Аналітична хімія, частина 2

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.00.O.025
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Фізична, аналітична та загальна хімія
Лектор: проф. Шаповал П.Й.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Здобуття студентами теоретичних знань з аналітичної хімії та їх ознайомлення з методами якісного та кількісного визначення складу речовин
Завдання: - здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми хімічних технологій та інженерії, що передбачає застосування теорій та методів хімічних технологій та інженерії і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов. - здатність використовувати методи спостереження, опису, ідентифікації, класифікації об’єктів хімічної технології та промислової продукції.
Результати навчання: • обґрунтовано вибрати відповідний метод для вирішення конкретного завдання. • оцінювати аналітичні можливості методів. • вміти виконувати лабораторні дослідження в групі під керівництвом лідера. • мати навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. • кваліфіковано використовувати лабораторне аналітичне обладнання та прилади. • точно відтворювати методику за описом. • проводити метрологічну оцінку точності та правильності одержаних результатів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Загальна та Неорганічна хімія; • Фізика • Органічна хімія
Короткий зміст навчальної програми: Місце інструментальних методів аналізу в аналітичній хімії. Оптичні методи аналізу. Молекулярно-абсорбційний аналіз. Хроматографічні методи аналізу. Електрохімічні методи аналізу. Потенціометрія. Кондуктометрія. Кулонометрія. Радіохімічні методи аналізу.
Опис: 1. Емісійний спектральни аналіз 2. Молекулярно-абсорбцiйний аналізу 3. Хроматографiчні методи аналiзу 4. Електрохімiчнi методи аналiзу, їх класифікація (інверсійна вольтамперометрія, потенціометрія, кулонометрія, кондуктометрія)
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (25 %) • підсумковий контроль (75 %) – диференційований залік
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (ПК, 100 балів): Колоквіуми: 60 балів; Контрольна робота: 5 балів; Тест: 15 балів; Захист лабораторних робіт: 20 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Аналітична хімія та інструментальні методи аналізу. Д.І. Семенишин, М.М. Ларук: Видавництво Львівської політехніки, 2015.- 148 с. 2. Лурье Ю.Ю. Справочник по аналитической химии.- М.: Химия, 1989. – 448 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).