Бізнес-діагностика підприємств інтернет-торгівлі
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 7.076.01.E.024
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: д.е.н., проф. Олександра Фарат
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
Інтегральні:
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та /або здійснення інновацій за невизначених умов і вимог.
загальні компетентності:
ЗК 2. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК 5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків
спеціальні компетентності:
СК 3. Здатність до ефективного управління діяльністю суб’єктів господарювання в сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності.
СК 4. Здатність до вирішення проблемних питань і прийняття управлінських рішень у професійній діяльності
фахові професійного спрямування:
ФКС3.3. Здатність реалізації комплексного підходу до аналітичної оцінки економічної і фінансової діяльності підприємства інтернет-торгівлі за умов експрес та поглибленої діагностики.
Результати навчання: РН2. Визначати, аналізувати проблеми підприємництва, торгівлі і біржової діяльності та розробляти заходи щодо їх вирішення.
РН8. Оцінювати продукцію, товари, послуги, а також процеси, що відбуваються в підприємницьких, торговельних та/або біржових структурах, і робити відповідні висновки для прийняття управлінських рішень.
РН9. Розробляти і приймати рішення, спрямовані на забезпечення ефективності діяльності суб’єктів господарювання у сфері підприємницької, торговельної та/або біржової діяльності
РНС3.2. Вміти ефективно організовувати та керувати процесами купівлі та продажу товарів за допомогою Інтернет-технологій, включаючи навички управління інформаційними потоками та взаємодії з клієнтами в глобальній мережі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
Економічне прогнозування ефективності діяльності в сфері підприємництва і торгівлі
Корпоративна культура в сфері підприємництва
Кореквізити:
Бізнес-моделі підприємств інтернет-торгівлі екзамен
Інформаційні технології електронного бізнесу
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна «Бізнес-діагностика підприємств інтернет-торгівлі» є обов’язковою навчальною дисципліною і спрямована на засвоєння і розуміння суті бізнес-діагностики підприємств інтернет-торгівлі, розуміти методи ведення бізнесу підприємств Інтернет-торгівлі, проводити Діагностика використання підприємствами Інтернет-торгівлі SMM, знати процедуру відкриття Інтернет – магазину в Україні та правила перевірки його діяльності.
Опис: Тема 1. Основи бізнес діагностики підприємства
Поняття бізнес-діагностики підприємства.
Методологічні засади щодо проведення бізнес-діагностики
Сфери дослідження бізнес-діагностики діяльності підприємства
Тема 2. Методи ведення бізнесу підприємств Інтернет-торгівлі
Інтернет –торгівля як елемент сучасної ринкової інфраструктури
Проблеми входженню електронної комерції України до світової системи Інтернет-торгівлі. Основні категорії бізнесу в Інтернеті.
Методи ведення бізнесу підприємств Інтернет-торгівлі.
Розрахунок рейтингів Інтернет –магазинів України
Тема 3. Діагностика потенціалу бізнесу підприємств інтернет-торгівлі
Основні фінансові проблеми бізнесу.
Інформаційне забезпечення фінансової діагностики бізнесу. Методологічні основи фінансової діагностики бізнесу.
Системи фінансового аналізу бізнесу.
Тема 4. Діагностика використання підприємствами Інтернет-торгівлі SMM
Характеристика маркетингу у соціальних мережах та Інтернет-Платформах.
Основні вимоги до SMM-фахівця.
Показники SMM діагностики діяльності Інтернет-підпримств 2
Тема 5. Діагностика економічної безпеки підприємства інтернет-торгівлі
Державний контроль бізнесу підприємств Інтернет-торгівлі України
Огляд процедури відкриття Інтернет – магазину в Україні
Правила перевірки діяльності Інтернет-магазинів
Вплив держави на неналежне ведення бізнесу підприємств Інтернет-торгівлі
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (40 балів): виконання та захист практичних завдань, виконання та захист лабораторних завдань.
Підсумковий контроль (60 балів) : усна компонента, підсумковий тестовий контроль
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни проводиться у відповідності до Положення «Про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання здобувачів вищої освіти» (Редакція 2), що затверджене Ректором Національного університету «Львівська політехніка» 10 липня 2024 р.
За виконання усіх видів обов’язкових індивідуальних робіт (ОІР) виставляють максимальну кількість балів за такими критеріями: своєчасність виконання; самостійність виконання; правильність методики вирішення завдання та алгоритму її реалізації; достовірність результатів; відповідність одиниць вимірювання; аргументованість висновків; відповідність звіту встановленим вимогам.
ОЦІНЮВАННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ:
2 бали - студент вірно виконав практичне завдання згідно методичних рекомендацій та вміло дав відповіді на додаткові питання, які торкаються виконання практичного завдання;
1 бал - студент частково вірно виконав практичне завдання згідно методичних рекомендацій, проте давав поверхневі відповіді на додаткові питання.
0 балів - студент мінімально виконав практичне завдання згідно методичних рекомендацій, давав не вірні відповіді на додаткові питання балів.
ОЦІНЮВАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ:
5 балів - робота виконана без жодних помилок, з чіткою логікою і структурою. - всі завдання повністю розкриті, відповіді є глибокими та детальними. - використані додаткові джерела або теоретичні знання, які демонструють високий рівень розуміння матеріалу. - присутній самостійний аналіз і аргументація, що показує критичне мислення. - оформлення роботи акуратне та відповідає всім вимогам (стилістика, орфографія, граматика на відмінному рівні).
4 бали - робота майже без помилок, незначні помилки або неточності, які не впливають на загальну якість. - основні завдання виконані повністю, але відсутній глибокий аналіз або додаткові джерела. - відповіді чіткі та логічні, але можливі окремі незначні прогалини в аргументації. - структура роботи зрозуміла, проте є незначні недоліки у викладенні матеріалу. - оформлення роботи хороше, але можуть бути поодинокі помилки в стилістиці або граматиці.
3 бали - у роботі допущені суттєві помилки, які впливають на правильність виконання завдань. - не всі завдання виконані, або їх виконання поверхневе. - відповіді містять значні логічні прогалини або неправильну інтерпретацію матеріалу. - робота має проблеми з логікою викладення, відсутня структура. - оформлення роботи не відповідає вимогам (багато граматичних або стилістичних помилок).
2 бали - більшість завдань виконані неправильно або взагалі не виконані. - відповіді нечіткі, невірно інтерпретовані або не розкриті. - в роботі спостерігаються серйозні логічні, структурні та аргументаційні помилки. - відсутність або недотримання базових вимог до оформлення роботи (багато граматичних і орфографічних помилок).
1 бал - робота виконана з грубими помилками, що свідчить про відсутність розуміння теми. - завдання не виконані або виконані невірно. - робота хаотична, відсутні логіка, структура та аргументація. - оформлення роботи не відповідає жодним вимогам.
ОЦІНЮВАННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ:
8 балів - здобувач виконав лабораторну роботу у повному обсязі із правильними розрахунками та дав правильні відповіді на запитання
6 балів - допущені незначні помилки у розрахунках лабораторної роботи;
4 бали – здобувач не зумів відповісти на усі запитання, робота виконана не в повному обсязі;
2 бали - значні помилки у розрахунках та відповідях на запитання.
ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ
складається з 50 тестових завдань ,правильна відповідь на яке дозволяє отримати 1 бал.
УСНА КОМПОНЕНТА включає 5 понятійних запитань, правильна відповідь на яке дозволяє отримати 2 бали.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Довбня С.Б.Ігнашкіна Т.Б., Гончарук О.В. Економічна діагностика. Частина 1: Навч. посібник. – Дніпро: НМетАУ, 2019. – 111 с.
2. Довбня С.Б. Ігнашкіна Т.Б., Гончарук О.В. Економічна діагностика. Частина 2: Навч. посібник. – Дніпро: НМетАУ, 2019. – 133 с.
3. Кавун-Мошковська О.О. Торговельні мережі : підручник / О. О. Кавун-Мошковська. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. – 488 с.
4. Побоченко Л.М. Розвиток e-commerce на прикладі інтернет-крамниці Аmazon / Л.М. Побоченко, О.С. Сабатін // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». – 2017. – Том 2. – Вип. (24). – С.38-46. 20.
5. Побоченко Л.М. Розвиток інтернет-торгівлі в Україні під впливом світових тенденцій / Л.М. Побоченко, О.С. Сабатін // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – №6 (11). – С. 9-14.
6. Сидоренко К.В. Електронна логістика: роль та перспективи розвитку в Україні / К. В. Сидоренко, К. І. Янченкова // Сучасні проблеми глобалізаційних процесів у світовій економіці: ХІІ міжнар. наук.-практ. конф., 11 листопада 2019 р.: тези доп. – К., 2019. – С. 182-184.
7. Сак Т.В., Ховхалюк Д.О. Електронна торгівля в Україні: стан, тенденції, перспективи розвитку // Маркетинг і цифрові технології. – 2020. – Т. 4. – № 3. – С. 73-85.
8. Скрипник Н.Є. Особливості розвитку інтернет-торгівлі у світовому просторі / Н.Є. Скрипник, Т.С. Панасюк // Східна Європа: Економіка, бізнес та управління. – 2018. – Вип. 6 (17). – С. 310-316.
9. Криша В.В., Колєснік А.Р., Гессен А.Є. Ефективність діяльності підприємств в умовах розвитку електронних ринків // Молодий вчений. 2017. № 5. С. 642-646.
10. Юринець З.В. Інноваційні технології та інструменти розвитку сфери торгівлі // Науковий вісник НЛТУ України. 2016. Вип. 26.2. C. 125-129
11. Атюшкіна В. В., Бурно Я. В., Галгаш Р. А. Економічна діагностика: Навчальний посібник. Київ: Аграр Медіа Груп, 2018. 234 с. URL: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2148
12. Бізнес-діагностика підприємств інтернет-торгівлі: методичні рекомендації до виконання ккурсового проекту для студентів спеціальності 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" / уклад.: О.В.Фарат. -Львів: Видавництво Львівської політехніки,2023. -20с.
13. Кіндрацька Г. І., Загородній А. Г., Кулиняк Ю. І. Аналіз господарської діяльності: підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. 320 с. URL: https://www.twirpx.com/file/3291914/
14. Фарат О. В., Ковальчук Ю. І. Характеристика ознак, що впливають на розвиток механізмів тактичного управління в діяльності суб’єктів е-бізнесу [Електронний ресурс] // Економіка та суспільство. – 2023. – Вип. 54.
15. Фарат О. В. Тенденції функціонування інтернет-магазинів в Україні під час військового стану // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Полтава, 30–31 березня 2023 р. : у 2 ч. – 2023. – C. 766–768.
16. Фарат О. Технологія реалізації організаційних рішень із забезпечення конкурентоспроможності суб’єктів підприємництва // Сталий розвиток – стан та перспективи : матеріали ІІ Міжнародного наукового симпозіуму SDEV‘2020, 12–15 лютого 2020 року, Львів-Славське, Україна. – 2020. – C. 305–306.
17. Фарат О. В., Генсецький Д. А. Стимулювання розвитку підприємницьких структур в Україні // Сталий розвиток – стан та перспективи : матеріали міжнародного наукового симпозіуму SDEV'2018 (28 лютого – 3 березня 2018 року, Львів-Славське, Україна). – 2018. – С. 228–230.
18. Фарат О. В. Розбудова інформаційного суспільства як елемент реформування економіки України // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я : тези доповідей XXVI Міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2018 (Харків, 16–18 травня 2018 р.) : у 4 ч. – Ч. 3. – 2018. – C. 273.
19. Фарат О.В., Русин-Гриник Р Р., Бахор О.Р., Калінін І. Є. Характеристика цінностей циркулярної економіки // Grundlagen der modernen wissenschaftlichen Forschung : der Sammlung wissenschaftlicher Arbeiten «??ГO?» zu den Materialien der V internationalen wissenschaftlich-praktischen Konferenz, Zurich, 27. Oktober, 2023. – 2023. – C. 23–24.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Бізнес-діагностика підприємств інтернет-торгівлі (курсовий проєкт)
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 7.076.01.E.027
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: д.е.н., професор Фарат Олександра
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
Інтегральні:
Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та /або здійснення інновацій за невизначених умов і вимог.
загальні компетентності:
ЗК 2. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК 5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків
спеціальні компетентності:
СК 3. Здатність до ефективного управління діяльністю суб’єктів господарювання в сфері підприємництва, торгівлі та/або біржової діяльності.
СК 4. Здатність до вирішення проблемних питань і прийняття управлінських рішень у професійній діяльності
фахові професійного спрямування:
ФКС3.3. Здатність реалізації комплексного підходу до аналітичної оцінки економічної і фінансової діяльності підприємства інтернет-торгівлі за умов експрес та поглибленої діагностики.
Результати навчання: РН2. Визначати, аналізувати проблеми підприємництва, торгівлі і біржової діяльності та розробляти заходи щодо їх вирішення.
РН8. Оцінювати продукцію, товари, послуги, а також процеси, що відбуваються в підприємницьких, торговельних та/або біржових структурах, і робити відповідні висновки для прийняття управлінських рішень.
РН9. Розробляти і приймати рішення, спрямовані на забезпечення ефективності діяльності суб’єктів господарювання у сфері підприємницької, торговельної та/або біржової діяльності
РНС3.3. Вміти здійснювати комплексну бізнес-діагностику підприємств інтернет-торгівлі, результати якої слугуватимуть основою для розроблення і впровадження ефективних господарських рішень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
Економічне прогнозування ефективності діяльності в сфері підприємництва і торгівлі
Корпоративна культура в сфері підприємництва
Кореквізити:
Бізнес-моделі підприємств інтернет-торгівлі екзамен
Інформаційні технології електронного бізнесу
Короткий зміст навчальної програми: Основні положення Інтернет-бізнесу. Організаційно- правове забезпечення електронного бізнесу. Формування моделі електронного бізнесу. Електронна комерція. Електронні ринки. Інтерактивне банківське обслуговування та системи електронних платежів. Маркетинг в електронному бізнесі. Управління взаєминами із покупцями. Безпека електронного бізнесу. Оцінка ефективності систем електронного бізнесу. Перспективи розвитку електронного бізнесу
Опис: Видача завдання та основні рекомендації щодо написання курсового проекту
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (70 балів): виконання курсового проекту, підсумковий контроль (30 балів): захист курсового проекту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни проводиться у відповідності до Положення «Про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання здобувачів вищої освіти», що затверджене Ректором Національного університету «Львівська політехніка» 23 січня 2019 р.
За виконання усіх видів обов’язкових індивідуальних робіт (ОІР) виставляють максимальну кількість балів за такими критеріями: своєчасність виконання; самостійність виконання; правильність методики вирішення завдання та алгоритму її реалізації; достовірність результатів; відповідність одиниць вимірювання; аргументованість висновків; відповідність звіту встановленим вимогам.
Керівник оцінює курсову роботу за такими основними критеріями:
– ступінь відповідності змісту курсового проекту завданню;
– ступінь відповідності оформлення курсового проекту встановленим університетом вимогам (обсяг; зміст; оформлення титульного листа, рисунків, таблиць, діаграм, посилань, списку літератури тощо);
– логічність побудови роботи в цілому та в межах окремих розділів;
– масштаби представлення в роботі сучасних досліджень даної проблематики, критичність аналізу публікацій та підходів, представлених в літературі та інших інформаційних джерелах;
– ступінь повноти та деталізації при розкритті основних аспектів курсового проекту;
– наявність фактичного матеріалу, в тому числі первинного, зібраного студентом, масштаби та доцільність його використання.
– ступінь новизни статистичного та іншого фактичного матеріалу, що використано в курсовій роботі;
– ступінь використання сучасних інструментів аналізу;
– наявність розрахунків, проведених студентом, ступінь їх обґрунтованості;
– наявність та ступінь обґрунтованості рекомендацій та пропозицій, викладених в роботі відображаючих власний погляд студента.
Уніфікація системи оцінювання курсового проекту студентів за 100-бальною шкалою, при якій на максимальну оцінку 60 балів може оцінити керівник за виконання роботи; на 40 балів – комісія на захисті курсового проекту.
Оцінювання виконання курсового проекту (максимум 70 балів):
1. Відповідність змісту курсового проекту темі та затвердженому плану (10 балів): 0 - зміст жодного із розділів курсового проекту не відповідає затвердженому плану; 5 - зміст одного розділу курсового проекту відповідає затвердженому плану;
10 - зміст усіх розділів курсового проекту відповідає затвердженому плану.
2. Правильність представлення результатів та якість їх інтерпретації (30 балів) : 0 - використані методи не відображають мету та завдання курсового проекту; 10 - обрані методики відображають мету та завдання, але аналіз результатів поверховий, не застосовано методів математичної статистики; 20 - адекватно підібрані методи та грамотно проведені дослідження, кількісний і якісний аналіз поверховий, методи математичної статистики застосовані, але їх аналіз неповний; 30 - адекватно підібрані методи та грамотно проведені дослідження, ґрунтовний кількісний і якісний аналіз з використанням методів математичної статистики, обґрунтована власна думка, запропоновані практичні рекомендації.
3. Відповідність оформлення курсового проекту встановленим вимогам (10 балів): 0 - текст курсового проекту оформлено з суттєвими порушеннями встановлених вимог; 5 - текст курсового проекту оформлено з незначними порушеннями;
10 - текст курсового проекту оформлено відповідно до вимог.
4. Наявність елементів творчого пошук, виклад і обґрунтування власної думки (20 балів): 0 - у роботі відсутні елементи творчого пошуку та обґрунтування власної думки; 10 - частково присутні елементи творчого пошуку та/чи обґрунтовано власну думку; 20 - у роботі наявні елементи творчого пошуку та обґрунтована власна думка.
Оцінювання захисту курсового проекту (максимум 30 балів):
1. Розуміння основних складових, етапів курсового проекту (10 балів): 0 - студент не може пояснити тему, мету дослідження;
5- доцільність обрання теми зрозуміла, а формулювання мети та завдань не переконує слухачів у знаннях студента; 8 - усі розділи відповідають темі роботи, методи емпіричного дослідження підібрані неадекватно; студент розуміє доцільність обрання саме такої проблематики, формулює основні складові роботи
10 - усі розділи курсового проекту відповідають темі, адекватно підібрані методи емпіричного дослідження, студент розуміє перспективність та актуальність досліджуваної теми, важливість результатів.
2. Виступ студента на захисті та якість презентації виступу (10 балів) : 0 - виступ студента без презентації;
5 - виступ студента неповний, порушена логічна побудова, презентація не відповідає вимогам до неї і дуже велика;
8 - виступ студента аргументований, змістовний, логічно побудований, презентація гарна і якісна (можливі й інші види унаочнення, які використовує студент, хоч не обов‘язково), але студент не вклався у визначений час;
10 - виступ студента аргументований, змістовний, логічно побудований, презентація лаконічна, компактна і якісна (можливі й інші види унаочнення, але не обов‘язково), студент вклався у визначених йому для захисту 7 - 10 хвилин.
3. Повнота, глибина, обґрунтування відповідей на питання (10 балів) : 0 - студент не може дати відповідь на поставлене запитання; не може сформулювати підсумків роботи;
5 - студент дає неповні, поверхневі, неґрунтовні відповіді;
10 - студент дає повні, глибокі, обґрунтовані відповіді на поставлені питання.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Довбня С.Б.Ігнашкіна Т.Б., Гончарук О.В. Економічна діагностика. Частина 1: Навч. посібник. – Дніпро: НМетАУ, 2019. – 111 с.
2. Довбня С.Б. Ігнашкіна Т.Б., Гончарук О.В. Економічна діагностика. Частина 2: Навч. посібник. – Дніпро: НМетАУ, 2019. – 133 с.
3. Кавун-Мошковська О.О. Торговельні мережі : підручник / О. О. Кавун-Мошковська. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2021. – 488 с.
4. Побоченко Л.М. Розвиток e-commerce на прикладі інтернет-крамниці Аmazon / Л.М. Побоченко, О.С. Сабатін // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». – 2017. – Том 2. – Вип. (24). – С.38-46. 20.
5. Побоченко Л.М. Розвиток інтернет-торгівлі в Україні під впливом світових тенденцій / Л.М. Побоченко, О.С. Сабатін // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – №6 (11). – С. 9-14.
6. Сидоренко К.В. Електронна логістика: роль та перспективи розвитку в Україні / К. В. Сидоренко, К. І. Янченкова // Сучасні проблеми глобалізаційних процесів у світовій економіці: ХІІ міжнар. наук.-практ. конф., 11 листопада 2019 р.: тези доп. – К., 2019. – С. 182-184.
7. Сак Т.В., Ховхалюк Д.О. Електронна торгівля в Україні: стан, тенденції, перспективи розвитку // Маркетинг і цифрові технології. – 2020. – Т. 4. – № 3. – С. 73-85.
8. Скрипник Н.Є. Особливості розвитку інтернет-торгівлі у світовому просторі / Н.Є. Скрипник, Т.С. Панасюк // Східна Європа: Економіка, бізнес та управління. – 2018. – Вип. 6 (17). – С. 310-316.
9. Криша В.В., Колєснік А.Р., Гессен А.Є. Ефективність діяльності підприємств в умовах розвитку електронних ринків // Молодий вчений. 2017. № 5. С. 642-646.
10. Юринець З.В. Інноваційні технології та інструменти розвитку сфери торгівлі // Науковий вісник НЛТУ України. 2016. Вип. 26.2. C. 125-129
11. Атюшкіна В. В., Бурно Я. В., Галгаш Р. А. Економічна діагностика: Навчальний посібник. Київ: Аграр Медіа Груп, 2018. 234 с. URL: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2148
12. Бізнес-діагностика підприємств інтернет-торгівлі: методичні рекомендації до виконання курсового проекту для студентів спеціальності 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність " / уклад.: О.В.Фарат. -Львів: Видавництво Львівської політехніки,2023. -20с.
13. Кіндрацька Г. І., Загородній А. Г., Кулиняк Ю. І. Аналіз господарської діяльності: підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. 320 с. URL: https://www.twirpx.com/file/3291914/
14. Фарат О. В., Ковальчук Ю. І. Характеристика ознак, що впливають на розвиток механізмів тактичного управління в діяльності суб’єктів е-бізнесу [Електронний ресурс] // Економіка та суспільство. – 2023. – Вип. 54.
15. Фарат О. В. Тенденції функціонування інтернет-магазинів в Україні під час військового стану // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Полтава, 30–31 березня 2023 р. : у 2 ч. – 2023. – C. 766–768.
16. Фарат О. Технологія реалізації організаційних рішень із забезпечення конкурентоспроможності суб’єктів підприємництва // Сталий розвиток – стан та перспективи : матеріали ІІ Міжнародного наукового симпозіуму SDEV‘2020, 12–15 лютого 2020 року, Львів-Славське, Україна. – 2020. – C. 305–306.
17. Фарат О. В., Генсецький Д. А. Стимулювання розвитку підприємницьких структур в Україні // Сталий розвиток – стан та перспективи : матеріали міжнародного наукового симпозіуму SDEV'2018 (28 лютого – 3 березня 2018 року, Львів-Славське, Україна). – 2018. – С. 228–230.
18. Фарат О. В. Розбудова інформаційного суспільства як елемент реформування економіки України // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я : тези доповідей XXVI Міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2018 (Харків, 16–18 травня 2018 р.) : у 4 ч. – Ч. 3. – 2018. – C. 273.
19. Фарат О.В., Русин-Гриник Р Р., Бахор О.Р., Калінін І. Є. Характеристика цінностей циркулярної економіки // Grundlagen der modernen wissenschaftlichen Forschung : der Sammlung wissenschaftlicher Arbeiten «??ГO?» zu den Materialien der V internationalen wissenschaftlich-praktischen Konferenz, Zurich, 27. Oktober, 2023. – 2023. – C. 23–24.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).