Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.11.O.058
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Хімії і технології неорганічних речовин
Лектор: Екзаменаційна комісія.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: -
Завдання: -
Результати навчання: Знати: - теоретичні основи технології виробництва хімічних речовин за темою роботи; - сучасні технології хімічного виробництва; - конструкції та принципи роботи сучасного обладнання та устаткування хімічних виробництв; - типові методики хіміко-технологічних розрахунків. Вміти: - узагальнювати дані, отримані в результаті лабораторних досліджень і вимірювань, з точки зору їх значимості, та співвіднести їх з відповідною теорією; - здійснювати вибір відповідного технологічного обладнання та графічно зображувати технологічний процес; - виконувати розрахунки технологічних процесів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Неорганічна хімія. • Фізична хімія. • Процеси та апарати хімічних виробництв. • Загальна хімічна технологія. • Теоретичні основи технології неорганічних речовин.
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська робота включає такі головні розділи: 1. Огляд наукової та науково-технічної літератури за темою роботи. 2. Теоретичні основи процесу. 3. Опис технологічної схеми виробництва. 4. Матеріальні та теплові розрахунки процесу. 5. Розрахунок основного обладнання. 6. Охорона праці. 7. Техніко-економічні розрахунки. 8. Висновки. 9. Список літератури. Для бакалаврської роботи з елементами наукових досліджень: 1. Опис експериментів: схеми установок, методики синтезів і досліджень, реактиви та мaтеріали. 2. Результати досліджень та їх обговорення.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: Рецензування роботи, відгук керівника, захист дипломної кваліфікаційної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: -
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: -
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.11.O.059
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Хімічна технологія силікатів
Лектор: професор Вахула Ярослав Іванович, професор Луцюк Ірина Володимирівна, доцент Боровець Зенон Іванович, доцент Семеген Роман Іванович, доцент Магорівська Галина Ярославівна
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: систематизація, закріплення та поглиблення теоретичних і практичних знань та вмінь зі спеціальності, отриманих студентом під час навчання; оволодіння сучасними методами проектування силікатних виробництв; прищеплення навиків самостійної роботи для розв’язання конкретних технологічних задач за використання наявної спеціальної і додаткової літератури, а також комп’ютерної техніки.
Завдання: Загальні компетентності: - здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;. - здатність спілкуватися іноземною мовою; - прагнення до збереження навколишнього середовища. Фахові компетентності: - здатність проектувати хімічні процеси з урахуванням технічних, законодавчих та екологічних обмежень; - здатність використовувати сучасні матеріали, технології і конструкції апаратів в хімічній інженерії; - здатність враховувати комерційний та економічний контекст при проектуванні хімічних виробництв; - здатність оформлювати технічну документацію, згідно з чинними вимогами.
Результати навчання: 1. Розробляти і реалізовувати проекти, що стосуються технологій та обладнання хімічних виробництв, беручи до уваги цілі, ресурси, наявні обмеження, соціальні та економічні аспекти та ризики. 2. Обирати і використовувати відповідне обладнання , інструменти та методи для вирішення складних задач хімічної інженерії, контролю та керування технологічних процесів хімічних виробництв. 3. Використовувати сучасні обчислювальну техніку, спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні технології для розв’язання складних задач і практичних проблем у галузі хімічної інженерії, зокрема, для розрахунків устаткування і процесів хімічних виробництв. 4. Забезпечити безпеку персоналу та навколишнього середовища під час професійної діяльності у сфері хімічної інженерії. 5. Обговорювати результати професійної діяльності з фахівцями та нефахівцями, аргументувати власну позицію. 6. Збір, інтерпретація та застосування даних. 7. Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово. 8. Управління складною технічною або професійною діяльністю чи проектами. 9. Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у непередбачуваних робочих та/або навчальних контекстах. 10. Здатність продовжувати навчання зі значним ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Технологія і обладнання виробництва кераміки. Технологія і обладнання виробництва скла. Технологія і обладнання виробництва в'яжучих речовин, частини 1 і 2
Короткий зміст навчальної програми: Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи передбачати розв’язання складного спеціалізованого завдання або практичної проблеми хімічних технологій та інженерії, що характеризується комплексністю та невизначеністю умов, із застосуванням теорій та методів хімії та хімічної інженерії. Кваліфікаційна робота включає аналіз сучасних проблем здійснення хіміко-технологічних процесів, вибір напрямів та методів вирішення проблеми або підвищення ефективності силікатних виробництв або підвищення якості кінцевих продуктів.
Опис: Структура основних, допоміжних цехів і підрозділів підприємства. Структура управління підприємством. Асортимент і характеристика продукції. Характеристики сировинних матеріалів та способи їх підготовки. Джерела постачання підприємства сировиною, газом, електроенергією, водою, теплом. Технологічний процес виробництва. Будова, принцип роботи, умови та режими експлуатації основного обладнання. Оптимізація та раціоналізації технологічних процесів виробництва. Системи контролю та стандартизації продукції. Техніко-економічні показники підприємства.
Методи та критерії оцінювання: пояснювальна записка та графічний матеріал до бакалаврської кваліфікаційної роботи
Критерії оцінювання результатів навчання: повний обсяг бакалаврської кваліфікаційної роботи
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Ящишин Й. М. Технологія скла : підруч. у 3-х част. / Й. М. Ящишин. – Львів : Видавництво “Бескид Біт”. – Ч. І : Фізика і хімія скла. – 2008. – 204 с.; Ч. ІІ : Технологія скляної маси. – 2004. – 250 с.; Ч. ІІІ : Технологія скляних виробів. – 2011 р. – 416 с. 2. В’яжучі матеріали: Підручник / Р. Ф. Рунова, Л. Й. Дворкін, О. Л. Дворкін, Ю. Л. Носовський – К. : Основа, 2012. – 448 с. 3. Хоменко О. С. Хімічна технологія кераміки та вогнетривів / О. С. Хоменко, Я. І. Кольцова. – Дніпропетровськ : ДВНЗ УДХТУ, 2014. – 192 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.12.O.085
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Органічна хімія
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.12.O.086
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Технологія органічних продуктів
Лектор: Державна екзаменаційна комісія
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Систематизація, закріплення та поглиблення теоретичних і практичних знань та вмінь зі спеціальності, отриманих студентом під час навчання; оволодіння сучасними методами проектування хімічних виробництв; прищеплення навиків самостійної роботи для розв’язання конкретних технологічних задач за використання наявної спеціальної і додаткової літератури, а також комп’ютерної техніки.
Завдання: Загальні компетентності: - здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;. - здатність спілкуватися іноземною мовою; - прагнення до збереження навколишнього середовища. Фахові компетентності: - здатність проектувати хімічні процеси з урахуванням технічних, законодавчих та екологічних обмежень; - здатність використовувати сучасні матеріали, технології і конструкції апаратів в хімічній інженерії; - здатність враховувати комерційний та економічний контекст при проектуванні хімічних виробництв; - здатність оформлювати технічну документацію, згідно з чинними вимогами.
Результати навчання: 1. Розробляти і реалізовувати проекти, що стосуються технологій та обладнання хімічних виробництв, беручи до уваги цілі, ресурси, наявні обмеження, соціальні та економічні аспекти та ризики. 2. Обирати і використовувати відповідне обладнання , інструменти та методи для вирішення складних задач хімічної інженерії, контролю та керування технологічних процесів хімічних виробництв. 3. Використовувати сучасні обчислювальну техніку, спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні технології для розв’язання складних задач і практичних проблем у галузі хімічної інженерії, зокрема, для розрахунків устаткування і процесів хімічних виробництв. 4. Забезпечити безпеку персоналу та навколишнього середовища під час професійної діяльності у сфері хімічної інженерії. 5. Обговорювати результати професійної діяльності з фахівцями та нефахівцями, аргументувати власну позицію. 6. Збір, інтерпретація та застосування даних. 7. Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово. 8. Управління складною технічною або професійною діяльністю чи проектами. 9. Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у непередбачуваних робочих та/або навчальних контекстах. 10. Здатність продовжувати навчання зі значним ступенем автономії. Знати: - теоретичні основи технології виробництва хімічних речовин за темою роботи; - сучасні технології хімічного виробництва; - конструкції та принципи роботи сучасного обладнання та устаткування хімічних виробництв; - типові методики хіміко-технологічних розрахунків. Вміти: - узагальнювати дані, отримані в результаті лабораторних досліджень і вимірювань, з точки зору їх значимості, та співвіднести їх з відповідною теорією; - здійснювати вибір відповідного технологічного обладнання та графічно зображувати технологічний процес; - виконувати розрахунки технологічних процесів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Процеси та апарати хімічних виробництв Основи автоматизованого проектування обладнання хімічних виробництв Математичне моделювання та оптимізація об'єктів хімічної технології Розрахунок і конструювання апаратів хімічних виробництв і підприємств будівельних матеріалів Енерготехнологія хіміко-технологічних процесів Машини та устаткування галузі
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська кваліфікаційна робота включає такі головні розділи: 1. Огляд наукової та науково-технічної літератури за темою роботи. 2. Теоретичні основи процесу. 3. Опис технологічної схеми виробництва. 4. Матеріальні та теплові розрахунки процесу. 5. Розрахунок основного обладнання. 6.Охорона праці. 7. Техніко-економічні розрахунки. 8. Висновки. 9. Список літератури. Для бакалаврської роботи з елементами наукових досліджень: 1. Опис експериментів: схеми установок, методики синтезів і досліджень, реактиви та мaтеріали. 2. Результати досліджень та їх обговорення.
Опис: Бакалаврська кваліфікаційна робота включає такі головні розділи: 1. Огляд наукової та науково-технічної літератури за темою роботи. 2. Теоретичні основи процесу. 3. Матеріальні розрахунки процесу 4. Опис технологічної схеми виробництва. 5. Розрахунок основного обладнання. 6. Теплові розрахунки основного реактора. 7. Будівельна частина. 8.Охорона праці. 9. Техніко-економічні розрахунки. 10. Висновки. 11. Список літератури. Для бакалаврської роботи з елементами наукових досліджень: 1. Опис експериментів: схеми установок, методики синтезів і досліджень, реактиви та мaтеріали. 2. Результати досліджень та їх обговорення.
Методи та критерії оцінювання: Рецензування роботи, відгук керівника, захист дипломної кваліфікаційної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: 94 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 74 балів – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 64 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час захисту. Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 94 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 74 балів – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 64 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час захисту.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Адельсон С.В., Вишнякова Т.П., Паушкин Я.М. Технология нефтехимического синтеза: Учеб. пособие для вузов. – М.: Химия, 1985. – 607 с. 2. Альперт Л.З. Основы проектирования химических установок: Учеб. пособие для учащихся химико-механич. спец. техникумов. – 4-е изд. перераб. и доп. – М.: Высшая шк., 1989. – 304 с. 3. Белов П.С. Основы технологии нефтехимического синтеза. – М.–Л.: Химия, 1965. – 377 с. 4. Бретшнайдер С.Т. Свойства газов и жидкостей. Инженерные методы расчета. – М.-Л.: Химия, 1966. – 536 с. 5. Варгафтик Н.Б. Справочник по теплофизическим свойствам газов и жидкостей. – М.: Наука, 1972. – 720 с. 6. Гороновский И.Т., Назаренко Ю.П., Некряч Е.Ф. Краткий справочник по химии. – К.: Наук. думка, 1987. – 829 с. 7. Гринберг Я.И. Проектирование химических производств. – М.: Химия, 1970. – 268 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.12.O.087
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Хімічна технологія переробки нафти та газу
Лектор: Державна екзаменаційна комісія
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: a
Завдання: a
Результати навчання: Знати: - теоретичні основи технології виробництва хімічних речовин за темою роботи; - сучасні технології хімічного виробництва; - конструкції та принципи роботи сучасного обладнання та устаткування хімічних виробництв; - типові методики хіміко-технологічних розрахунків. Вміти: - узагальнювати дані, отримані в результаті лабораторних досліджень і вимірювань, з точки зору їх значимості, та співвіднести їх з відповідною теорією; - здійснювати вибір відповідного технологічного обладнання та графічно зображувати технологічний процес; - виконувати розрахунки технологічних процесів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Процеси та апарати хімічних виробництв Основи автоматизованого проектування обладнання хімічних виробництв Математичне моделювання та оптимізація об'єктів хімічної технології Розрахунок і конструювання апаратів хімічних виробництв Енерготехнологія хіміко-технологічних процесів Машини та устаткування галузі
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська кваліфікаційна робота включає такі головні розділи: 1. Огляд наукової та науково-технічної літератури за темою роботи. 2. Теоретичні основи процесу. 3. Опис технологічної схеми виробництва. 4. Матеріальні та теплові розрахунки процесу. 5. Розрахунок основного обладнання. 6.Охорона праці. 7. Техніко-економічні розрахунки. 8. Висновки. 9. Список літератури. Для бакалаврської роботи з елементами наукових досліджень: 1. Опис експериментів: схеми установок, методики синтезів і досліджень, реактиви та мaтеріали. 2. Результати досліджень та їх обговорення.
Опис: a
Методи та критерії оцінювання: Рецензування роботи, відгук керівника, захист дипломної кваліфікаційної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: a
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: -
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.13.O.112
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Хімічна інженерія
Лектор: Екзаменаційна комісія
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання проектного або науково-дослідного завдання за напрямком "Хімічні технології та інженерія"
Завдання: ЗК1. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК4. Здатність працювати самостійно і в команді. ЗК5. Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. ФК1. Здатність досліджувати, класифікувати і аналізувати показники якості хімічної продукції, технологічних процесів і обладнання хімічних виробництв. ФК2. Здатність організовувати і управляти хіміко-технологічними процесами в умовах промислового виробництва та в науково-дослідних лабораторіях з урахуванням соціальних, економічних та екологічних аспектів. ФК3. Здатність використовувати результати наукових досліджень і дослідно-конструкторських розробок для вдосконалення існуючих та/або розробки нових технологій і обладнання хімічних виробництв. ФК4. Здатність використовувати сучасне спеціальне наукове обладнання та програмне забезпечення при проведенні експериментальних досліджень і здійсненні дослідно-конструкторських розробок у сфері хімічних технологій та інженерії. ФК5. Володіння навиками роботи у спеціалізованому програмному забезпеченні, призначеному для комп’ютерного та (або) чисельного моделювання, інженерного аналізу та автоматизованої конструкторської підготовки промислового обладнання хімічних виробництв та супутніх технологічних процесів. ФК6. Здатність організувати роботу виробничого підрозділу і управляти технологічними процесами хімічних виробництв з урахуванням вимог техніки безпеки та охорони праці.
Результати навчання: Знати: - теоретичні основи технології виробництва хімічних речовин за темою роботи; - сучасні технології хімічного виробництва; - конструкції та принципи роботи сучасного обладнання та устаткування хімічних виробництв; - типові методики хіміко-технологічних розрахунків. Вміти: - узагальнювати дані, отримані в результаті лабораторних досліджень і вимірювань, з точки зору їх значимості, та співвіднести їх з відповідною теорією; - здійснювати вибір відповідного технологічного обладнання та графічно зображувати технологічний процес; - виконувати розрахунки технологічних процесів
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Фізика Процеси та апарати хімічних виробництв Основи автоматизованого проектування обладнання хімічних виробництв Математичне моделювання та оптимізація об'єктів хімічної технології Розрахунок і конструювання апаратів хімічних виробництв і підприємств будівельних матеріалів Енерготехнологія хіміко-технологічних процесів Машини та устаткування галузі
Короткий зміст навчальної програми: 1. Огляд наукової та науково-технічної літератури за темою роботи. 2. Наково-теоретичні основи процесу. 3. Опис технологічної схеми виробництва. 4. Характеристика робочих середовищ. 5. Матеріальні та теплові розрахунки процесу. 6. Розрахунок основного та допоміжного обладнання. 7. Охорона праці. 8. Техніко-економічні розрахунки. 9. Висновки. 10. Список літератерних джерел.
Опис: Бакалаврська кваліфікаційна робота включає такі розділи: 1 Науково-теоретичні основи. 2 Технологічна частина. 3 Економічна частина. 4. Охорона праці. Висновки. Список використаних джерел літератури. Анотація. Додатки.
Методи та критерії оцінювання: Рецензування роботи, відгук керівника, захист дипломної кваліфікаційної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Контроль виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи керівником і консультантами
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Література за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.13.O.113
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Хімічна технологія переробки пластмас
Лектор: Викладачі кафедри, Державна екзаменаційна комісія
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Атестація кваліфікаційної роботи у формі публічного захисту
Завдання: 1)Детальне вивчення одного з основних технологічних процесів переробки пластмас чи еластомерів, які є на підприємстві, згідно теми БКР. 2)Детальне вивчення технологічного обладнання (основного та допоміжного), особливостей конструкції машин та агрегатів, принципи їх дії. 3)Вивчення змісту діяльності інженерів-технологів цеху та відділу головного технолога, ознайомлення з роботою технологів, з технологічною підготовкою виробництва, з необхідною документацією для розроблення технологічного процесу, передовими видами технології і організації виробництва. 4)Вдосконалення знань з організації контролю якості продукції. 5)Вивчення причин браку та способів їх усунення. 6)Детальне вивчення питань автоматизації виробничих процесів. 7)Вдосконалення знань з економіки і організації виробництва в ринкових умовах 8)Вдосконалення знань в питань охорони праці та довкілля. 9)Критичний аналіз діючого виробництва і визначення можливостей реконструкції та модернізації його на даному підприємстві. 10)Збір матеріалу для виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Результати навчання: - Вивчення змісту діяльності інженерів-технологів цеху та відділу головного технолога, ознайомлення з роботою технологів, з технологічною підготовкою виробництва, з необхідною документацією для розроблення технологічного процесу, передовими видами технології і організації виробництва; - Детальне вивчення технологічного обладнання (основного та допоміжного), особливостей конструкції машин та агрегатів, принципи їх дії; - Детальне вивчення одного з основних технологічних процесів переробки пластмас чи еластомерів, які є на підприємстві, згідно теми бакалаврської кваліфікаційної роботи; - Вдосконалення знань з організації контролю якості продукції; - Вдосконалення знань з економіки і організації виробництва в ринкових умовах; - Вдосконалення знань в питань охорони праці та довкілля; - поглиблення, узагальнення і закріплення знань студентів з навчальних дисциплін ”Технологія переробки пластмас”, “Основи проектування та устаткування заводів з переробки полімерів і композитів”, “Основи метрології та оцінка якості сировини і пластмасових виробів”, “Матеріали обладнання і оснащення для переробки пластмас”, “Теоретичні основи технології переробки полімерів та еластомерів”.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Полімерне матеріалознавство; Фізико-хімія полімерів; Теоретичні основи технології переробки полімерів; Технології перероблення термопластів Технології перероблення реактопластів і композиційних матеріалів; Обладнання заводів з перероблення полімерів і композитів; Методи визначення технологічних властивостей та оцінювання якості пластмасової сировини і виробів
Короткий зміст навчальної програми: Публічний захист кваліфікаційної роботи
Опис: Титульна сторінка Реферат Завдання на БКР Ескіз пластмасового виробу. Вступ. 1. Літературний огляд. 2. Технологічна частина. 2.1. Вибір матеріалу для виготовлення пластмасового виробу. 2.1.1. Призначення пластмасового виробу. 2.1.2. Вимоги до виробу та матеріалу. 2.1.3. Вибір марок матеріалу, які є аналогами базової марки. 2.2. Характеристика матеріалу 2.2.1. Сировина для одержання. 2.2.2. Закономірності полімеризації. 2.2.3. Промислове виробництво. 2.2.4. Структура та властивості. 2.2.5. Області застосування. 2.2.6. Встановлення можливості переробки матеріалу промисловими методами. 2.3. Обгрунтування вибору методу виготовлення виробу. 2.4. Характеристика вибраного методу переробки. 2.5. Теоретичний опис математичної моделі процесу переробки. 2.6. Розробка технологічної схеми виробництва 2.6.1. Технологія підготовки матеріалів 2.6.2. Технологія основного процесу 2.6.3. Технологія завершальних операцій і пакування виробів 2.6.4. Технологія переробки відходів 2.6.5. Розрахунок і обгрунтування технологічних параметрів. 2.6.6. Передбачення можливих дефектів виробу, їх причини та усунення 2.6.7. Складання технологічної карти виготовлення типового виробу. 2.5.8. Комп’ютерна оптимізація технологічних параметрів переробки. 3. Матеріальні розрахунки виробництва. 4. Вибір обладнання. 4.1. Вибір основного технологічного обладнання. 4.1.1. Принципова схема та робота технологічного обладнання. 4.1.2. Основні вузли технологічного обладнання та їх характеристика 4.2. Вибір допоміжного обладнання. 4.2.1. Обладнання для підготовки виробництва. 4.2.2. Обладнання для завершальних стадій виробництва та переробки відходів. 5. Контроль технологічного процесу та метрологія продукції. 6. Охорона праці, техніка безпеки і пожежна безпека. Охорона навколишнього середовища. 7. Техногенно-екологічна безпека та цивільний захист. Висновки. Література
Методи та критерії оцінювання: Захист роботи на Державній екзаменаційній комісії (100 %)
Критерії оцінювання результатів навчання: Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена на офіційному сайті Національного університету «Львівська політехніка» або Навчально-наукового інституту хімії та хімічних технологій, або у репозитарії Національного університету «Львівська політехніка». Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 8. Навчально-методичне забезпечення 1. Методичні вказівки "Екструзія полімерів" до лабораторних робіт з дисципліни "Спеціальні технології формування виробів з пластмас і композитів" / Укл.: Суберляк О.В., Гриценко О.М., Красінський В.В., Моравський В.С. – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2012. – 28с. 2. Лиття під тиском: метод. вказівки до виконання конструкторсько-технологічної частини курсового проекту з дисципліни «Технологія, обладнання і проектування виробництв переробки полімерних та композиційних матеріалів» для студентів спеціальності 7.05130107 «Хімічні технології переробки полімерних та композиційних матеріалів» / Укл. О.В. Суберляк, Й.М.Шаповал, Гриценко О.М., Красінський В.В., Моравський В.С. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2015. – 64 с. 3. Вальцювання. Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисциплін „Спеціальні технології формування виробів з пластмас і композитів" для студентів спеціальності 7.091612 "Технологія переробки полімерів" та „Основи технології формування виробів з пластмас” / Укл. О.В.Суберляк, О.М. Гриценко, В.В.Красінський – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009. – 22 с. 4. Визначення технологічних властивостей реактопластів при допомозі пластометра Канавця: Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисциплін "Технологія переробки пластмас", "Спеціальні технології формування виробів з пластмас і композитів" та "Основи технології формування виробів з пластмас" для студентів базового напрямку "Хімічна технологія" спеціальностей 7(8).05130107 "Хімічні технології переробки полімерних та композиційних матеріалів" та 7(8).05130108 "Хімічні технології високомолекулярних сполук" / Укл. О.В. Суберляк, О.М. Гриценко, В.В. Красінський, В.М. Моравський – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2012. – 17 с. 5. Вивчення лиття під тиском термопластів: Методичні вказівки до лабораторної роботи з курсу „Технологія переробки пластмас” для студентів спеціальності 7.091607 „Технологія переробки пластичних мас і еластомерів” / Укл.: О.В. Суберляк, В.Й. Скорохода. – Львів: ДУЛП, 1996. – 21 с. 6. Встановлення технологічних параметрів пресування: Методичні вказівки до виконання лабораторної роботи з дисципліни «Спеціальні технології формування виробів з пластмас і композитів» для студентів спеціальності 7.091612 “Технологія переробки полімерів” / Укл.: О.В.Суберляк, Й.М.Шаповал, О.М.Гриценко. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. – 24 с. 9. Рекомендована література Базова 1. Суберляк О. В., Баштанник П. І. Технологія переробки полімерних та композиційних матеріалів. – Львів.: Растр-7, 2015. - 456 с. 2. Пахаренко В. А., Яковлєва Р. А., Пахаренко А. В Переработка полимерных композиционных материаллов: - К.: Издательская компанія «Воля», 2006. – 552 с. 3. Власов С. В., Кандырин Л. Б., Кулезнев В. Н. Основы технологии переработки пластмасс.- М.: Химия, 2004. – 600 с. 4. Крыжановский В. К., Кербер М. Л., Бурлов В. В., Паниматченко А. Д. Производство изделий из полимерных материалов Под общ. ред. В. К. Крыжановского. – Санкт-Петербург.: Профессия, 2008. – 460 с. 5. Гуль В. Е., Акутин М. С. Основы переработки пластмасс. – М.:Химия, 1985. – 400с. 6. Бортников В. Г. Основы технологии переработки пластических масс: Уч. пос. для вузов. – Л.:Химия, 1983. – 304 с. 7. Головкин Г.С. Проектирование технологических процессов изготовления изделий из полимерных материалов.- М.: Химия, КолосС, 2007. – 399с Допоміжна 1. Практикум по технологии переработки пластических масс/ Под.ред. В. М. Виногорадова. – М: Химия, 1973. – 256с. 2. Литье под давленим / М. Б. Беккер, М. Л. Заславский, Ю. Ф. Игнатенко и др. – 3-е изд. перераб. и доп. – М.: Машиностроение, 1990. – 400 с. 3. Переработка полимерных материалов на валковых машинах [Текст] / В. Н. Красовский ; под ред. В. А. Брагинского. – Л. : Химия, 1979. – 120 с. 4. Шварц О., Эбелинг Ф.-В., Фурт Б. Переработка пластмасс.- Санкт-Петербург.: Профессия.- 2005. - 320 с. 5. Ким В.С. Теория и практика экструзии полимеров М.: Химия. –2005.-568 с. 6. Шерышев М.А. Технология переработки термопластичных листов и пленок в объемные изделия.-Москва, РХТУ, 2004. - 156 с. 7. Лапшин В.В. Основы переработки термопластов литьем под давлением. -М.: Химия, 1974. -271 с. 8. Брагинский В. А. Прессование. – М.: Химия, 1973. – 175с. 9. Брагинский В.А. Технология прессования точных деталей из термореактивных пластмасс. Основы расчета, оценки и регулирования точности. -Л.: Химия, 1971. -256 с. 10. Дедюхин В.Г., Ставров В.П. Прессованные стеклопластики. - М.: Химия, 1976. -272 с. 11. Шалун Г.Б. Производство изделий из слоистых пластиков. - Л.: Химия, 1975. -95 с. 12. Канавец И.Ф. Определение технологических характеристик термореактивных пластиков. М.: ИТЭИ АН СССР, 1956. -87 с. 13. Андреевская Г.Д. Высокопрочные ориентированные стеклопластики. М.: Наука, 1966. 370 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).