник. - К.: Професіонал, 2014. - 432 с. 11.Статінова Н.П., Радченко С.Г. Етика бізнесу: Навч. посібник. - К.: КНТЕУ, 2010. - 280 с. 15. Фінансова грамотність : навч. посібник / авт. кол. ; за ред. д-ра екон. наук, проф. Т. С. Смовженко. – Вид. 2-ге, випр. і доп. – К., 2013. – 311 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).