Територіальний маркетинг

8.075.00.11 Територіальний маркетинг
Кваліфікація: Магістр з маркетингу
Рік вступу: 2024
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1 рік і 4 місяці
Інститут: ВСП Інститут просторового планування та перспективних технологій
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Управління та адміністрування
Особливі умови вступу: Немає
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Повне виконання навчальної програми та захист магістерської кваліфікаційної роботи
Характеристика освітньої програми: Освітньо-професійна програма базується на загальновідомих положеннях та результатах сучасних наукових досліджень з маркетингу та орієнтує на актуальні спеціалізації, в рамках яких можлива подальша професійна та наукова кар’єра: маркетолог в органах виконавчої влади і місцевого самоврядування; управлінець в сфері інвестування та просторового розвитку; аналітик з питань розвитку територіальних громад; консультант з питань маркетингових досліджень територій. Спеціальна освіта в предметній області маркетингу зі спеціалізації територіальний маркетинг. Підготовка фахівців здійснюється на базі наукових та методологічних основ із маркетингу для територіального розвитку. Основний фокус програми полягає в забезпеченні компетентностей зі стратегічного планування територій, формування соціального підприємництва, організації та впровадження маркетингової діяльності на територіальному рівні, управління фінансово-економічними та людськими ресурсами територій.
Програмні результати навчання: ПР1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. ПР2. Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. ПР3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. ПР4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. ПР5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПР6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. ПР7. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта. ПР8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. ПР9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. ПР10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. ПР11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. ПР12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. ПР13. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання. ПР14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. ПР15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПР16. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. ПР17. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів. ПР18. Застосовувати педагогічні технології та проводити заняття з фахових навчальних дисциплін відповідно до чинного законодавства. ПР19. Вміти використовувати інструменти територіального маркетингу та застосовувати їх у формуванні маркетингових стратегій територіальних громад. ПР20. Володіти основами урбанізаційних процесів і досліджувати їх вплив щодо трансформації міського простору та простору територіальних громад. ПР21. Використовувати положення Державної стратегії регіонального розвитку у формуванні концепції територіального маркетингу управління територіями. ПР22. Вміти досліджувати систему агломераційних утворень навколо великих та середніх міст та їх значення для розвитку територіальних громад.
Академічна мобільність: На загальних підставах при заключенні двосторонніх договорів між Національним університетом «Львівська політехніка», ЗВО України та вищими навчальними закладами зарубіжних країн-партнерів.
Практика/стажування: Практика
Керівник освітньої програми, контактна особа: доктор економічних наук, старший дослідник Попадинець Назарій Миколайович, e-mail: nazarii.m.popadynets@lpnu.ua, тел.: +380969459098
Професійні профілі випускників: Цикл професійної підготовки включає: Компоненти вибіркового блоку 01: Лінія 1. Маркетинг територіальних громад Закладені в освітню програму вибіркові компоненти забезпечують набуття здобувачами вищої освіти компетентностей, які збалансовані відповідно до сучасного територіального маркетингу, подальшого вдосконалення стратегічного планування та управління територіями на засадах маркетингу. Компоненти вибіркового блоку 02: Лінія 2. Регіональні маркетингові стратегії. Закладені в освітню програму вибіркові компоненти забезпечують набуття здобувачами вищої освіти компетентностей з засад регіональної політики та концептуальних основ планування розвитку територій; розвивають перспективні напрями формування агломераційних процесів; соціально-економічного розвитку територіальних громад.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня
Інші особливості програми: Особливостями ОПП є використання системи теоретичної та практичної підготовки висококваліфікованих фахівців з територіального маркетингу, яка є поглибленою спеціалізацією програми спеціальності «Маркетинг». ОПП спрямована на підвищення кваліфікації у сфері територіального управління на засадах маркетингу відповідно до сучасних вимог та викликів розвитку громад і регіонів. ОПП надає можливість вибору здобувачем однієї з двох вибіркових ліній «Лінія 1. Маркетинг територіальних громад», «Лінія 2. Регіональні маркетингові стратегії», яка дозволить посилити рівень фахових компетентностей професійного спрямування у сфері управління територіальними громадами.