Глобальні проблеми сучасності

Спеціальність: Територіальний маркетинг
Код дисципліни: 7.075.11.M.016
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Економіки і маркетингу
Лектор: К.і.н., доц. Цубов Л.В.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Засвоєння теоретичних знань з організації, планування, реалізації та контролю про сучасні виклики сьогодення; аналізуючи інформацію про демографічну, екологічну, терористичну та інші загрози, завдяки, порівняльному, діалектичному методам оцінити вплив людської діяльності на планету. Прагнути виробити аналітичні навички у студентів оцінювати результати і наслідки власної підприємницької діяльності у майбутньому.
Завдання: ЗК1. Здатність приймати обґрунтовані рішення. ЗК4. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. ЗК5. Навички міжособистісної взаємодії.
Результати навчання: ПРН 2. Вміти адатовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей. ПРН 8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу діяльності ринкового суб’єкта. ПРН. ПР15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПР16. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. ПР17. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Політологія,Соціологія, Екологія.
Короткий зміст навчальної програми: У процесі вивчення дисципліни студенти повинні засвоїти інформацію про глобальні виклики, що стоять перед людством усвідомити нерозривний зв'язок цих проблем з життям кожного з нас. Дати студентам інформацію про підходи до аналізу глобальних проблем сучасності та можливі способи їх розв’язання, навчити використовувати для цього відповідні наукові методології. Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним зрозуміти сучасні виклики сьогодення; аналізуючи інформацію про демографічну, екологічну, терористичну та інші загрози, завдяки, порівняльному, діалектичному методам оцінити вплив людської діяльності на планету. Прагнути виробити аналітичні навички у студентів оцінювати результати і наслідки власної підприємницької діяльності у майбутньому.
Опис: Глобалізація сучасної політики. Міжнародний тероризм. Глобальні економічні проблеми. Екологічні проблеми сучасного світу . Глобальні проблеми сучасних суспільств Духовність чи деградація сучасної цивілізації Духовна криза людського суспільства як основна причина глобальних проблем сучасності
Методи та критерії оцінювання: Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль роботи студента: - оцінювання знань студентів на практичних заняттях (оцінювання виконання ситуаційних вправ та завдань під час заняття; оцінювання участі в дискусіях, підведеннях підсумків з питань, що розглядаються на практичному занятті, оцінювання участі у ділових та рольових іграх); оцінювання виконання індивілуальних робіт (правильність та логічність міркувань, коректність висновків та рекомендацій; повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи) – для студентів заочної форми навчання.
Критерії оцінювання результатів навчання: Рейтинг оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль – 60 балів (опитування. презентації, відповіді усні, включно із індивідуальною роботою письмовий контроль – 40 балів (залік)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Глобалізація і безпека розвитку: Монографія / О.Г.Білорус, Д.Г.Лук’яненко та ін.; керівник авт.кол. і наук.ред. О.Г.Білорус. – К.: КНЕУ, 2001. С. 584–607. 2.Коротіч Г.Ф. Філософія глобальних проблем сучасності. Навч. Посібник.: Мін освіти і науки України, ДВНЗ. – Маріуполь, ПДТУ, 2011, -101 с. 3.Книш Мирослава Глобальні проблеми людства : навч. посібник / Мирослава Книш, Любов Котик. — Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2015. — 330 с 4.Кремень В., Ткаченко В. Україна: ідентичність в добу глобалізації, - :Знання, 2013. 5. Лукашевич В.М.Глобалістика. Навч.посібник. –Львів.:Новий світ, 2005
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).